SELF Omninutrition

Onko kellään tietoa kyseisen firman tuotteista, laadusta/toimivuudesta .ynm. SELF Omninutrition tuotteet eivät ainakaan ole korkealla hinnalla pilattuja, kun eri netti kauppojen hintoja selailin.

Kovassa käytössä ollut pitemmän aikaa. Ei moittimisen sanaa!

Varmaan ainakin vuoden päivät käytellyt Selfin heraisolaattia, 4kg purkki menee joka kuukausi. Ei ole hinnalla pilattu, liekö halvin isolaatti tällä hetkellä? 65egeä per purnukka. Vatsakin tykkää vaikka mulla on laktoosivamma. Selfin burneri Synerlin on myös ihan jees dietille, hikeä pukkaa niin perkuleesti eli laittaa aineenvaihduntaan potkua ja muutenkin piristää mukavasti. Jos en väärin muista, niin Self on ruotsalainen firma. Anyway asiallisia tuotteita asialliseen hintaan.

Hinta hyvä ja kaikki jauhot maistuu paaljon paremmalle kuin esim Fast tai StarNutrition:D

Mistäpäin nettiä tilailette noita?

Selffillä on kyllä hinta-laatu-suhde loistava. Yhtään huonoa makua jauheissa ei ole vielä tullut vastaan. Ainoa pieni miinus tulee kuitenkin siitä, että jauhe pöllyää todella helposti ja sheikkerin pohjalle jää yleensä vähän paakkuja. Uusien tuotteiden myötä selffiltä alkaa saamaan parhaaseen hintaan kaiken tarvittavan. :)

Ainoa pieni miinus tulee kuitenkin siitä, että jauhe pöllyää todella helposti ja sheikkerin pohjalle jää yleensä vähän paakkuja.

Tuota kirosin alussa itsekin kun klimppejä pohjalla, mutta reilusti vettä sheikkeriin ja käännä se ylösalasin. Sitten kopauta jauhot pohjalta pois että ne tippuu sheikkerin yläosaan veteen, sitten vaan reilusti sheikaten. Ei jää klimppejä pohjalle enää. EBN:ltä tilailen itse, googlella löytää useita paikkoja mistä löytyy.

Prenium Micro 94Whey, tuli ostettua muutama purkki

Makuna suklaa, aivan karmaisevan makuista, ja kuten edelläkin oli mainittu ei tämäkään tuote meinannnut sekoittua vaikka olisi sheikkeriä kuinka heiluttanut. Halvalla ei saa hyvää mitä makuun tulee.

Sitä Selfin heraisolaattia tulee itsekin syötyä. Täällä Tampereella paikallisessa liikkeessä maksaa alle 60e / neljä kiloa. Maustamattomassa versiossa protskua 87g/100g.

Se Recovery 50-palkkari on mielestäni kanssa ihan jees, eikä annoshinta jää kovin suureksi kun sekin on kahden kilon pönttö.

makiaa

Muutamaa Hera makua on tullut kokeiltua. Ainakin Capuccino ja toinen taisi olla vattu tai masikka. Molemmat olivat aivan liian makeita.

Itellä heraa banaanisuklaan makusena ja maistuu samalle kuin ville vallaton jäätelö. Hieman on makeaa, mutta ei onneksi liikaa. Sekottuu minulla ainakin hyvin.

Siitä Micro Whey Activesta mulla on ollut naturellin lisäksi myös suklaanmakuista ja se oli mielestäni ihan OK. Katselin että tuosta suklaasta on nyt tullut myös stevialla makeutettu versio, pitääkin ottaa testiin kun tuo nykyinen pönttö on syöty.

Olen ajatellut ostaa tuota 100% Micro Whey Active isolaattia makuna se stevialla makeutettu suklaa.
Pelottaa kuitenkin mennä tuota ostamaan, sillä viimeksi kun tilasin star nutritionilta heraa, oli se aivan hirveää. Aivan liian makeaa omaan makuun. Siksi kysynkin, että onko tuo minkälaista tuo stevialla makeutettu suklaa? Star nutritionin herat olivat kauheaa paskaa omaan makuun ainakin.

XL nutritionin minttusuklaa oli juuri sopivaa omaan makuun, joten sopisiko tuo 100% Micro Whey Active minulle? Kokemuksia

Olen ajatellut ostaa tuota 100% Micro Whey Active isolaattia makuna se stevialla makeutettu suklaa.
Pelottaa kuitenkin mennä tuota ostamaan, sillä viimeksi kun tilasin star nutritionilta heraa, oli se aivan hirveää. Aivan liian makeaa omaan makuun. Siksi kysynkin, että onko tuo minkälaista tuo stevialla makeutettu suklaa? Star nutritionin herat olivat kauheaa paskaa omaan makuun ainakin.

XL nutritionin minttusuklaa oli juuri sopivaa omaan makuun, joten sopisiko tuo 100% Micro Whey Active minulle? Kokemuksia

No ei noi Selfin isolaatit ole kyllä mitään makeita. Stevia suklaata en ole vielä maistellut, mutta kookos-suklaa stevia on menossa ja aika neutraali, ei mitään erikoisen hyvää kuitenkaan kookoksen sivumaun takia. Seuraavaksi perus suklaa steviaa. Veden määrällä saa myös (vielä) miedompaa noista. On kyllä hinta/laatu kohdallaan tässä prodessa, hands down. Ihan vatsankin kannalta parasta mitä tullut hörpittyä. Nimimerk. 4kg/kk ympäri vuoden. :evil:

Self Omninutrition - Micro Whey Active 4kg suklaa stevialla makeutettu, todella hyvää ihan kuin kaakaota joisi vaikka laittais pelkkää vettä, hyvin sekoittuu ja ei ole liian makea.

Micro whey active banaani ja mansikka käytössä ja molemmat maut oikein hyviä. 4kg purkissa tulee annoskauha mukaan. Ei liian makeita ja sekoaa ihan loistavasti veteen. Hinta vielä kohdallaan niin eipä kauheasti tarvetta lähteä enää muita merkkejä kokeileen.
Tuo makeus on muuten aina henk.kohtainen asia. Samoin kuin maut yleensäkkin. Minulla ei ole koskaan kovinkaan paljon haitannut ns. liian makeat tuotteet, hyvin menee nekin alas. On se hieno tunne kiskoo ihan mitä vaan kovien treenien jälkeen (varsinkin miinuksilla ollessa). Makujenkin suhteen monet tykkää ylitse muiden suklaasta jossain muodossa, minulle taas uppoaa paremmin juuri noi edelliset maut.

Ostin ensimmäistä kertaa Selfin 3Phase prodea makuna suklaa-banaani, helvetin hyvää. Hiukan paksumpaa tavaraa ja nyt kun on dietillä, niin hyvä juttu välipaloilla yms. Tossa on siis heraisolaattia, kaseiinia, kananmunavalkuais prodea, glutamiini peptidejä. Ei aiheuta vatsavaivoja, vaikka laktoosivamma löytyy. Treenin jälkeen menee Micro Whey Active suklaa steviaa ja hyvää on. Ei tarvitse enää harkita muita merkkejä..

Back
Ylös Bottom