Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun Facebook toimii ihan hyvin :foliohattu:
Oletko sä käärinyt myös piuhat ja näppiksen folioon? Kuulin villiä huhua, että hattu ei enää riittäis?

XairaX: Aika täydellistä! Se toimii kyllä samalla ihan treeninäkin, ellet sitte meinaa sitä räjäyttää jollain.

No eikö riitä, että te vetelykset saatte lukea hienoja tarinoitani, voitte saada inspiraatiota treenipäivyristäni ja saatte katsella kuviani?

Minusta nämä kolme elementtiä eivät ole ihan tasapainossa.

Mutta sä oot kyllä hienosti omaksunut teinityttöjen kehujenkalastelupuheen; onko tämä jokin sosiaalipsykologinen koe vai ihan silkka vahinko?

XairaX: Aika täydellistä! Se toimii kyllä samalla ihan treeninäkin, ellet sitte meinaa sitä räjäyttää jollain.

Enemmän kuin täydellistä, lupasivat jopa lainata suojalaseja, mutta minähän sain sellaiset lekan mukana synttärilahjaksi! En mä räjäyttää voi, vaikka haluaisinkin, pieni hively tolla itseni kokoisella lekalla hoitanee homman. On tosin niin raskas toi leka, että videomateriaali voi olla jokseenkin huvittavaa, ensimmäinen nosto pään päälle ja emäntä lentää selälleen :D

Jo selvis, mulla ei oo ku kukallinen suihkumyssy. Ei ihme, ettei naamakirja tahdo toimia mulla. :(
Oikeasti se johtuu siitä, että Zuckerberg on abduktoitu avaruuteen. Ne joilla ei ole naamkirjassa kavereina ketään ufoja, ei nyt pääse käyttämään facea ollenkaan, koska yhteys maahan on poikki :(

Enemmän kuin täydellistä, lupasivat jopa lainata suojalaseja, mutta minähän sain sellaiset lekan mukana synttärilahjaksi! En mä räjäyttää voi, vaikka haluaisinkin, pieni hively tolla itseni kokoisella lekalla hoitanee homman. On tosin niin raskas toi leka, että videomateriaali voi olla jokseenkin huvittavaa, ensimmäinen nosto pään päälle ja emäntä lentää selälleen :D

Tulee päivän treeni samalla, auton murjominen niin että se myös näkyy on yllättävän työlästä puuhaa. Kannattaa ottaa mukaan myös purkki spraymaalia niin voi maalata/kirjoittaa raadon kylkeen viimeiset terveiset matkalle autojen manalaan, se on yllättävän terapeuttista :D.

Äänitehosteina ensin "timbeeeer"-huuto, jonka jälkeen selällään makaava Kaira keksii vanhojen kirosanojen lisäksi nipun uusia.

Oikeasti se johtuu siitä, että Zuckerberg on abduktoitu avaruuteen. Ne joilla ei ole naamkirjassa kavereina ketään ufoja, ei nyt pääse käyttämään facea ollenkaan, koska yhteys maahan on poikki :(
Suurin osa mun kavereista on superufoja. Mä ehkä siel kärkipäässä. Ilmeisesti sit väärässä kohtaa linnunrataa, taas kertaalleen. Pitäisköhän hankkia navi??

MItä helevettiä? Eihän se ole ku 4,5kg:n leka:D

Äänitehosteina ensin "timbeeeer"-huuto, jonka jälkeen selällään makaava Kaira keksii vanhojen kirosanojen lisäksi nipun uusia.
Videokameraan täytyy vaan varata tarpeeksi vaihtoakkuja :D

Suurin osa mun kavereista on superufoja. Mä ehkä siel kärkipäässä. Ilmeisesti sit väärässä kohtaa linnunrataa, taas kertaalleen. Pitäisköhän hankkia navi??
Ilmeisesti ne noihin naveihin päivittää aika huonosti noita linnunratojen reittikarttoja. Pääväylät löytyy tietty, mutta muuten on vähän randomilla niitä väyliä merkattu. Pidä vaan aurinkoa maamerkkinä, se on aika selkee ja näkyy suht kaukaa.

Ilmeisesti ne noihin naveihin päivittää aika huonosti noita linnunratojen reittikarttoja. Pääväylät löytyy tietty, mutta muuten on vähän randomilla niitä väyliä merkattu. Pidä vaan aurinkoa maamerkkinä, se on aika selkee ja näkyy suht kaukaa.
Tai ehkä mä meen perstuntumalla niinku tähänki asti. Onneks on sen verran leveä ahteri, ett tuntumaa löytyy. :D

Tulee päivän treeni samalla, auton murjominen niin että se myös näkyy on yllättävän työlästä puuhaa. Kannattaa ottaa mukaan myös purkki spraymaalia niin voi maalata/kirjoittaa raadon kylkeen viimeiset terveiset matkalle autojen manalaan, se on yllättävän terapeuttista :D.

Mä en ehkä spreijaamaan lähde, tosin se vois olla kyllä hauskaa :D Katotaan nyt jos niillä romuttamon pojilla ois vielä lisää ideoita...

Hyvin paljon mahdollista!

MItä helevettiä? Eihän se ole ku 4,5kg:n leka:D

Eikö se sen painavampi ollut... Jotenki tuntu painavammalta. Mutta pitäähän siinä tietysti vähän painoakin olla, että minäkin hento pieni nainen saan edes jotain tuhoa aikaiseksi! :D

Videokameraan täytyy vaan varata tarpeeksi vaihtoakkuja :D

K-18-leima napsahtaa kauan ennen julkaisua. Moderni opetusvideo, mutta ei lapsille.

:lol2:

Ei tuu varmaan kahvakuulailusta mitään, hihittelen kuitenkin vaan koko ajan itsekseni.

Miksi tuhlata rahojaan terapeuttiin, kun Pakkikselle kirjoittaa useita toinen toistaan pätevämpiä keittiöpsykologeja?
Koska meistä ei ole apua.

Back
Ylös Bottom