Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho Ultimecia on vippi. Onko tiedossa kuvaa jääkaappiketjuun?![]()
Pitääkö mun alkaa loukaantua kun kukaan ei muista mua :(
Minä muistan sinut siitä, että käyttäjätittelinäsi oli joskus "Frau Himmler".
Mä en saanut laitettua sitä edellisinäkään vippivuosina (ainakin 3), joten en pidättäisi hengitystä nytkään.
Pitääkö mun alkaa loukaantua kun kukaan ei muista mua :(
Mulla on vähän sellainen kutina, että 95 prosentilla ihmisistä on säännöllisesti samanlaisia tuntemuksia. Aina on kummasti jotain parempaa tekemistä, kun pitäisi tehdä jotain tärkeää.Arvatkaapa oonko kirjoittelemassa pakkikselle turhia viestejä, kun olisi kamala paniikki-hysteria-kiire saada yksi kirjoitushomma valmiiksi? Mun täytyy oikeasti olla maailman laiskin ihminen!
:haart:
Minulla on muuten pehmoeläinpariskunta, joiden nimet ovat Heinrich ja Margarete.

Jo viitsit vaivautua, niin heitäs nimiehdotuksia kriteereillä: saksalainen, naispuolinen, kaksitavuinen.
Pitäis keksiä nimi tulevalle karvakuonolle, kun se onkin narttu (uros olisi ollut Reinhard tai Jylli)
:D
Muutkin voivat toki osallistua halutessaan...
Eva? :D
Irma
Gerda
edit. Hehttp://en.wikipedia.org/wiki/Herta_Oberheuserrta olisi aika hyvä koiralle
:D
Taitaisi olla huono enne nimetä koira jonkin Büchenwaldin piiskurin mukaan :lol2: