Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Riven tekniikkaa harjoitellessani tänään ote lipsahti ylösnostossa tangosta ja koko 50 kilon komeus lensi nätissä kahden metrin kaaressa telineen juurelle aiheuttaen juuri niin kovan kolauksen, että varmasti koko sali kuuli ja kääntyi katsomaan että ketä siellä tapetaan :D Sattuuhan näitä, just train

Mä oon monta kertaa lämmitellessäni repässy sen tangon niin voimalla että se on pamahtanu suoraan leukaan. Lähellä on ollu etten olis tyrmänny itteäni. :D

Se vaan on faktahomma että miestä saattaa se seksi hyvin todennäkösesti kiinnostaa myös toisten pirkkojen kanssa...se on vaan elämää. Turha siitä on kauheeta stressiä kehitellä kun se ei mitään auta.
No nimenomaan näin. Jos kiinnostaa, saapi mun puolesta sitten mennä (kokonaan). Ei mulla ole tarvetta sitouttaa ketään itseeni. Niin kauan kun toinen on siinä vapaaehtoisesti omasta tahdostaan, mun mielestä asiat on enemmän kuin hyvin. :)

No mitäs tästä sanotte ?
Maanantaina loppu työt kun ajot loppu firmalta. Muija jätti samana päivänä kertomatta syytä ja eronmerkkejä ei ollut ilmassa koskaan, kaikki toimi, ei ongelmia. Tänään vallesmannit vei kaupanpäällisiks ajokortin... Että semmonen viikko.

Tiiä oikee pitäiskö itkeä vai nauraa.

Tohon edelliseen postiin viitaten, eli tosta nyt on iha ok päästy ylitte et ei siinä mitää enää oikeestaa...
Mut seuraamuksena tosta : Ihan vitun tylsää ollu tää viimiset pari viikkoa ja kun ei pääse liikkumaan edes kunnolla niin voi saatana, vituttaahan se istuskella käsi poskella kotona. Kortin saa takas sentäs onneks parin viikon päästä jo jos jotain hyvää haetaa :P

Kosit sit äijää kun olit mustasukkainen ja pahalla tuulella ja nyt tollasta omistushaluista läppää.. kuulostaa tosi romanttiselta.
e: ei siinä, kyl mä toisaalta ymmärrän :)

Kosin koska oli karkauspaiva! Ja puoliksi leikillani sen heitin muutenkin.

Paljon maksat Alyssan kuvasta?

Muista toimittaa mulle royaltit.

Niin paljon ja niin kaikki ettei kohta jaksa vaan pimahtaa ihan totaalisesti.
mm. työuran pysähtyminen/syöksykierre, työnhaun vaikeus, nykyinen työ jota en sitäkään osaa hoitaa kunnolla, ex tyttöystävän pyrkyripoliitikko-yrittäjä kynäniska aviomies ilmestyi tänne pakkiksellekin kirjoittelemaan, kaikenlainen oma saamattomuus, kaveri- ja tuttavasuhteiden poikkimeneminen omia vanhempia myöten, se ettei mikään kiinnosta eikä huvita enää... olikohan siinä edes 1‰ kaikesta... eli siis kaikki kaikki KAIKKI KAIKKI VITUTTAA

Mitenköhän saisi koiran hengiltä mahdollisimman huomaamattomasti. Kummallaki puolella meidän taloa on koiria, ja ne haukkuu toisilleen joka päivä ja kokoajan niin hyvä siinä keskittyä kirjoituksiin lukemiseen :jahas:

Mitenköhän saisi koiran hengiltä mahdollisimman huomaamattomasti. Kummallaki puolella meidän taloa on koiria, ja ne haukkuu toisilleen joka päivä ja kokoajan niin hyvä siinä keskittyä kirjoituksiin lukemiseen :jahas:

Helpommalla pääset kun hommaat korvatulpat. Eikä tarvitse tappaa yhtään eläintäkään.

Vittu että osaa vituttaa tällähetkellä ja kunnolla kun onnistuin kopsauttamaan toiseen autoon peruutellessani parkkipaikalla.. Laskua ootellessa.

Ottaa päähän kaikki omaa avarakatseisuuttaan, suvaitsevaisuuttaan ja fiksuttaan julistavat kolumnistit.
Niinhän se tapaa olla, että vimpan päälle suvaitsevaiset ihmiset suvaitsevat vain omat mielipiteensä-

No, nää sosiaaliviraston suojatyöntekijät.Kaksi "työtoveria" valitti työnsä vittumaisuudesta,raskaudesta ja piti saikkuja niin paljon, että heidät siirretään muihin tehtäviin ja koko "virka" lopetetaan ja omat työt lisääntyvät siinä samalla.Kiitos heille.

Ps.Stadilla on muutamia aivan luokattoman kelvottomia, esimiesasemassa olevia henkilöitä virassa, jotka palkaavat työhön kykenemättömiä ihmisiä palvelukseen.Ja nää lusmut vievät esimiestä, kuin pässiä narusta!

Haluan jakaa vitutustani myös tänne sen asian suhteen, että paketti jäi Itellan kuuluisaan logistiikkakeskus 01010:n jumiin. Tiedustelin sähköpostilla asiaa ja odotan vastausta.

Nää "taiteilija ihmiset"... Miks joillain oikeus olla aikaansaamaton ja myöhästelevä vätys vaan sen takia, kun sattuu tykkäämään musiikista piirtämisestä tai jostain helvetin katuteatterista, jossa tanssitaan alasti kroppa valkoisessa maalissa ja päässä naamari.

Back
Ylös Bottom