Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tiedä oliko tää nyt varsinaisesti salikomediaa, mutta eilen salille käppäili sisään yksi varsin tunnettu paikallinen puli, heitti takkinsa nurkkaan ja huojui suoraan penkin luo. Haju, mikä sen tyypin paikallesaapumisesta seurasi, oli kyllä jotain ihan käsittämätöntä. Huomas kun koko salissa yksitellen porukalla vääntyi naama rullalle kun se ihanan viinaisa tuoksu levisi.. :urjo:

Siinä sitten tuli vähän vilkuiltua, että mitä se ukko oikein tekee, niin latasi suorilta siihen penkkiin joku 80kg ja alkoi siitä nostella jopa kevyenkin näköisesti ja ihan järkeviä sarjojakin. Ihan hyvä suoritus selkeästi känniseltä mieheltä, joka suunnilleen törmäsi siihen penkin tankoon kun yritti tehdä jotain notkeaa sisääntuloa siihen nostoonsa sieltä penkin toiselta puolelta. Aika :david:

Omat komediakokemukseni tuntuvat syystä tai toisesta pyörivän salilla soivan musiikin ympärillä. Jokin aika sitten salilla oli lisäkseni ehkä 3 muuta henkilöä. Stereoista tuli jotain radiokanavaa kohtalaisella volyymilla, ja yksi läsnäolijoista kysyi muilta, sopiiko stereoita laittaa hieman hiljempaa. Kaveri sai luvan, marssi stereoiden ääreen, laittoin Insomniumin levyn soimaan ja käänsi volat kaakkoon. Hetken aikaa ihmettelin huuli pyöreänä, että mitä juuri tapahtui, mutta tyydyin lopulta tilanteeseen ja jatkoin treeniä.

Omat komediakokemukseni tuntuvat syystä tai toisesta pyörivän salilla soivan musiikin ympärillä. Jokin aika sitten salilla oli lisäkseni ehkä 3 muuta henkilöä. Stereoista tuli jotain radiokanavaa kohtalaisella volyymilla, ja yksi läsnäolijoista kysyi muilta, sopiiko stereoita laittaa hieman hiljempaa. Kaveri sai luvan, marssi stereoiden ääreen, laittoin Insomniumin levyn soimaan ja käänsi volat kaakkoon. Hetken aikaa ihmettelin huuli pyöreänä, että mitä juuri tapahtui, mutta tyydyin lopulta tilanteeseen ja jatkoin treeniä.

Loistavaa! Oletko varma ettei hän kysynytkin, että voiko "radiota laittaa vähän hiljemmalle?" Lupa saatu, johtopäätös: radio kokonaan pois päältä ja omat musat soimaan. Tota pitääkin alkaa käyttämään itsekin.

Tulin vain kertomaan, että olemme tällä hetkellä ketjun sivulla nro. 420. Sekin saattaa jollekulle olla (sali)komediaa :D

Tuli tästä mieleen, että joskus useampi vuosi sitten menin yhden entisen kaverin kanssa oikeen vieraalle paikkakunnalle asti treenaamaan ja uimaan. Ihmettelin siellä salin puolella kun kaveria ei oikeen kiinnostanut tehdä mitään muuta kuin istuskella jumppapallon päällä ja katella telkkaria ja kysellä tyhmiä multa siinä kun treenasin. Kysyin sitten, että miksi et tee mitään, vastaukseksi sain "Vapotin himassa pienet jotta voisin rentoutua altaassa paremmin", oli viimenen kerta kun lähin sen kanssa treenaamaan.. :D

Uimahallin puolella se touhu meni oikeesti komedian puolelle kun tää kaveri meni isoon altaaseen semmosella ihan rehellisesti sanoen kolmen metrin uintitaidolla, tuli siihen sitten ihan uimavalvojakin neuvomaan, että ei ehkä kannattaisi mennä isoon altaaseen kun et selvästikkään osaa uida yms. Tuli kyllä naurettua.

Kokkolan urheilutalolla treenaavat varmasti tietää henkilön, aika vanha mies, aina hiaton päällä ja paksu talvihuivi kurkulla, yskii aina aivan saatanasti. Pari kertaa tullu ihmeteltyä, että mitähän tuo tekee, käsipaino rivin edessä on penkkejä niin siinä oli sitten mutkatanko jossa oli painoa jotain pääle parikymmentä kiloa se ei sitten saanut sitä tankoa nostettua siitä, ajattelin mennä auttamaan niin sitten ennenkö kerkesin nousta se huutaa, että varmasti kokosali kuulee "PERKELE!11" ja potkasee tangon maahan. Tänään se sitten teki kp penkkiä, kädet lukkoon, auki, lukkoon, auki. Sen jälkeen pull-overia, mutta liike rata oli tuosta rinnalta munille.

Pari päivää sitten oli ulkomaalaisia salilla, yks teki leukoja smithissä ( ei kyllä tulis itelle ihan ekana mieleen, se nimittäin voi luiskahtaa auki aika helposti :D ) no ei siinä, mutta miks sinne päihin pitää lisätä painoa joka sarjan jälkeen? Liekö joku erikoistekniikka :rolleyes: ;)

[ e ] lisätään nyt viellä, että tänäänki ensimmäisen tarinan sankari potki levypainoja telineisiin ja teki semmoisessa dippi koneessa ( painetaan alaspäin ) niin se hyppi siinä että se tanko tuli omalla painolla alas. Vittuko on vaikee selittää :D

Kokkolan urheilutalolla treenaavat varmasti tietää henkilön, aika vanha mies, aina hiaton päällä ja paksu talvihuivi kurkulla, yskii aina aivan saatanasti. Pari kertaa tullu ihmeteltyä, että mitähän tuo tekee, käsipaino rivin edessä on penkkejä niin siinä oli sitten mutkatanko jossa oli painoa jotain pääle parikymmentä kiloa se ei sitten saanut sitä tankoa nostettua siitä, ajattelin mennä auttamaan niin sitten ennenkö kerkesin nousta se huutaa, että varmasti kokosali kuulee "PERKELE!11" ja potkasee tangon maahan. Tänään se sitten teki kp penkkiä, kädet lukkoon, auki lukkoon, auki. Sen jälkeen pull-overia, mutta liike rata oli tuosta rinnalta munille.

Oon pari kertaa meinannu soittaa sille ambulanssin tai suoraan jonku ruumisauton ku luulen et se delaa siihe yskimiseen..

Oon pari kertaa meinannu soittaa sille ambulanssin tai suoraan jonku ruumisauton ku luulen et se delaa siihe yskimiseen..

Se on oikeesti sen kuulosta, että kohta se kuolee :D

4 viikko putkeen että on 6 päiväksiä työviikkoja!!! Vielä ens viikko kuuluu samaan sadistiseen sarjaan haistakaa vittu 9h työpäivät!!!! Mieluummin 12-16h työpäiviä nii olis vähä vapaata. Toiseksi selkä hajos 3 päivää sitte SAATANA AIVASTAMINEN KÄY KIPEÄÄ PASKALLA KÄYMINEN SATTUU SELKÄÄ!!!! Vittu tekis mieli alkaa riehui. Mutta selkä onneks rajoittaa :D
Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!!

Niinjoo. Minä sain just kuulla, et yövuorot loppuu toistaiseksi kokonaan ja parin viikon päästä aletaan tekemään kolmipäiväistä työviikkoa. Vituttaahan se tuokin.

Pirkka-kahvi on oikeasti pahaa, mutta se pirkka costa-rica on ihan hyvää, jos on tarjouksessa.

Mä olen kyllä valmis maksamaan siitä, että saan hyvän ohjelman. Ainut ongelma tässä juuri onkin se, että en ole löytänyt hyvää pt:a vielä tekemään sitä.

Mulle kovasti mainostettiin kun salijäsenyyden otin, että saan korkeastikoulutetun pt:n tekemään mulle ohjelman. No kun sitten tapasin tän jannun, niin se sanoi, ettei sillä oo mitään koulutusta. "Käydään nyt nää laitteet läpi, se kuuluu tähän opastukseen." Sit se rustas valmiille paperille, jossa oli laitteiden nimet, mulle sopivat paino- ja toistomäärät. Jossain vaiheessa näytin sille mun oman ohjelman. "Siis tarkottaaks tää penkki ihan oikeeta penkkiä?"

No me ketkuttiin läpi ne laitteet ja lopuksi se antoi sen tekemänsä ohjelman mulle käteen, ja sanoi "Suosittelen kuitenkin että jatkat sillä omallas."

Oikeasti en ees kaivannut uutta saliohjelmaa kun vanha on oikein hyvä, mutta olis musta nyt ollut kiva jutella jonkun oikeesti asiansa osaavan ihmisen kanssa salitreenaamisesta. Olisin voinut vaikka haluta jotain uusia ideoita vapailla painoilla tehtäviin liikkeisiin.

Mutta ei. Me ei edes käyty vapaiden painojen puolella.

Isla, täältä löytyy ihan kivoja vinkkejä saliohjelmiin jos et sattuis löytämään itselles kunnollista ohjaajaa. Mä olen omaa ohjelmaani muokkaillut täältä saatujen vinkkien perusteella vielä enemmän itselle sopivaksi.

Elektroniikan nykyinen kestoikä on kyllä melkoista kuraa. Läppärit ei kestä hetkeäkään takuuajan jälkeen, vaikka kuinka pitäisi hyvää huolta. Oma läppäri on 2,5 vuotta vanha ja ilmeisesti kovalevy hajoaa ihan just. Vaikka ostaisit minkälaisen läppärin, niin se vain ei takuuajan jälkeen enää kestä. Sama se on vissiin minkä tahansa nykytekniikan kanssa. Vittu kun ei olis hirveästi ylimääräistä rahaa käyttää läppäriin.

mulla kans läppäri tekee jotain ihan omaa. Aina välillä sammuu vaan yhtäkkii, siis sillei että ihan ku olis akku loppu, vaikka on jatkuvasti verkkovirrassa.

Vituttavaa kun kesken esim. pelin sammuu.

Vituttaa käydä lääkärissä ns. urheiluvammojen kanssa. Hoitajat voivottelevat ja kyselevät sattuuko, kunnes käy ilmi,
että vammani haittaavat vain salilla käydessä tai muuten urheillessa. Sitten tulee kysymys: 'Ai, eikö tämä haittaa
normielämässä/töissä?' 'Juuei': vastaan hieman häpeissäni. Tuntuu, että vien paikan joltain oikeasti sairaalta,
kun ramppaan ongelmineni lääkärissä, kuvauksissa ja fysioterapiassa.

Mielestäni terveen ihmisen tulisi pystyä kyykkäämään, mavettamaan, punnertamaan, kävelemään pitkiä matkoja, juoksemaan jne.
ilman, että johonkin paikkaan käy noita tehdessä kipeää. Välillä tuntuu, että pitäisi rikkoa itsensä kunnolla ennen kuin uskaltaa mennä
lääkäriin valittamaan vaivoistaan...

Asiallisesti minuun on kuitenkin suhtauduttu ja vitutuksen suurin syy on omassa päässä ja kasvatuksessa... :rolleyes:

Vituttaa kun pitäisi olla hiihtolomaviikko ja rentoutumista sun muuta ja on aivan saatanan kiire kokoajan. On koko päivän saanu rampata hoitamassa ties mitä asioita ja englannin esitelmää vääntämässä yms. Huomenna pitäisi ehtiä salille, kämppää kattomaan, englannin esitelmä viimeistelemään, harkkaryhmään ja valmistautua ylihuomisen tenttiin johon pitää yhtäkkiä lukea saatanan huonosti tehty epämääräinen kandi. Keskiviikkona pitää ensin käydä englannin pakollisella luennolla, tentti tekemässä ja sitten pitäisikin ehtiä tunti tentin jälkeen lähtevään junaan. Nyt pisti vituttamaan kun tajusin että pitäis vielä soitella että ehtiskö huomenna kämppää kattomaan ennenkö varausmaksu pitää maksaa 1.3.

Kokkolan urheilutalolla treenaavat varmasti tietää henkilön, aika vanha mies, aina hiaton päällä ja paksu talvihuivi kurkulla, yskii aina aivan saatanasti. Pari kertaa tullu ihmeteltyä, että mitähän tuo tekee, käsipaino rivin edessä on penkkejä niin siinä oli sitten mutkatanko jossa oli painoa jotain pääle parikymmentä kiloa se ei sitten saanut sitä tankoa nostettua siitä, ajattelin mennä auttamaan niin sitten ennenkö kerkesin nousta se huutaa, että varmasti kokosali kuulee "PERKELE!11" ja potkasee tangon maahan. Tänään se sitten teki kp penkkiä, kädet lukkoon, auki, lukkoon, auki. Sen jälkeen pull-overia, mutta liike rata oli tuosta rinnalta munille.

Ihan mielenkiintoista tän herran touhuja on siellä seurata, oikein koskaan ei tiedä mitä seuraavaks tapahtuu. Meinaa vaan aina pokka pettää kun hänet näkee salin ulkopuolella... Ja kohtuu usein kaveriin törmään kun hän asuu samassa rapussa.

cinavia kopiosuojaus... ääni katoaa kun katsoo leffaa pleikkarilla kovalevyltä

Oma läppäri on 2,5 vuotta vanha ja ilmeisesti kovalevy hajoaa ihan just. Vaikka ostaisit minkälaisen läppärin, niin se vain ei takuuajan jälkeen enää kestä. Sama se on vissiin minkä tahansa nykytekniikan kanssa.

Riippuu tuo vähän käyttäjästäkin. Esimerkiksi yksi juttu mitä olen havainnut tavisten tekevän että ne pitää sitä konetta päällä turhaan suunnilleen koko ajan. Tyhmempikin tajuaa, että ei se ainakaan lisää käyttöikää, päinvastoin. Kone päälle silloin kun sillä tekee jotakin.

Back
Ylös Bottom