Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en pysty välttämään. 21.30 täällä pitäis näyttää siltä et täällä mahtuu liikkumaankin. Ennemmin kyl tekis mieli tilata pizzaa ja laittaa leffa pyörimään :D

Tosta sainkin ratkaisun. Tilaan pitsan, katon leffan ja sit lähden ite täältä muualle => ei tarvitse siivota. Ei tänne tarvi nyt kenenkään päästä..:evil:

edit.

Hyvä kun tuli pimeää niin ei tarvii enää tuotakaan miettiä.

:O ? Eikö sulla oo sähköjä? Voi kai sitä siivota kynttilänvalossakin..? :p

Tää on taas niin tätä, meikäläisen nukkua posottaa kiltisti yövuoron päälle, kunnes herään tekstiviestiin "pääsetkö aikasemmin töihin, joku on taas kippeenä". No pääsen. Nyt oon täällä aikasemmin töissä ja tääl ei oo ketään, ja mun töissäololla ei ole mitään väliä. Oma moka vissin ku en laittanu luuria äänettömälle.

Pullo viskiä ja löysät housut?

Ehkä ei ihan vielä, jos joisin pullon viskiä, todennäköisesti en selviytyisi työmaalta kotiin omin jaloin... :D Vaikka matka ei järin pitkä olekkaan, öisillä kaduilla ei ole täällä naisihmisen turvallista hoiperrella yksin.

Mä selvisin siivouksesta. Himskutti soikoon et on voittaja fiilis. Nyt lämmin suihku ja sen päälle vois nauttia yhden kylmän everstin murun kainalossa :kuola: :haart:

Jeeestas mun selkä huutaa hoosiannaa. Lavat aivan jumissa. No pääasia, että treeneissä oli hauskaa.

14 tunnin työyö, tai ei voi yövuoroksi sanoa ku alko ilta seittemältä. Iltayö? Yöilta? Työpyö? Pöytöy? Dippadai?

14 tunnin työyö, tai ei voi yövuoroksi sanoa ku alko ilta seittemältä. Iltayö? Yöilta? Työpyö? Pöytöy? Dippadai?

Zombievuoro? Mulla vielä vajaa 3 tuntia jäljellä, huomenna sit 12 tunnin yövalvontaa... :zzzz:

Ehkä tää tästä, jos vielä pysyy vikat tunnit hereillä. Kävin tervehtimässä apinoita ja juomassa kupin kahvia, piristi hetkellisesti. (Tässä yhteydessä käytän työtovereista nimitystä apina, kun nuo nuoret miehet käyttäytyvät kuin lauma metelöiviä paviaaneja.)

Sairas meininki. Siis ihan kirjaimellisesti. Jos vaikka huomenna paasisi liikkumaan talosta ulos, tassa on nyt 2 paivaa mennyt sangyssa maatessa.

Back
Ylös Bottom