Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ärsyttävin heräämiseen liittyvä skenaario tapahtui tänäaamuna. Ensin heräsin 1h ennen herätystä aivan pirteänä, eikä väsyttänyt pätkääkää. Sitten huomasin, että heräsinkin tosiaan selvästi liian ajoissa, niin takaisin nukkumaan. 1h unta kuulaan, ja sitten herätyskelloon heräsin, niin aivan pihalla ja väsyttää niin perkeleesti. Ilmeisesti olisi pitänyt nousta ensimmäisen heräämisen jälkeen. Nyt yritän tässä kiskoa aamukahvia, että pääsisi oikealle planeetalle.

Joo liian tuttua... Se on jännä tuo että noin käy melkein poikkeuksetta. Liittyy ilmeisesti niihin unisykleihin.

Ole rohkeasti julkisesti yksinäinen ja mene yksin.

Mä sain jo seuraa (säälistä uhrautui), kyllä kannatti purnata >,<

Mä haluisin ylipäätään leffaan. Ei oo pitkään aikaan tullut käytyä. Tai no, pariin kuukauteen. Mut eiköhän noi ajatukset unohdu ku menee illalla salille vetämään kunnon rääkin ja sit istuskelee saunassa ja haaveilee että pääsee kohta nukkumaan :D

Mä haluisin ylipäätään leffaan. Ei oo pitkään aikaan tullut käytyä. Tai no, pariin kuukauteen. Mut eiköhän noi ajatukset unohdu ku menee illalla salille vetämään kunnon rääkin ja sit istuskelee saunassa ja haaveilee että pääsee kohta nukkumaan :D

Mulle käy yleensä just noin:D

Mutta hitsi nyt on tosiaankin näköjään perjantai, tästä tuli ihan väliviikko, olen tänäänkin luvannut mennä vapaaehtoistöihin keräämään kaverin lapsen futis-joukkueelle rahaa.

Ärsyttävin heräämiseen liittyvä skenaario tapahtui tänäaamuna.
Oon useasti tehnyt ruokaa vähän reippaammalla paistoajalla, mutta nyt oli ensimmäinen kerta, kun palokunta tulee paikalle kysymään, että mitä laitoit.

Onneks ostin jo pari vuotta sitten tommosta hajunsyöjää, niin saa tän katkun ehkä joskus pois tästä kämpästä..

Ei hitto, kyllä pieni asia voikin ilahduttaa näin paljon. :)

^ja ^^
Totta, harmi vaan että tästä ei voi puhua mitään. :D

voisitte nyt lopettaa tuollaisten megan foxien ja muiden hehkuttamisen.. kuvakulmilla, meikillä ja valaistuksella minustakin saadaan Vin Dieselin näköinen kaikkien naisten märkä päiväuni....

Nyt sä kyllä ihan hupsuksi heittäydyit :D

Kyllä se niin vaan on että jokaisesta saa meikillä, kuvakulmilla ja valaistuksella hyvännäköisen kuvan.

Totta ja lihakset. Treenaavasta kannattaa ottaa kuva taviksen vieressä, hartiat levenee puolimetriä ainakin. Mä en ainakaan ole valokuvauksellinen pätkääkään, musta ei hyviä kuvia helpolla saa. Enkä tykkää edes olla kuvattavana. Sensijaan mulla on yksi suht pätevä malli suvussa josta taas ei uskoisi päälle millään että se on niinkin huippu, mutta lehdissä sun muissa se näyttää ihan sairaan kauniilta.

Totta ja lihakset. Treenaavasta kannattaa ottaa kuva taviksen vieressä, hartiat levenee puolimetriä ainakin. Mä en ainakaan ole valokuvauksellinen pätkääkään, musta ei hyviä kuvia helpolla saa. Enkä tykkää edes olla kuvattavana. Sensijaan mulla on yksi suht pätevä malli suvussa josta taas ei uskoisi päälle millään että se on niinkin huippu, mutta lehdissä sun muissa se näyttää ihan sairaan kauniilta.
Se on kyllä jännä miten mallit aina onkin yleensä sen näköisiä, ettei heihin välttämättä kiinnittäisi mitään huomiota kadulla. Tosin antaahan se meille taviksille vähän nostetta et kaikista meistä saa kauniin hyvän meikin avulla :)

Back
Ylös Bottom