Nyt turhautuminen kasvoi vihdoin vitutukseksi asti. Ajoin äsken partaa ja poltin päreeni lopullisesti. Olin kuukausi sitten kaupassa ja etsin teriä omaan Gillette Mach 3:een. En löytänyt, kun taitaa olla jo aika vanha laite. Päätin sitten uhrata rahaa ja ostaa hienon uuden Fusion progliden. Sillä olen kuukauden päivät ajellut ja joka kerta on vituttanut. Nyt meni hermo lopullisesti, enkä aio sutia tolla paskalla lärviäni enää kertaakaan. Kuka vitun taliaivo on saanut päähänsä mahduttaa viisi terää samaan tilaan missä ennen oli kolme terää? Onko enenmmän aina enemmän? No on se ainakin enemmän tukkeutumista. Niissä terissä on niin pienet välit, että terä on jatkuvasti täysin tukossa, eikä sitä saa puhtaaksi. Täytyisi olla varmaan painepesuri vieressä, että saa terän puhtaaksi aina vedon jälkeen. Nyt kun se on tukossa, se ei leikkaa kunnolla ja tuloksena on kamalaa repimistä. Proglide indeed. Tällä kertaa vedin pari vetoa ja vaihdoin vanhaan Mach 3:een, jossa on kulunut terä ja ai että, kun oli helpompaa. Sillä voi vetää vaikka koko naaman putsaamatta välillä. Ei mene tukkoon ja ajaakin paljon paremmin.
Toi on kyllä niin kamala paska, että aion vaatia rahat takaisin ja teriä Mach 3:een kymmeneksi vuodeksi. Pakko ihmetellä, että millä vitulla tollasta paskaa päästetään markkinoille? Kusista paskaa, sanon minä.