Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Puhelinmyyjä soitti 1kk sitten ja tilasin 10M netin hintaan 19,90e/kk. Jonkin aikaa siitä tuli postissa tuo modeemi, nyt sitten tuollainen sähköposti. Tarkoittaako tuo nyt sitä, että mulle on tulossa tuo nopein netti hintaan 34,90e/kk, vaikka nimenomaan tilasin 10M 19,90e/kk? Sopimustakaan ei voi perua, koska tuo modeemi tuli postissa kolmisen viikkoa sitten..

IMO 100mb @ 34,9€ on ihan penteleesti parempi diili kun 10mb @ 19,9€.Miksi mulle soittavat puhelinmyyjät tarjoo just jotain seiskaa ja sit muille tulee just jotain satamegasta nettiä pilkkahintaan ja modeemi viel kaupanpäälle....

Ei saa tähän talouteen 100M, enkä niin nopealla kyllä mitään tekisikään. 24M olisi siis maksimi. Soitin aspaan ja asiat hoidossa, elämänlaatu parani heti potenssiin^3 kun sain tämän 10M tuon vanhan 1,2M tilalle :kippis1:

Ei kait voi vaatia sopimuksen hyväksyntää ennenkuin sopimus on asiakkaalla luettavissa? Olin muuten tyytyväinen kun soitin asiakaspalveluun ja liittymänopeus kasvoi 8x ja halpeni 8€/kk vaikka soitto tarkoitukseni oli vain pyytää lisää maksuaikaa liittymälle. Lisäksi sanoin heti alkuun että en ole valmis maksamaan nopeammasta liittymästä kun kysyttiin tyytyväisyydestä, vaan sanoin että ainahan se nopeampi saisi olla.

Niin ja siis postin tarkoitus oli vain sanoa että en maksaisi 15€ enemmän liittymästä vaikka se olisi kuin nopea jos vanha kuitenkin riittää minulle täysin.

Mistä johtuu että jos juon edes pari tölkkiä lonkeroa tai siideriä niin tulee välittömästi todella kova päänsärky? Aikaa menee korkeintaan 10min sen jälkeen kuin olen ottanut ensimmäisen huikan, kunnes oireet alkavat. Ja vaikka olisin juonut paljon vettä koko päivän, niin päänsärky tulee silti. Eli mistään nestevajauksesta ei ole kyse. Jotain alkoholiallergiaako? Olen viimeeksi juonut alkoholia yli vuosi sitten, ja ihan eri syistä kuin tästä oireesta johtuen. Ryyppääminen ei kiinnosta pätkääkään, mutta tämä kysymys vaan tuli yhtäkkiä mieleen.

Taitaapi olla joku herkkys jollekkin ainesosalle mitä niihin on laitettu.. Esim. jos lonkeroon on laitettu giniä niin se saattaa aiheuttaa päänsärkyä joillekkin.

Suositelkaas hyviä nettikauppoja josta tilata lisäravinteita. Kaikki joista olen yrittänyt tilata vaatii maksun laskulla tai verkkomaksulla. Ja ikä ei riitä eli postiennakolla pitäisi onnistua.

Vaikuttaako korkea verenpaine mihinkään armeijaan mentäessä? Kuntoisuusluokkaan?

Verenpaine ei vaikuta palvelusluokkaan ellei se ole oire jostain vakavammasta sairaudesta. Sinun ei kannate tuosta asiasta stressata. Toki riippuu myös siitä kuinka korkea se paine on, mahdollisesti joudut seurantaan.

Miten saan selaimeni (Safari) unohtamaan tunnukset ja salasanat tietylta sivustolta? Esim. niin etta se unohtaa Facebookin tunnukset mutta jattaa Pakkiksen tunnukset ja kirjautumisen paikoilleen. Jos tama ei ole mahdollista, miten saan selaimen unohtamaan kaikki salasanat? Ilman etta poistan koko historiaa.

Miten saan selaimeni (Safari) unohtamaan tunnukset ja salasanat tietylta sivustolta? Esim. niin etta se unohtaa Facebookin tunnukset mutta jattaa Pakkiksen tunnukset ja kirjautumisen paikoilleen. Jos tama ei ole mahdollista, miten saan selaimen unohtamaan kaikki salasanat? Ilman etta poistan koko historiaa.

Jos loggaa sut automaattisesti sisään niin loggaudut sitten ulos. Sitten kirjaudut takas sisään ja laitat siihen kysymykseen haluaako se sut muistavan että ei. En tosin tiedä toimiiko noin kun en oo ikinä Safaria käyttäny.

Saatoin laittaa verkkomaksussa saajalle väärän maan. Onko tämä paha?
Meniko vituiksi vai onko väliä jos tilinumero on oikein?

Jos IBAN numero on oikein niin menee perille.

Mitähän ihmettä mun selälle tapahtu tai oikeastaan oikealle puolen. Olen silloin tällöin heittänyt tuplahaukat peilin edessä ja tänään huomasin että oikea puoli selästä levis aivan tajuttoman hyvin. Mitähän ihmettä tässä on nyt käynyt? Onko mahollista saada toinenkin puoli "löysäksi" vai mikälie tämän sitten aiheuttaakin.

En ole käynyt hieronnassa. Normi treeniä vetänyt ja samalla ohjelmallakin jo useamman viikon.

mulla oli tän vuoden ensimmäisellä viikolla virtsa, veri ja sydän testit (ns. "vapaaehtoiset"), eikä ole vieläkään saapunut tulokset postitse..Kauan tossa yleensä kestää??

Back
Ylös Bottom