Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hitto paljon tota lunta on tullu yön aikana. Tänään varmaan kolisee pelti jossainpäin Suomea.
Tääl on kesä. Oon 2,5 tunnin päästä juoksemassa hiekkamäkeä.
Siis oletko syönyt 4732kcal?? Ihan ruuasta?? Vai mitä oikein söit? Olen kade.

miten te pystytte, mulla on vaikeuksia edes päästä 3300kcal, en tiedä mikä on mutta ei vaan masu ota tavaraa vastaan......
Ei naisten kuulu juoda olutta, ei edes suklaista.
Kait nyt joku diggailee Verjnuarmua etes?
Siis oletko syönyt 4732kcal?? Ihan ruuasta?? Vai mitä oikein söit? Olen kade. Mun plussakalorikausi kusee niin paljon etten viitsi edes laskea, koska en koskaan edes pääse plussalle todellisuudessa, vaikka söin trullien suklaatkin melkein kaikki (en sittenkään jaksanut herätä kun ne tuli).
Mutta voiko olla parempaa sunnuntai-iltaa: sauna & suklaaolutta pikkupakkasessa, ihan parhautta<3
Viikon loman aikana ihan vakio on se 5 kilon turvotus, eikä siihen tarvita edes suuria herkkumättöjä. Kun ei ole arkena tottunut hiilareihin ja sitten kiskaisee pari leipää naamaariin niin vaaka hyppää heti ylöspäin... Eri asia onkin, miten ne lomakilot saa tuhottua, arki tarkoittaa taistelua jatkuvaa lihomista vastaan. :curs:miten te pystytte, mulla on vaikeuksia edes päästä 3300kcal, en tiedä mikä on mutta ei vaan masu ota tavaraa vastaan......
Eipähän se taida kovin monelle muutenkaan sopia, ikään ja sukupuoleen katsomatta.Ryyppääminen ei sovi naisille.