Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

"tarkemo: Liittynyt: Mar 2003 Postit: 1,597" Joku tässä nyt mättää, mitä sä oot forumilta lukenut tai puhumattakaan mitä ja minne vastannut jos ei hera ole vielä jakelussa? :D

"tarkemo: Liittynyt: Mar 2003 Postit: 1,597" Joku tässä nyt mättää, mitä sä oot forumilta lukenut tai puhumattakaan mitä ja minne vastannut jos ei hera ole vielä jakelussa? :D

Henkilön profiilista pääsee näkemään, että mihin ketjuihin kirjoittelee... pari sivun perusteella tarkemo ei kirjoittele treeni/ravinto-puolelle.
Eli hyvin saattaa olla hera hakusessa... eikä se väärin ole.

Vastauksena tarkemon kysymykseen, että lisäravinneliikkeiden linkkejä ei saa Pakkikselle laittaa... mutta kyllä niitä perusheroja ihan joka ainoasta nettikaupasta löytyy.

Henkilön profiilista pääsee näkemään, että mihin ketjuihin kirjoittelee... pari sivun perusteella tarkemo ei kirjoittele treeni/ravinto-puolelle.
Eli hyvin saattaa olla hera hakusessa... eikä se väärin ole.

Vastauksena tarkemon kysymykseen, että lisäravinneliikkeiden linkkejä ei saa Pakkikselle laittaa... mutta kyllä niitä perusheroja ihan joka ainoasta nettikaupasta löytyy.

T-101 on oikeilla jäljillä, olen pyrkinyt saamaan protskuni ruoasta, eli Ehrmannia menee useampi purkki päivässä, eikä tämä lisäravinnepuoli ole hallussa ETENKÄÄN hifistelytasolla. Muuten kyllä on herat, maltot, kreatiinit ja glutamiinit tuttuja näillä ajokilometreillä jo luonnostaankin.
Marketista tai luontaistuotekaupasta olen aina herani hakenut ja sitä menee ainoastaan palkkarissa.
Noissa lukuisissa lisäravinneliikkeiden sivustoilla, mitä puolustuksekseni on sanottava, olen katsellut vain ohimennen, on kaikenmaailman ihmeheroja heti alkusivuilla, mitä eriskummallisimmilla nimillä.

Mutta tutustutaan nyt niihin lisäravinneliikkeiden sivustoihin oikein ajan kanssa ja tilataan sieltä kunnon satsi "perusheraa" halvemmalla mitä ne marketeissa nyhtää.
Näin teemme syystä että nyt alkaa heraa menemään myös välipalajuomina, kun tuntuu etten enää saa tarpeeksi protskua ruoasta ja uusi liikkuva työkin pakottaa nauttimaan välipala protskut autossa ja on paljon helpompaa repsikan paikalla juoda sheikkeristä protskut kitusiin kun lapioida lusikalla rahkaa kitusiin.

Oon tässä nyt muutaman kuukauden litkinyt tota Fastin Hera80 banaani-suklaan makuista ja on muuten taivaallisen hyvää! Ainao mikä vituttaa on sen hinta, joku 20€ 800g!
Niin haluaisin siis tietää mikä olisi hyvän makuinen sekä edullinen hera. Tätä olen harkinnut ostavani mutta en tiedä yhtään sen mausta, mutta edullinen se on ainakin. http://www.ravinnetukku.fi/verkkokauppa/proteiinit-ja-hiilihydraatit/?num=173448&upotusURI=/verkkokauppa/proteiinit-ja-hiilihydraatit/&x121320=Select/Card

Onhan tuo maustamatonta, mutta eiköhän sen saa paremman makuiseksi vaikka kaakaolla?

Kumpaa päivittäiseksi lisäproteiiniksi?

Tätä olen paljon itse miettinyt, että kumpi parempi välipalaksi. Hera imeytyy nopeasti ja kaseiini olisi hitaampi. Tuleeko maito+hera hyvä yhdistelmä, jolla saisi hitaamman imeytymisen.

Osta halpaa hera-konsentraattia jossa on reilummin rasvaa mukana niin saat halvalla hitaammin imeytyvää proteiinia.
Voit myös syödä kanamunia, ajaa samaa asiaa.

Kaseiini on helkutin kallista, etkä siitä saa mutenkaan kovin kummoista etua, ainakaan hintansa veroista se ei ole.

Moikka!

Mietin tässä kun aloitan jokaisen aamuni pirtelöllä, joka koostuu marjoista, hedelmistä, macasta ym. sekä (yleensä) herasta niin vaikuttaako hera(tai muuta proteiinia sisältävät jauheet) esimerkiksi (vesiliukoisten)vitamiinien imeytymiseen?

Ei viittis turhaa syödä joka aamu puolta kiloo marjoja ja hedelmiä, jos sitten mikään ei kuitenkaan imeydy.

Herassa on yleensä kalsiumia, joka voi heikentää esim. sinkin imeytymistä, mutta ei mitenkään pahasti.Muuten ei pitäisi vaikuttaa vaan nimeonomaan parantamaan imeytymistä :)

Hei!

Olen käyttänyt Hera-80 nimistä tuotetta noin pari kuukautta, alkuun ei tullut minkäänlaisia oireita milloinkaan, käytin sitä säännöllisesti n. 3 kertaa viikossa, aina salitreenien jälkeen. Vähän sen ajan jälkeen siirryin kreatiiniin, siitäkään en saanut minkäänlaista allergista reaktiota, mutta lopetin kreatiinin käytön sen takia koska se oli pahaksi munuaisille. Pidin 1-2vk tauon myös Herasta.

Aloin taas käyttämään heraa, kunnes huomasin että minulle alkoi tulla olkapäihin, niskaan ja kaulan alle punertavia "rakkulamaisia" kohtia, aina kun käytin heraa se taas paheni, hoidin sitä voiteilla yms, mutta heran jälkeen se tuli takaisin, niskassa minulla on vieläkin allergiaa ns "paljon näppylöitä" jotka eivät ole lähteneet pois voiteista huolimatta, toistaiseksi.

Mikä voisi olla syy, että herasta alkoi vasta nyt tulla allergisia reaktioita & pystyykö siihen vaikuttamaan esim sietämishoidolla että pitää pieniä taukoja, ja sitten taas vetää heraa, että keho tottuisi siihen?

Kiitos.

Kreatiini pahaksi munuaisille? Millasia määriä vedit sitä? Vai onko sulla joku terveydellinen tila mikä vaikuttaa tähän?

Jos sait tuosta kyseenomaisesta herasta näppyjä niin kokeileppa vaikka jonkun muun valmistajan samaa ainetta, tai muuta proteiinivalmistetta. Allerginen reaktio saattaa tulla kuitenkin jostain muusta aineesta kuin herasta.

Offtopic, mutta mistä mitenkä kreatiini oli pahaksi munuaisille?

Siis yleisesti, itselleni ei siitä tullut mitään mutta kaikkialla, wikipediassa yms. Lukee että se on haitaksi munuaisille mm jos sitä käyttää liikaa, käyttäisin sitä vieläkin mutta pelaan nyt varman päälle. :) Joten jos käytät kreatiinia niin jatka ihmeessä.

Siis yleisesti, itselleni ei siitä tullut mitään mutta kaikkialla, wikipediassa yms. Lukee että se on haitaksi munuaisille mm jos sitä käyttää liikaa, käyttäisin sitä vieläkin mutta pelaan nyt varman päälle. :) Joten jos käytät kreatiinia niin jatka ihmeessä.

Ei kreasta oo mitään haittaa terveelle ihmiselle. Eri asia on, jos sairastaa vaikka munuaisen vajaatoimintaa.

Kerroit juuri toisessa ketjussa syöväsi päin persettä roskaruokaa yms. Lisäravinteistä ei ole käytännössä mitään hyötyä, jos perusravinto ei ole kunnossa. Suosittelen lukemaan tämän aloittelijoiden osion sticky-ketjut.

Niskaan ja olkapäihin voi tulla hankausnappylöitä siihen kohtaan, jossa levytanko lepää.

En tiedä juuri kyseisestä hera merkistä, mutta eikös niistä suurin osa tehdä linjastoilla missä käsitellään pähkinöitä yms. vastaavia (niin ainakin usean pussin kyljessä lukee), niin on ihan luonnollista, että osassa tuotantoeriä noita vahvoja allergeeneja on enemmän kuin toisissa (kai tuo allergeeni suomenkieltä oli :))

...wikipedia ei ole mikään faktatiedon lähde vaan sinnehän saa kuka vaan kirjoitella mitä vaan... kuten tässäkin tapauksessa käynyt ;)

Terve kaikki,
Huomenta
Mulla siis dieettikausi menossa, paino alkujaan 60kg, nyt kahdeksan viikkoa dieetillä (-400--500kcal, 40/30/30). Pituutta 164cm. Paino oli matalimmillaan reilu viikkoa sitten 55,4kg. Tavoitteena kiinteytyä bikinikuntoon ja saada tiristettyä viimeisetkin rasvat kropasta (ja uskokaa, sitä on, alavatsalla ja reisissä).

Treenaan kolmijakoisella ohjelmalla + 1-2 kertaa viikossa käyn bodypumpissa. Circuitin ja muut ryhmäliikunnat olen jättänyt pois Pakkotoistosivuston käyttäjien viisaiden neuvojen vuoksi, ja lisännyt aerobista liikuntaa kävelyn muodossa. Kävelylenkkejä tulee viikolle 2-4 30min-1,5h pituisina.

Minua kehotettiin nostamaan proteiinien määrää heraprotskun muodossa tasan viikko sitten siten, että jokaisella aterialla syön 25-30g proteiinia kerrallaan. Näin olen tehnyt, ja paino on kääntynyt nousuun. Se on nyt kilon enemmän.

Samalla on treeni kulkenut kyllä hyvin, on ollut jotenkin "täyteläinen" olo lihaksissa, tehnyt mieli mennä salille pumppaamaan se pois. En osaa oikein selittää.

Alla tyypillinen ruokaote mun päivästä:

Aamupala klo 7:
Ruisleipä
5g oivariinia
kinkkuleike, kurkkua
Bulgarian jogurtti 150g
1tl auringonkukansiemenia
1,5dl mehukeitto (sitä sokeritonta)
0,5l vettä, johon sekoitettu argi +
2 mollerin tuplaa
kahvi maidolla

klo 11
maitorahka 250g
mehukeitto 200g
500ml vettä
kahvia

klo 14
broileria 125g
kasviswok 200g
rypsiöljyä 1tl
ruisleipä
oivariinia 10g
vettä 0,5l
raejuustoa 100g
kurkkua

klo 16
pikapuuropussi 35g
2dl maitoon (rasvaton), heraa 15-20g
kauralese 1rkl
raejuusto 100g
mehukeitto 200g
vettä 0,5l

klo 17
Treeeni, kävely salille ja takaisin, yht 1h kävelyä, tunti punttia. Treenin aikana 500ml vettä.
Palauttava juoma (Carbox 20g + heraa 30g).

Klo 20
pähkinöitä 25g
ruisleipä
oivariinia 5g
kinkkuleike
kurkkua
maitorahka 250g
mehukeitto 200g
vesilasi 200ml

Kysymys kuuluu: onko tuo hera nyt tuossa ruokavaliossa kuitenkin liikaa, koska paino kääntyi nousuun, vai sitooko se nestettä, vai mitä tässä tapahtuu? Kalorimäärät pitäisi olla edelleen vajeella sen mitä lasken, käytän Kalorilaskuria. Pitääkö lisätä tuota vajetta?

Tavoitteenani olisi toukokuuhun mennessä saada keho mahd rasvattomaksi, sitä se ei vielä ole, peili näyttää kyllä missä mennään. Lihaksiakaan en halua kadottaa kun ne 3,5 v punttailun tuloksena nyt vaivalla tonne jonnekin alle saatu.

Oon kiitollinen jos joku joka näistä paremmin tietää, viitsii auttaa.

- - - Updated - - -

... unohtui laittaa, eli sen paino on noussut nyt tasan kilon viikkossa. Heraa käytetty sama aika. Muita muutoksia en ole tehnyt.

Kysymys kuuluu: onko tuo hera nyt tuossa ruokavaliossa kuitenkin liikaa, koska paino kääntyi nousuun, vai sitooko se nestettä, vai mitä tässä tapahtuu? Kalorimäärät pitäisi olla edelleen vajeella sen mitä lasken, käytän Kalorilaskuria. Pitääkö lisätä tuota vajetta?

- - - Updated - - -

... unohtui laittaa, eli sen paino on noussut nyt tasan kilon viikkossa. Heraa käytetty sama aika. Muita muutoksia en ole tehnyt.

Normaalia painon vaihtelua joka johtuu jostain ihan muusta. Jos heraa tulee 45-50g päivässä se tekee energiana n. 200kcal. Viikossa tulee siis nyt n. 1400kcal josta ei tee millään kiloa kehonpainoon rasvana tai lihaksena. Jatka vaan huoletta vähän pidempi jakso ja katso tilannetta uudestaan, viikko on kuitenkin vähän liian lyhyt aika ja kilo liian pieni määrä jotta voisi tehdä varmoja päätelmiä esim. nestemäärän heittelyn takia.

Back
Ylös Bottom