Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopisiko SS treeni painon pudotukseen. Dieetillä kun suositellaan voimapainoitteista ohjelmaa?

Sopii. 8-9vk kokeilin vähähiilihydraattista ruokavalio ja samaan aikaan tein tätä. Esim. kyykky 3x5x85-->3x5x112.5. Ennen en ollut voimatreeni tehnyt
Paljon venyttelyä vaatii kun mave ja kulmasoutu mukana. Kulmasoutu vaihtu itsellä leuanvetoon.
Jaksoitko vetää treenit kuinka hyvin? Itsellä oli ihan puhtaalla vhh:lla vaikea jaksaa isompaa voluumia. Ratkaisuna oli salia ennen ja jälkeen hiilaritankkaus. Tämä toimi pirun hyvin ja sain silti pidettyä hiilarti kohtuullisen matalalla.

Nyt siirtynyt vähä normaalimpaan ruokavalioon mutta ei tuu kotiin silti enää leipää, pastaa yms. 
Tota nyt jo selkeesti huomaa että tuo pystypunnerrus tulee tekemään ekana stopin, onko se ihan normaalia (teen soudun, en mavea)? Normaalilla tarkoitan, että onko se aloittelijalle jotenkin vain teknisesti hankala, vai liikkeenä muutenkin "vaativa"? Kyllä se varmaan kun saa enemmän viikkoja taakse treeniä, mutta nyt jo huomasin että kun teen yhtään huijaamatta polvilla (vai oliko se sallittua?) on tanko kohtuu raskas. Teen liikkeen seisaalteen.
Tuossa pystärissä se olkapäiltä korvien tasolle on se raskain kohta. Itse en tehnyt ollenkaan toistoja ala olkapäille asti. Joko teet työntöpunnerruksena kaikki nostot tai vain ensimmäisen ja lasket tangon ainoastaan korvien tasolle mistä nosto tuntuu hyvältä. Testaa mihin asti jännitys säilyy olkapäillä. Joku nostaja pystyy tekemään täysin alaalta sen noston mutta itse ainakin huomasin ett se rinnalta aloitus vain hidastaa kehitystä eikä oikeastaan auta paljoa kehitykseen.
Pitääpi kokeilla näin. Mitäs mieltä siitä kun jotkut tekee liikkeen ilmeisesti istualteen? Ja eihän vinopenkki nyt ole myöskään sama suorite? Itse ajattelin itsepäisesti takoa tuota seisovilteen pienellä telemark asennolla niin kauan että se tanko alkaa nousemaan.

- kermasta ja voista en luovu. kevyttuotteita en syö; rahka ja raejuustokin on aika OUT. :DTuossa pystärissä se olkapäiltä korvien tasolle on se raskain kohta. Itse en tehnyt ollenkaan toistoja ala olkapäille asti. Joko teet työntöpunnerruksena kaikki nostot tai vain ensimmäisen ja lasket tangon ainoastaan korvien tasolle mistä nosto tuntuu hyvältä. Testaa mihin asti jännitys säilyy olkapäillä. Joku nostaja pystyy tekemään täysin alaalta sen noston mutta itse ainakin huomasin ett se rinnalta aloitus vain hidastaa kehitystä eikä oikeastaan auta paljoa kehitykseen.