Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei. Kauppahan on maksanut ananaksesta sen painon mukaan, mitä se painoi sillä hetkellä kun siinä on ollut se vihreä osa, joten sun pitää maksaa myös. Ja jos sä menet repimään sen pois, niin ananas painaa luonnollisesti vähemmän.
Asia kunnossa.
Tästä tuli mieleen, että olen pari kertaa huomannut ihmisten repivän irtokarkkipusseista sen ylimääräisen paperin pois.
Tai sitten laittaa irtokarkit muovipussiin paperipussin tilalta :rolleyes:

Onkohan tämä liian tyhmä kysymys edes tähän ketjuun...mutta purin vähän liesituuletinta puhdistusta varten, ja se suodatin ei lähtenyt ihan sovinnolla, koska siihen olisi tarvittu rukarin lisäksi vielä joku erilainen avain, varmaan kuusiokolo koska tuskin torxia nyt tarvii tavalliseen liesituulettimeen (mutta on sellaisen hatun suojassa). No kuitenkin, sieltä putosi kaikkea ylimäärästä, mutteri, pari sellaista 'sokkaa'(?) ja sitten sellaisia melkein ilmakiväärin patin näköisiä osia. Onko kelleen tullut vastaan ihan uuden talon liesituulettimen kanssa vastaavaa? Olisko ne voineet vaan jäädä sinne? En todellakaan keksi minne ne työntäis takaisin? Jos vaan unohtaisi että ne edes oli siellä..

Vaahtokarkki, ne on luultavasti pop-niittejä, jotka pitää toisia peltiosia yhdessä.
Riippuu paikasta onko tarpeellinen vai ei.

Kiitos, mutta mistä voi tietää onko ne tarpeellisia kun ei ole oikein yhtään paikkaa mikä näyttäisi tarvitsevan mitään niittejä? Pitääkö mun taaaaaaaaaaas soittaa naapurin ovikelloa..

Mitä seuraa jos B-kortin omaava henkilö ajaa C-kortin ajo-oikeutta tarvittavaa pakettiautoa? Sakot, paljonko? Kortti pois?
Voi riippua poliisista. Exä sai sakot kun oli antanut "kortittoman" kaverinsa ajaa (tai voi olla että se kaveri vain sai mutta maksoivat kimpassa). Tais olla 600mk tuohon aikaan ja kaverilta vietiin b-kortti hetkeksi.

Ratsupoliiseista:

Joskus aikanaan oltiin katsomassa Suomi-Turkki -futismaaottelua stadikalla. Kurdit juoksentelivat kentällä mieltä osoittamassa, matsi viivästyi, poiliisiautoja tuli kentän kulmiin jne.

Tultiin ulos takasuoran katsomosta, Ruskeasuolta poliisi oli tuonut ratsupoliiseja, siis ihan pitkän rivin, valvomaan, että stadikan tyhjentyminen tapahtuu järjestyksessä. Ja kyllä tapahtuikin, hevosrivistön vaikutus oli ainakin minuun kunnioitusta herättävä, ei tehnyt mieli edes leikisti kokeilemaan mitään. Ja kun ihmisiä oli kuitenkin tuhansia, tuollainen vaikutus on tärkeä. Eli ratsupoliisit tekivät hommansa jo olemassaolollaan, tuskinpa polkupyöräpoliiseja oltaisiin noteerattu missään.

Kyllähän noi hevoset on varmaan paras tapa jalkautua ihmismassan keskelle. Hevosilla pääsee liikkumaan helvetin kätevästi, kyydistä ei tarvitse erikseen nousta ja kyllähän se suojaa ja voimaa antaa aika paljon. Hevosia en eläiminä tunne yhtään mutta voisin veikata että jos oot puukon kanssa heilumassa ja sua päin tulee hevonen niin aika vähissä on mitä siinä voi tehdä. Aika harva varmaan tohkenee lähteä sitä hevosta puukolla tökkimään.

Ei. Kauppahan on maksanut ananaksesta sen painon mukaan, mitä se painoi sillä hetkellä kun siinä on ollut se vihreä osa, joten sun pitää maksaa myös. Ja jos sä menet repimään sen pois, niin ananas painaa luonnollisesti vähemmän.
Eipä tosta ole yksikään myyjä vielä valittanut kun on kannan poistanut.
Poistan mä tomaatistakin sen rungon jos sellanen sattuu olemaan siinä.

Eipä tosta ole yksikään myyjä vielä valittanut kun on kannan poistanut.
Poistan mä tomaatistakin sen rungon jos sellanen sattuu olemaan siinä.

Mulle valitettiin kerran, kun poistin ajattelemattomuuttani terttutomaateista sen vihreän kanta- ja oksaosaa. Otin opikseni ja nyt valistan teitä muita samasta asiasta :D

No onhan noita, mulle valitti kerran joku asiakas kun ostin tomaattia että ei niitä saa hipelöidä.
Kuka ostaa kaupasta esim. tomaatteja kokeilematta onko ne vielä edes kypsiä, vai onko käyminen jo alkanut.

Mistä saa halvalla ostettua levytangon ja esim. penkkipunnerruspenkin ja/tai kyykkytelineen? Olisi työpaikan salia varten tarve noille.

No onhan noita, mulle valitti kerran joku asiakas kun ostin tomaattia että ei niitä saa hipelöidä.
Kuka ostaa kaupasta esim. tomaatteja kokeilematta onko ne vielä edes kypsiä, vai onko käyminen jo alkanut.

Sen jälkeen ku oot ite puristellut hedelmän pilalle ni ei sitä enää kukaan muukaan halua ostaa.

Eräs tuttu haluaisi kysellä seuraavaa: Onko kellään tietoa/kokemusta asumisesta Tallinnassa ja työskentelystä esim. Helsingissä? Tai mistä löytäisi vastaavasti tietoa kyseisestä kombinaatiosta?

Back
Ylös Bottom