Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän taas närästää tää työnhakeminen. Kaverilta kuulin kuka on töissä paikassa minne olin hakemassa, että sinne oli valittu joku vätys joka oli viihtynyt n. 4 tuntia töissä. Voi vittu mitä paskaa. Kyl tää työnhakeminen on sellasta suhteilla pelleillyä ja runomiesten hommaa. Ite ei pääse edes haastatteluun kun en saa tehtyä hyvää hakemusta ilmeisesti sitten. Hyvät suosittelijatkin löytyy kun olen hommani hyvin aina hoitanut. Kai ne aina ottaa jonkun työnjohtajan vävypojan sinne oli se millanen vitun perseilijä tahansa.

"Toi painonnosto nyt on muutenkin epäterveellistä. Mutta ei liikunta kannata välttää. Esimerkiksi kävely tekee hyvää." Vittu jes :jahas:

Voi mun pienta... Havahduin asken siihen etta viereisesta huoneesta kuuluu kovaa itkuparkua. Kavin katsomassa mika kamppiksella on hatana ja on kuulemma tosi kipea :( Vein sille paracetamolia ja vetta ja kaskin menna peiton alle pimeaan. Ei kai siina oikein muutakaan voi tehda. Vahan kuuluu vielakin nyyhkytysta :(

Se on lähinnä orgasmia mitä housut jalassa voi päästä.

Tajusin just, että silloin kun tuli ensimmäisen kerran koettua 9mm rekyylin viehätys, en ollut vielä edes päässyt vastakkaisen sukupuolen kanssa ns. lähikontaktiin. Ilmankos musta on tullu tämmönen.

Ja sitten hieman samaa aihetta sivuten....kaveri toi tuliaisia Lapista:

Nyt vittu oikeesti:jahas:

Nyt tarvis äkkiä jotain viihdettä! Tylsä pitkä ilta työmaalla tiedossa...:jahas: Pitää kait keksiä jotain omaa askartelua et saa ajan kulumaan.

Tajusin just, että silloin kun tuli ensimmäisen kerran koettua 9mm rekyylin viehätys, en ollut vielä edes päässyt vastakkaisen sukupuolen kanssa ns. lähikontaktiin. Ilmankos musta on tullu tämmönen.

Ja sitten hieman samaa aihetta sivuten....kaveri toi tuliaisia Lapista:

Nyt vittu oikeesti:jahas:
Illalla moottorikelkalla ajamaan pilistä ja koeajamaan rykimäsukkaa. Vai onkohan Aslak sen jo koeajanut ja hyväksi havainnut... :D

Iltaa. Nukkuminen on muuten paljon vähemmän voimia kuin siivoaminen. Josko sitä repis jostain nyt paukkuja irti ja alkais huhkimaan kämppää kuosiin et pääsee rauhoittumaan viikonloppuun.

Illalla moottorikelkalla ajamaan pilistä ja koeajamaan rykimäsukkaa. Vai onkohan Aslak sen jo koeajanut ja hyväksi havainnut... :D

Ehdin käydä jo äsken semmosen 40km lenkin. Kyllä toi ihan käyttämättömältä vaikuttaa.
Sukan koeajot jää kyllä tänään tekemättä...aamulla pitäis olla 0500 työmaalla.

Mä en pysty välttämään. 21.30 täällä pitäis näyttää siltä et täällä mahtuu liikkumaankin. Ennemmin kyl tekis mieli tilata pizzaa ja laittaa leffa pyörimään :D

Back
Ylös Bottom