Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän aika pettymys olisi jos tuo on se uutinen. "Jee, sain matsin."Ei se UFC:hen kumminkaan pääse liian hyvää ollakseen totta.
Nortti taisi toisessa ketjussa mainita että on huhuttu Fedor vs Duffee mutta mun mielestä se ei olisi mikään "valtava uutinen".
Nortti taisi toisessa ketjussa mainita että on huhuttu Fedor vs Duffee mutta mun mielestä se ei olisi mikään "valtava uutinen".
Nyt jumalauta ONE TIME
UFC
One time plz let it be
Eiköhän se oo ilmoitus, että Fedor tekee diilin OneFC:n kanssa.Mitähä sieltä on tulossa...
Pisti jännittämään!!
Olisko Fedor vs. Lesnar
Täällä ainakin huhutaan tuosta jotain, mutta taitaa olla ihan huhun tasolla. Olis se ainakin parempi kuin matsi Duffeeta vastaan.
Kyllä mäkin mieluummin katsoisin Duffeeta vapariottelussa kuin Lesnaria leikkipainissa...
Mutta huhut on huhuja. Itse en odota uutiselta enempää kuin seuraavan vastustajan ilmoittamista M-1:n illassa. Pessimisti ei pety.
Mielelläni kyllä katsoisin Keisarin matseja vaikka UFC:ssä, mutta mikä paskamyrsky nousee jos se sattuu häviimään sielä. Dana ja muuta epelit riemastuu kun voivat jatkaa Fedorin mollaamista.

SUPAA..FAIT..LIIIIIIIG
:D :lol2: