Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mitenkään ihmeellisemmin, peruskauraa kuten yleensä. Tänään just päivitin viimeisimmän satujumpan treenipäivyriin.

Mä tuun joskus stalkkaan sun treenejä. Omat treenit vähän pelottaa kun joku tulehdus kädessä ja varmaan jää vähintään kuukauden selkä ja hauistreenit väliin. Onneks pääsee parin vkon päästä viikoks kanarialle lepuuttamaan hermoja tässä masennuksen keskellä. Tosin todennäkösesti se hotellikin on jonkun baarin kyljessä enkä saa rauhaa edes öisin. Ei ehkä ihan paras kohde kun tavotteena on täydellinen rauha mutta ei viittiny viikon takia kauemmaskaan matkustaa.

Hyvää yötä, ja hyvää huomenta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se tulee ja menee, ainakin mulla. Tästä hetkestä en ole niin varma onko vai eikö, ehkä ei.

Mä koitin paikata sitä vetämällä eilen vuoden toiset kännit mutta eipä toi toiminu. Tai olihan se ilta ihan kiva kun oli lapsuuden kavereita kylässä mutta sitten herätys pieneen krapulaan masens entistä enemmän.

Mä koitin paikata sitä vetämällä eilen vuoden toiset kännit mutta eipä toi toiminu. Tai olihan se ilta ihan kiva kun oli lapsuuden kavereita kylässä mutta sitten herätys pieneen krapulaan masens entistä enemmän.

No useimmiten kännit aiheuttaa krapulan, etenkin jos niitä vetäsee harvoin. Itehän sammuin eilen illalla yllättäen jossain vaiheessa ja heräsin puoli viideltä sikiöasennosta huovan alta, telkku ja kone oli päällä. Sitten kuitenkin tuli nukuttua yhteen asti ja heräsin siihen kun puhelin soi, kaksi kertaa, en vastannut kumpaankaan soittoon kun ei mun sanoista olisi saanut kuitenkaan mitään selvää. Ihan unenpöpperössä olin vielä.

Äläkä nyt vielä masennu sen sun lomakohtees takia, ei pidä maalata piruja seinille. Otat mukaan kymmenen paria korvatulppia, niillä kyllä pärjäät. :D

P.S. Eikä saa tulla stalkkaamaan.

Joo en mä stressaa, kaikki on plussaa. Aurinko ois kyl kiva niin sais vähän päivetystä tähän vaaleuteen. Saa lepuutettua vähän kroppaakin kun vähän jokanen nivel vaivaa.
Pitäs tehä joku pakkismiittingi miesten kesken stalkkaamaan sun jalkatreenejä:kuola:

edit. Niin mua muuten kehuttiin varmaan ekan kerran ikinä livenä. Entinen naapuri sano eilen baarissa että ainakin oon käyny salilla:D. Tosin se on nähny mut varmaan 12vuotiaana viimeks että oishan se kumma jossei siitä ois kasvanu:jahas:

Nii-i, joistakin sen huomaa heti että on käynyt salilla. :D Ehkä oot ollu samankokoinen 12-vuotiaana, ja nyt myöhemmällä iällä vaan hankkinut sitä pattia lisää. :D (älä lyö)

Ja mun jalkatreeneissä ole mitään hyvää nähtävää, säälittävää yritystä ehkä jos jotain. Otan mieluummin avun, kuin stalkkauksen vastaan. :nolo:

Muistahan heittää kunnon rasvat selälle ennen arskailua. Onko se jo parantunut?

P.S. The Family Guy - Star Wars trilogy ja oikolukuja yötä vasten...

Se on kun käyttää liian pientä kauluspaitaa että hauisnäkyis ees jotenkin:D

Oon mä tohon leimaan ajoittain vielä rasvat heittäny mutta kyllä toi virallisesti taitaa olla parantunut. Aurinkoa en kyllä meinaa varmaan koko tänä kesänä ottaa ainakaan ilman vahvoja suojakertoimia. Tosin eipä tossa paljon ihoa ole mitä ruskettaakkaan:D.

Ja veri ei enää kierrä. :D

Ei ainakaan selässä, kun puolet siitä on ihan musta! :lol2:

Tekis mieli tanssia, silleen vähän vaan, kun jäi toi yks biisi päähän soimaan jonka laitoin tonne toiseen ketjuun aikasemmin.

Ja veri ei enää kierrä. :D

Ei ainakaan selässä, kun puolet siitä on ihan musta! :lol2:

Tekis mieli tanssia, silleen vähän vaan, kun jäi toi yks biisi päähän soimaan jonka laitoin tonne toiseen ketjuun aikasemmin.
Jotain reggae nytkymistä? Mä oon kyl aina ollu kova poika tanssimaan ihan selvinpäinkin mutta jotenkin toi harrastus on tässä jääny kokonaan kun ei käy enää baareissa:(

Haha, olin paikallisessa baarissa juomassa vettä! Olin niin sosiaalinen että oli ihan pakko tulla se jakamaan:) Tupareissa Turuus alkoi muuten hieman naurattaa kun isäntä alkoi viritellä takkaan tulta ja sanoi että aletaan paahtaa vaahtokarkkeja. Luulin että kuulin väärin ja sen jälkeen yritin olla tukehtumatta:D:D

Joo öitä vaan

Jotain reggae nytkymistä? Mä oon kyl aina ollu kova poika tanssimaan ihan selvinpäinkin mutta jotenkin toi harrastus on tässä jääny kokonaan kun ei käy enää baareissa:(

Nytkymistä ja nytkymistä, riippuu miten sen ottaa. Jonkinlaista keinumista se kait enempikin on, ja itekin kävin aina aikasemmin yleensä vain tanssimassa ulkona. Oi niitä aikoja, pysyi muuten linjatkin kunnossa hyvin kun tanssi joka kerta ittensä hikeen ja sen 3-4 tuntia melkein putkeen. Hiton heavy metal minkä teit. :D

Vois joskus mennä ulos ihan tanssimisen takia jonnekin klubille, start mukaan.

Back
Ylös Bottom