Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oma lempparini tähän mennessä taitaa olla tuo Cherry Garcia, jota ei tietenkään myydä enää missään muualla kuin Ben&Jerrys-puljuissa. :jahas:

Eikö edes Makuuneissa enää? Voi jumalauta. Viime kesänä jäin ilman kun lähin Makuuni on sen verran kaukana, että se olisi pitänyt syödä paikan päällä.

Eikö edes Makuuneissa enää? Voi jumalauta. Viime kesänä jäin ilman kun lähin Makuuni on sen verran kaukana, että se olisi pitänyt syödä paikan päällä.

No siis näinhän väittivät aspassa kun tästä kysyin että vetävät juuri tuon Garcian pois niistäkin ja joissain sitä saattaa olla myynnissä vielä,
mutta en ole lähtenyt ristiretkelle asiaa sen kummemmin selvittämään. :)

Olkoon se sitten iloinen yllätys jos Makuuniin eksyn ja kaapista vielä löytyy pönikkä.

No siis näinhän väittivät aspassa kun tästä kysyin että vetävät juuri tuon Garcian pois niistäkin ja joissain sitä saattaa olla myynnissä vielä,
mutta en ole lähtenyt ristiretkelle asiaa sen kummemmin selvittämään. :)

Olkoon se sitten iloinen yllätys jos Makuuniin eksyn ja kaapista vielä löytyy pönikkä.

Muutenkin vituttaa kun suomalaiset eivät ymmärrä kirsikkaherkkujen päälle; ainoastaan Lidlissä on mitään kirsikkatavaraa ja niissä taas on lähes aina paskat suklaat tai muut systeemit siinä sotkemassa. Ainoa kirsikkatäytesuklaakin on pilattu jollain saatanan chilisössöllä. Toinen vastaava on kookos; onneksi on ulkomaalaisia kavereita, jotka pitävät mut sokerikännissä.

Muutenkin vituttaa kun suomalaiset eivät ymmärrä kirsikkaherkkujen päälle; ainoastaan Lidlissä on mitään kirsikkatavaraa ja niissä taas on lähes aina paskat suklaat tai muut systeemit siinä sotkemassa. Ainoa kirsikkatäytesuklaakin on pilattu jollain saatanan chilisössöllä. Toinen vastaava on kookos; onneksi on ulkomaalaisia kavereita, jotka pitävät mut sokerikännissä.

Kirsikkatuotteita kaipaisin itsekin enemmän myyntiin tänne, ja harmittaa että taas ovat vetäneet kirsikka-colankin pois kaupoista, tai ainakin niistä kaupoista, joissa käyn ostoksilla. Onko se joku pirun sesonkituote taas muka?
Ei viitsisi kuitenkaan tuhlata rahojaan jossain Behnfordissa, kun sielläkin vain noita pieniä tölkkejä myynnissä joista ei saa panttia, prkl.
Sieltä kyllä ostin sellaisen cherry-fillingin, jota voisi heittää piiraan sisään tms. (taidettu tästä sun kanssa jopa joskus puhuakin :D) ja tekis kyllä mieli pistää leipomaan siitä jotain herkkua.

Tuo kookos taas ei oikein mulle maistu, muuten kuin curryssa. Liian imelä tuoksu ja maku ei hiero mun nystyröitä silleen niinku oikein.

Kirsikkatuotteita kaipaisin itsekin enemmän myyntiin tänne, ja harmittaa että taas ovat vetäneet kirsikka-colankin pois kaupoista, tai ainakin niistä kaupoista, joissa käyn ostoksilla. Onko se joku pirun sesonkituote taas muka?
Ei viitsisi kuitenkaan tuhlata rahojaan jossain Behnfordissa, kun sielläkin vain noita pieniä tölkkejä myynnissä joista ei saa panttia, prkl.
Sieltä kyllä ostin sellaisen cherry-fillingin, jota voisi heittää piiraan sisään tms. (taidettu tästä sun kanssa jopa joskus puhuakin :D) ja tekis kyllä mieli pistää leipomaan siitä jotain herkkua.

Sitä kirsikkatäytettä (ja karhunvatukka) saa ainakin Kampin K-kaupasta muuten, en kyllä muista onko minkä verran hintaeroa. Hyvä Twin Peaks -henkinen piirakka tulee molemmista. Behnfordilta saa muuten myös Dr Pepper zeroa, jota pitäisi saada kaikista kaupoista jos minulta kysytään, vaikka vituttaakin ostaa mitään puolen litran pulloissa. Kirsikka-cola taisi saada isossakin pullossa, mutta ilmeisesti nyt sitten ei? Mä en tajua miten jotain Mountain Dew -myrkkyjä on vuodesta toiseen myynnissä mutta näitä klassikoita ei.

Kaks vähäunista yötä takana kiittävät minua helvetinmoisella päänsäryllä ja muutenkin huonolla ololla. Väsyttää, ärsyttää ja tekis mieli nukkua koko hemmetin päivä, mut jostain ois revittävä motivaatio gradun tekoon. Mä vihaan tota gradua.

Hiilijalanjälki...v***u toi hölinä Suomalaisten jättämästä hiilijalanjäljestä ottaa aivoon, vähän reilu viismiljoonainen kansa niin me varmaan suistetaankin hiilijalanjäljellämme maapallo tuhoon :jahas:

Saatana, joku itänaapurin suurkaupunki suttaa jo paljon enemmän kuin koko Suomi. Jämpti on näin, perkele!!

^^

il.webp

Hiilijalanjälki...v***u toi hölinä Suomalaisten jättämästä hiilijalanjäljestä ottaa aivoon, vähän reilu viismiljoonainen kansa niin me varmaan suistetaankin hiilijalanjäljellämme maapallo tuhoon :jahas:

Saatana, joku itänaapurin suurkaupunki suttaa jo paljon enemmän kuin koko Suomi. Jämti on näin perkele!!

Olen kovasti myös miettinyt mikä se on kun Suomen täytyy olla kärkijoukossa näissä ympäristöhössötyksissä, kun meidän saastuttamisella tai sen vähentämisellä ei maailmalaajusesti ole mitään väliä. Kiinan, Intia, Venäjä ja jenkit porskuttaa täydellä hötölä ja me täällä taannutaan ajaan porovaljakoilla ettei vain saastutettais vahingossakaan.

Mä näytän siltä, et oisin harrastanut villiä seksiä koko viikonlopun ja kävely olis sen takia hankalaa. Harmi, et totuus onkin jotain ihan muuta. :jahas: Saattaapi olla, et kroppa ei taivu tänään sekä saliin että combattiin. :wall:

Kaks vähäunista yötä takana kiittävät minua helvetinmoisella päänsäryllä ja muutenkin huonolla ololla. Väsyttää, ärsyttää ja tekis mieli nukkua koko hemmetin päivä, mut jostain ois revittävä motivaatio gradun tekoon. Mä vihaan tota gradua.

Ootko kokeillut Juha T. Hakalan graduopasta? On maan mainio opus ja hyvä kirjallinen tuki gradun valmiiksi saattamisessa.

Väsymyksessä mä tiedän tismalleen, mistä puhut. Ei ole kivaa ei :( I feel you.

Mä näytän siltä, et oisin harrastanut villiä seksiä koko viikonlopun ja kävely olis sen takia hankalaa. Harmi, et totuus onkin jotain ihan muuta.

Samaa vikaa :D alakroppa ihan juntturassa vielä perjantain reenistä ja tissitki vähä hellänä eilisestä rintareenistä :D No tänään sitte aiheuttaa painetta selälle ;D

Ootko kokeillut Juha T. Hakalan graduopasta? On maan mainio opus ja hyvä kirjallinen tuki gradun valmiiksi saattamisessa.

Väsymyksessä mä tiedän tismalleen, mistä puhut. Ei ole kivaa ei :( I feel you.

En oo kokeillu. Pitää ehkä tutustua jos siitä ois jotain hyötyä.

Hää, mä näin Makuunissa eilen vaik kuin monta purkkii tota Cherry Garciaa!! Tää tosin tapahtu Hyvinkään suuressa Makuunissa, joten mahdollista että jotain ikivanhan varaston jäämiä :D

Mä kävin lauantaina Hyvinkään Makuunissa, mutten nähnyt mitään kirsikkaista saati sitten Roniaa. Höh...taas meni stalkkailut pieleen. :(

sustaa ja dekaa, pakko ostaa, mike on kingi

Voi Pyhä Sylvi, miten oot pystynyt välttämään niitä tähän asti? :eek: Mitä makuja maistoit? Tykkäsitkö?

Oma lempparini tähän mennessä taitaa olla tuo Cherry Garcia, jota ei tietenkään myydä enää missään muualla kuin Ben&Jerrys-puljuissa. :jahas:
Minä en ole maistanut vieläkään. Hirveän kalliita, niin olen aina ostanut ennemmin halvempaa enemmän! :D

Ihan surkea yö takana, en osannut päättää palelenko vai paahdunko. Onhan tässä oltu jo hereillä aamukuudesta, mutta mitään tähdellistä ei olla vieläkään saatu aikaiseksi. Treenitkin jää vähäiselle määrälle, jos tää flunssa pääsee niskan päälle :jahas: Nyt voisi kyllä syödä vähän jäätelöä. Tai vaikka koko purkin.

Back
Ylös Bottom