Luin jostain (ahem, John Berardi), että tämäntyyppistä kannattaisi kokeilla vasta kun on kohtalaisen rasvattomassa kunnossa jo valmiiksi, kuulemma 8/16 ei sovi naisille, jotka ovat yli 22 % rasvoissa ja miehet yli 15 %. En tiedä mihin tuo rasvaprosenttiraja perustuu.
No sitten, pihtimittauksella rasvaprosenttini oli kuukausi sitten 21,9 %(olen nainen), mutta peilistä arvioisin että se on enemmän. Tämän jälkeen olen kyllä kiristynyt pari kiloa. Kiinnostaisi erittäin paljon kokeilla Leangains-tyylillä, kun se kuulostaa niin hyvältä ja tiheän frekvenssin pienet ruokailut rasittavat. Eniten ärsyttää se ainainen ruokien mukana roudaaminen, ruokailuaikojen kyttääminen ja ettei saa syödä itseään koskaan täyteen, sekä keskellä yötä huutavaan nälkään herääminen.
Onko täällä joku aloittanut Leangainsia tai sen tyyppissä vähän reilummissa rasvoissa? Miten meni?
No sitten, pihtimittauksella rasvaprosenttini oli kuukausi sitten 21,9 %(olen nainen), mutta peilistä arvioisin että se on enemmän. Tämän jälkeen olen kyllä kiristynyt pari kiloa. Kiinnostaisi erittäin paljon kokeilla Leangains-tyylillä, kun se kuulostaa niin hyvältä ja tiheän frekvenssin pienet ruokailut rasittavat. Eniten ärsyttää se ainainen ruokien mukana roudaaminen, ruokailuaikojen kyttääminen ja ettei saa syödä itseään koskaan täyteen, sekä keskellä yötä huutavaan nälkään herääminen.
Onko täällä joku aloittanut Leangainsia tai sen tyyppissä vähän reilummissa rasvoissa? Miten meni?
eli, alotin tosiaan n. 4kk sitten IF:än rasvat oli varmasti yli 20% peilikuvasta päätellen. nyt viimeiset 3kk olen noudattanut enemmälti tuota Leangainsia eli paastotreenausta, ja raskaita mutta ei hapottavia treenejä. RPT tyyliä vasta muutamisen viikkoa kokeilussa. niinkuin tuolla toisessa ketjussa mainitsinkin niin omat tulokseni ovat nousseet huikeasti verrattuna aiempaan 5-6 ateriaa päivässä happotreeniin. tiedä sitten onko aloittelijan tuuria, mutta tämä harvempi ruokailu ja ei hapottava treeni on tuntunut erittäin onnistuneelta. läskiä on lähtenyt huomattavasti ja muutenkin tuo ruokailu on ollut vähemmän stressaavampaa, erityisesti kun reissaan suht useasti eli olen pois kotoa. ainoa miinus tässä on nyt se minkä sanoinkin, että näin kylmänä talvena tuo ruokailun rajoittaminen 8h ikkunaan tuntuu kovinkin tuskalliselta.
) sekä rahkaa. Pitänee huomisen viimeisen ehtoollisen jälkeen palata taas askel taaksepäin kohti paleota ja jättää kaikki viljat ja maitotuotteet pois. Samalla jää sokerit kun murot ja jugurtti menee pannaan. Muuten en tätä tekisi, mutta haluan kokeilla johtuvatko viime viikkojen tuntemuksen vatsan/suoliston alueella viljojen ja rahkan suuremmasta määrästä. Takaisin bataatti-/peruna-/hedelmä-/riisilinjalle siis. Riisinä valkoinen basmati, mikäli sitä edes tulen syöneeksi