Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Adriftin äänestyslippu päässyt hesarin sivuille?

Ei kyllä mä hyödynsin vaikutusvaltaani ihan oikeasti :D

Vittu mikä skoda raaseri :lol2:

Rässiä pojille ja tytöille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hienosti mennyt tämäkin päivä, 8 tuntia putkeen koneella tekemättä käytännössä mitään...

Päivän kohokohta, postcounttia 1k :)

Mulla ei sentään ihan hukkaan oo päivä menny, vaikka enenmmänkin ois voinu aikaseks saada. Iltapalaa naamaan ja yhen tehtävän kun vielä sais kirjotettua valmiiks, niin vois luovuttaa ja mennä nukkumaan. Huomenna tulossa jännä päivä.

Meinasinkin juuri hehkuttaa ahkeraa päivääni. Klo 05 herätys ja tenttiinluvun aloitus (ajoissa jälleen kerran), sitten töihin, töistä hetkeksi tenttiin, takaisin töihin, tunnin verran bootysheikkiä zumbassa ja vihdoin himaan ysin jälkeen. Nyt voisi laittaa vaahtokylvyn ja teekupposen vakavaan harkintaan.

E: Unohdin HIMYMin. Menee kylvyn edelle.

Itse ajattelin ryhdistäytyä ja ruveta kävelee tohon duuniin. Tänään ei viel kyenny ku närästi niin paljon aamulla se töihin lähtö kun tottunut kotona lööbailuun viime aikoina :D Työpaikka ainakin ekan päivän perusteella osoittautui kuitenkin niin mukavaksi että ei enää vituta.

Huomenta!

coffeeheart.jpg

GROHE-Rainshower_Jumbo_2.jpg

cars-in-snow.jpg

Hyvää huomenta mörrimöykyt :haart:

Tämä aamu on hyvä aloittaa isolla mukilla kahvia ja Mustaschin uusinta levyä fiilistelemällä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta !

297567_c380c938044219505ffc0e1dc0112d36.webp

Kulta on kyllä kaunista, ai että. Lähes surrealistisen näköistä. Tollasia kun pääsis hipelöimään.

huominen vielä ja täälläkin pitkä vkl eessä. Vois ostaa nachoja ja tortillaa ja paljon salsaa ja dippiä ja ja.. :kuola: ja pari hyvää olutta saunaan. Mutta nyt se on öitä!

Back
Ylös Bottom