Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi suhteelle käydä huonosti siinä vaiheessa kun sun poikaystäväs tajuu että sillä ei saa olla ollenkaan naispuolisia tuttuja. Tällä hetkellä se ymmärtää sun reaktion kun kyseessä on selvä vikittely yritys. Mutta kun et halua että hän käy kenenkään naispuolisen kanssa kahvilla.

Enhan ma nyt noin sanonut? Saa kayda ystaviensa kanssa ja kayhan se vahan valia myos esim. naispuolisten luennoitsijoiden kanssa kahvilla. Mua vituttaa vaan ne tuntemattomat naiset jotka tieten tahtoen vikittelevat toista. En missaan vaiheessa sanonut ettei saa olla naispuolisia tuttuja. Nyt vahan sisalukutaitoa peliin, en minakaan nyt sentaan niin hullu ole :D

Ei.
Onneksi mieheni on samaa mielta kanssani ja pitaa moista kaytosta halpana ja epakunnioittavana eika ikimaailmassa koskisi naiseen joka harrastaa sellaista.

:rolleyes: :lol2:

Enhan ma nyt noin sanonut? Saa kayda ystaviensa kanssa ja kayhan se vahan valia myos esim. naispuolisten luennoitsijoiden kanssa kahvilla. Mua vituttaa vaan ne tuntemattomat naiset jotka tieten tahtoen vikittelevat toista. En missaan vaiheessa sanonut ettei saa olla naispuolisia tuttuja. Nyt vahan sisalukutaitoa peliin, en minakaan nyt sentaan niin hullu ole :D
No ymmärsin väärin tuon Japille antaman vastauksen ilmeisesti.

Onneksi mieheni on samaa mielta kanssani ja pitaa moista kaytosta halpana ja epakunnioittavana eika ikimaailmassa koskisi naiseen joka harrastaa sellaista.

Sorry nyt vaan mutta miehes puhuu sulle paskaa minkä kerkee ja sä nielet kaiken!

2zri2om.jpg

Ei saakutti tää on jo jotain niin huppesta kuin olla vaan voi...Kehotan sua säästämään ne sormusrahat ja sijottamaan ne vaikkapa yksityiseen terapeuttiin mahdollisimman nopesti.

Auts. :)

No ymmärsin väärin tuon Japille antaman vastauksen ilmeisesti.

Kasittaakseni siina oli kyse ei-niin-viattomasta kahville pyytamisesta. Tai niin mina ainakin sen otin. Viaton kaverin kanssa kahvittelu ei haittaa, mutta entuudestaan tuntemattoman kanssa ei parane lahtea kahville jos tietaa etta toinen haluaa muutakin.

Sorry nyt vaan mutta miehes puhuu sulle paskaa minkä kerkee ja sä nielet kaiken!

Ei saakutti tää on jo jotain niin huppesta kuin olla vaan voi...Kehotan sua säästämään ne sormusrahat ja sijottamaan ne vaikkapa yksityiseen terapeuttiin mahdollisimman nopesti.

Niin, koska kaikki miehethan ovat sikoja ja kykenemattomia uskollisuuteen. Kaikki miehet ovat myos taysin samanlaisia (= paskoja).

Vois kylla nyt lopettaa tasta aiheesta. Mua alkaa vaan vituttaa lisaa.

Onkos tää vielä se sama munaton nöösi, jonka kanssa seurustelit kun seurustelit toisen miehen kanssa?

Naimisiin sen takii et opiskelijatytöt näkee miehen olevan varattu. :dance2:

Niin just. Juuri nain.

Onkos tää vielä se sama munaton nöösi, jonka kanssa seurustelit kun seurustelit toisen miehen kanssa?

En ole seurustellut kenenkaan muun kanssa.

E. Nyt vois vaikka jatkaa ketjun AIHEELLA.

Okei.

Sinun postit vituttaa ankarasti.

Onneksi kosin eilen ja sain myontavan vastauksen. Pitaisi varmaan akkia hankkia sormus jotta kaikki tietaisivat pitaa nappinsa erossa.

Kosit sit äijää kun olit mustasukkainen ja pahalla tuulella ja nyt tollasta omistushaluista läppää.. kuulostaa tosi romanttiselta.
e: ei siinä, kyl mä toisaalta ymmärrän :)

Kahvillekin voi pyytaa monella tavalla. Kylla sen huomaa kun toisella on jotain muutakin kuin pelkat kahvit mielessa... Royhkeaksi kaytos muuttuu siina vaiheessa kun toinen tietaa miehen olevan varattu ja silti jatkaa yrittamista.

Onneksi kosin eilen ja sain myontavan vastauksen. Pitaisi varmaan akkia hankkia sormus jotta kaikki tietaisivat pitaa nappinsa erossa.

Ite oon nyt jokusen vuoden sormusta kantanut. Naisten puolelta kiinnostus meikäläiseen on tämän osalta noussut potenssiin kaksi. Sehän on ihan tutkittua tietoa, että varattu kiinnostaa enemmän. Se on opittava elämään sen kanssa, ei se sormus ainakaan helpommaksi elämää muuta näiltä osin (eikä välttämättä muutenkaan).

Kosit sit äijää kun olit mustasukkainen ja pahalla tuulella ja nyt tollasta omistushaluista läppää.. kuulostaa tosi romanttiselta.
e: ei siinä, kyl mä toisaalta ymmärrän :)

Mä taas en. Vittu mitä touhua, aaarrghh nyt vituttaa! Osa Suomalaisista naisista on jotenkin perimältään täysin sekasin ja hulluja juurikin mustasukkasuuden suhteen.

Sellaset hullut sairaalloisen mustasukkaset akat pitäs kaikki polttaa roviolla kerran vuodessa.

Kosimiseen ainakin on ollut hyvä motiivi!

Jos omistat ranskalaisen auton, jossa on kevytmetallivanteet, niin kipitäpä äkkiä katsomaan onko vanteissasi keskireikää, vai ovatko ne umpinaiset. Jos keskireikä puuttuu, niin voisitko ystävällisesti lyödä itseäsi lapiolla naamaan mun puolesta. Vituttaa, kun viattomia rengasasentajia kiusataan tollasilla paskakeksinnöillä.

Kasittaakseni siina oli kyse ei-niin-viattomasta kahville pyytamisesta. Tai niin mina ainakin sen otin. Viaton kaverin kanssa kahvittelu ei haittaa, mutta entuudestaan tuntemattoman kanssa ei parane lahtea kahville jos tietaa etta toinen haluaa muutakin.
Voih, jos joku muu nainen pyytää mun miestä kahville, ja erityisesti vielä jos pyytää ei-niin-viattomasti vain kahville, se on mulle syy nostaa nenää hieman ylöspäin, hymyillä leveästi ja nauttia siitä tiedosta että sepäs onkin MUN. Ja ennen kaikkea se haluaa olla. :D
Enkä mä toki moista naista lutkaksi nimittele, en mä yhtään ihmettele vaikka se jotakuta muutakin voisi kiinnostaa. En alkuunkaan.

Voih, jos joku muu nainen pyytää mun miestä kahville, ja erityisesti vielä jos pyytää ei-niin-viattomasti vain kahville, se on mulle syy nostaa nenää hieman ylöspäin, hymyillä leveästi ja nauttia siitä tiedosta että sepäs onkin MUN. Ja ennen kaikkea se haluaa olla. :D
Enkä mä toki moista naista lutkaksi nimittele, en mä yhtään ihmettele vaikka se jotakuta muutakin voisi kiinnostaa. En alkuunkaan.

Just tällasta asennetta enemmän muijille! Eikä se nyt niin vakavaa oo vaikka sitä lihaa joskus jonnekin muuallekin piilottais.. lihaa se vaan on.

Voih, jos joku muu nainen pyytää mun miestä kahville, ja erityisesti vielä jos pyytää ei-niin-viattomasti vain kahville, se on mulle syy nostaa nenää hieman ylöspäin, hymyillä leveästi ja nauttia siitä tiedosta että sepäs onkin MUN. Ja ennen kaikkea se haluaa olla. :D.

Näin sitä juuri pitäskin toimia. Olla ylpeä, koska mustasukkasuus on sooooo last season :D

Mutta eiköhä jätetä Alyssa rauhaa tältä osin kuiteski.

E.
Just tällasta asennetta enemmän muijille! Eikä se nyt niin vakavaa oo vaikka sitä lihaa joskus jonnekin muuallekin piilottais.. lihaa se vaan on.

JUST. Et oo tosissas?

Joo, muistan joskus kauan sitten yhen kaverin muija vaati et niiden pitää hankkia kihlasormukset ja tää suostui, muutaman kuukauden päästä se muija petti sitä.. jonkun keski-ikäsen perheenisän kans.

Kyllä se sun mies haluaisi oikeasti kahville lähteä, se ei vaan kerro sitä sinulle.

Se vaan on faktahomma että miestä saattaa se seksi hyvin todennäkösesti kiinnostaa myös toisten pirkkojen kanssa...se on vaan elämää. Turha siitä on kauheeta stressiä kehitellä kun se ei mitään auta.

Back
Ylös Bottom