^Bomberit o salee kovin prätkäjengi!!!11111iii
Omasta mielestäni ongelma on enemminkin joidenkin maahanmuuttajien asenteessa kuin suomalaisten asenteessa. Itse ainakin olisin helvetin kiitollinen jos joku maa ottaisi minut vastaan sotatoimialueelta ja saisin elämän siellä. Luultavasti koittaisin etsiä edes jotain työtä millä elättää itseni ja perheen. Mutta jos tykkää raiskata ja rikkoa lakia enemmin niin pitäisi olla valtuuden viskata takaisin mistä on tullutkin, yksi vitun hailea että ammutaanko siellä vai ei. Täällä vankilassa pito maksaa mielestäni liikaa.
Jos joku pitää rasistina niin sanotaan että 2 kesää olin kesätöissä ja lähin työkaveri oli Kosovosta, ehkä koviten duunia tekevä ihminen kenet olen nähnyt, myös erittäin mukava ja aina auttaamassa

Asuu myös itse maksamassaan asunnossa ja ajaa citymaasturilla tällä hetkellä. Omilla rahoilla ostetulla.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=69132 Opiskelijana tälläinen paska pistää vituttamaan ihan kunnolla, itse luultavasti tulen kummiskin maksamaan tutkintoni veroina takaisin, enkä lypsä valtiota loppuikää. Tuo Espanjan malli olisi hyvä, vähän aikaa rahaa että pääsee jotenkin aloittamaan elämää ja sen jälkeen omillaan, jollakinhan ne spurgutkin elää niin luulisi tummanihoisenkin selviävän minimituilla, jos ei saa työpaikkaa hommattua. Itseä kiinnostaa kuin kilo paskaa jos jäätyvät hankeen, kohan lopettavat kuppaamisen ja menevät töihin. Tai aluksi jos eläisivät edes meidän yhteiskunnan sääntöjen mukaan.
Suurin ongelma on silti päättäjät, kuka vittu oikeasti antaa edes tollaisia etuuksia?
Ryhdyn tästälähtien palvomaan Lentävää karvaista kirkkovenettä, joudunko osallistumaan koulun joulujuhlaan, vai pitäisikö se perua kokonaan, koska en usko samaan kuin muu väestö? Ei koulujen joulujuhlia pidä lopettaa koska koulussa on mamuja, painukoot sinne mistä tulivat tai olkoot osallistumatta jos ei huvita.
Anteeksi avautuminen, alka vain oma opiskelijan köyhyys ja vittuilevat tummat ihmiset kaduilla ottaa kupoliin ja pahasti