Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riven tekniikkaa harjoitellessani tänään ote lipsahti ylösnostossa tangosta ja koko 50 kilon komeus lensi nätissä kahden metrin kaaressa telineen juurelle aiheuttaen juuri niin kovan kolauksen, että varmasti koko sali kuuli ja kääntyi katsomaan että ketä siellä tapetaan :D Sattuuhan näitä, just train
No nimenomaan näin. Jos kiinnostaa, saapi mun puolesta sitten mennä (kokonaan). Ei mulla ole tarvetta sitouttaa ketään itseeni. Niin kauan kun toinen on siinä vapaaehtoisesti omasta tahdostaan, mun mielestä asiat on enemmän kuin hyvin.Se vaan on faktahomma että miestä saattaa se seksi hyvin todennäkösesti kiinnostaa myös toisten pirkkojen kanssa...se on vaan elämää. Turha siitä on kauheeta stressiä kehitellä kun se ei mitään auta.

No mitäs tästä sanotte ?
Maanantaina loppu työt kun ajot loppu firmalta. Muija jätti samana päivänä kertomatta syytä ja eronmerkkejä ei ollut ilmassa koskaan, kaikki toimi, ei ongelmia. Tänään vallesmannit vei kaupanpäällisiks ajokortin... Että semmonen viikko.
Tiiä oikee pitäiskö itkeä vai nauraa.
Haluaisin nähdä kuvan Alyssasta ja hänen himotusta miehestään jotta voisin suhteuttaa nyt tätä.
![]()
SKODA. ai niin unohtui tuosta että eräänä päivänä kaupan pihalla huomasin että yksi rengas näyttää vähän tyhjältä, ja kun menin lisäämään ilmaa, lensi koko perkeleen venttiili helvettiin.Ei helkkari :D mikä auto sulla on?
Kosit sit äijää kun olit mustasukkainen ja pahalla tuulella ja nyt tollasta omistushaluista läppää.. kuulostaa tosi romanttiselta.
e: ei siinä, kyl mä toisaalta ymmärrän![]()
Paljon maksat Alyssan kuvasta?
Muista toimittaa mulle royaltit.
Mitenköhän saisi koiran hengiltä mahdollisimman huomaamattomasti. Kummallaki puolella meidän taloa on koiria, ja ne haukkuu toisilleen joka päivä ja kokoajan niin hyvä siinä keskittyä kirjoituksiin lukemiseen :jahas:
Mitenköhän saisi koiran hengiltä mahdollisimman huomaamattomasti. Kummallaki puolella meidän taloa on koiria, ja ne haukkuu toisilleen joka päivä ja kokoajan niin hyvä siinä keskittyä kirjoituksiin lukemiseen :jahas:
Helpommalla pääset kun hommaat korvatulpat. Eikä tarvitse tappaa yhtään eläintäkään.
Niinhän se tapaa olla, että vimpan päälle suvaitsevaiset ihmiset suvaitsevat vain omat mielipiteensä-Ottaa päähän kaikki omaa avarakatseisuuttaan, suvaitsevaisuuttaan ja fiksuttaan julistavat kolumnistit.