Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta alkaa Jimillä henkilökuva jäätelömiehistä Ben ja Jerry

Maistoin muuten eilen illalla elämäni ensimmäistä kertaa Ben&Jerry jäätelöä. Ja saman tien kahta eri makua. Hurjaa.

Maistoin muuten eilen illalla elämäni ensimmäistä kertaa Ben&Jerry jäätelöä. Ja saman tien kahta eri makua. Hurjaa.

Voi Pyhä Sylvi, miten oot pystynyt välttämään niitä tähän asti? :eek: Mitä makuja maistoit? Tykkäsitkö?

Oma lempparini tähän mennessä taitaa olla tuo Cherry Garcia, jota ei tietenkään myydä enää missään muualla kuin Ben&Jerrys-puljuissa. :jahas:

Oma lempparini tähän mennessä taitaa olla tuo Cherry Garcia, jota ei tietenkään myydä enää missään muualla kuin Ben&Jerrys-puljuissa. :jahas:

Tuijottelin kyseisen maun purkkia juuri tällä viikolla jossain normikaupassa ja yritän nyt kuumeisesti muistella, missä se oli. :D Jäi ihan mieleen, koska oli täysin vieras maku minulle. Tähän mennessä ei kyllä Chocolate Fudge Brownieta voittanutta. :kuola:

Edit: Stockan Herkkuhan se kauppa taisi olla.

Viikonlopun saldona n. 20 tuntia seikkailua Skyrimissä. Josko ens viikolla tulis rahotusta jostain suunnalta niin vois tehdä joskus jotain muutakin :rolleyes: Nyt täytyis tehdä vähän sapuskaa että saa eväät duuniin!

Heatseekerillä komea kelkka! Onneks lumet kuitenkin sulavat kohta pois :thumbs:

Tuijottelin kyseisen maun purkkia juuri tällä viikolla jossain normikaupassa ja yritän nyt kuumeisesti muistella, missä se oli. :D Jäi ihan mieleen, koska oli täysin vieras maku minulle. Tähän mennessä ei kyllä Chocolate Fudge Brownieta voittanutta. :kuola:

Samperi soikoon, nimittäin tiedustelin asiaa ihan suoraan B&J:n sivujen kautta niiden asiakaspalvelusta, josta kerrottiin että kaikki Garciat ois vedetty pois normikaupoista sekä Makuuneista. :D Nyt kyllä kaivat sen tiedon muistisi syöveristä ja toivon mukaan kauppa on jossain Hesan keskustassa. :D
Tokana lempparina tulee juurikin tuo sun mainitsema Choco Fudge Brownie.

En oo vielä itekkään maistanu Ben & Jerry jäätelöi vaikka aika läski herkuttelija olenkin. Joskus vilkaisin mut ne maku yhdistelmät kuullosti niin häröiltä että päädyn aina Ainon takuuvarmoihin tuotteisiin.

Tähän mennessä ei kyllä Chocolate Fudge Brownieta voittanutta. :kuola:

Mikäänhän ei voita tätä.

file_3_17.jpg

Voi Pyhä Sylvi, miten oot pystynyt välttämään niitä tähän asti? :eek: Mitä makuja maistoit? Tykkäsitkö?

Ei niiden vältteleminen oo sen suurempia vaikeuksia tuottanut, en vaan oo koskaan ostanu :D Toinen oli joku suklaajuttu ja toinen joku banaanijuttu, en muista niiden nimiä. Ihan hyviä oli molemmat, mutta en kuitenkaan usko, että alan noita mitenkään kauheasti syömään. Pikkasen turhan makeita mun makuun ja tavallista jäätelöä saa pirusti halvemmalla :D

E: ^Tota mansikkajuttua pitää kyllä ehkä kuitenkin joskus maistaa, kuulostaa aika hyvälle.

Kaikkia makuja ei ole tullut testattua, mutta kyllähän nuo aivan jäätävän hyviä on kun jäätelöä tekee mieli. Mun ei noita kannata edes ostaa pakastimeen kovettumaan kun alakerrassa on Makuuni, jossa on sopivan pehmeää B&J:tä iltaan asti. Joissain marketeissa näyttää nykyään olevan Pappagalloakin samanlaisissa törpöissä, pitänee testata joskus sekin

Itse en ole maistanut vielä koskaan noita ylihinnoiteltuja jäätelöitä. Eikä ne voi mitenkään olla hintansa arvoisia, joten jatkan asiasta valittamista edelleen.

Hyi helvetti. Rupeaa jo tulemaan äklömakea olo pelkästä tuosta kuvasta. En ole tuota jäätelöä toista lusikallista voinut syödä, kun tuo on niin makeaa.

Eiks noi Ben & Jerry jäätelöt oo ihan vitun makeita? Ei tollasia pysty vaan syömään.

Tuli mieleen että näistä Ben & Jerryistä kyllä puhutaan joka helvetin viikko pakkiksella :D mut hei, ei kai se mitään!

Samperi soikoon, nimittäin tiedustelin asiaa ihan suoraan B&J:n sivujen kautta niiden asiakaspalvelusta, josta kerrottiin että kaikki Garciat ois vedetty pois normikaupoista sekä Makuuneista. :D Nyt kyllä kaivat sen tiedon muistisi syöveristä ja toivon mukaan kauppa on jossain Hesan keskustassa. :D
Tokana lempparina tulee juurikin tuo sun mainitsema Choco Fudge Brownie.

Hää, mä näin Makuunissa eilen vaik kuin monta purkkii tota Cherry Garciaa!! Tää tosin tapahtu Hyvinkään suuressa Makuunissa, joten mahdollista että jotain ikivanhan varaston jäämiä :D

Hää, mä näin Makuunissa eilen vaik kuin monta purkkii tota Cherry Garciaa!! Tää tosin tapahtu Hyvinkään suuressa Makuunissa, joten mahdollista että jotain ikivanhan varaston jäämiä :D

Suolaa haavoille. :D

Täällä kans yks Ben&jerry neitsyt. Pitäs varmaan joskus testata kun pidän kaikesta makeasta muutenkin.

Nimim. Kermavaahtoa purkki viikossa

Edit. Tepelle kiitoksia. Klassista ei voi ikinä olla liikaa bodausfoorumilla:rock:

Back
Ylös Bottom