Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä luulen et ne ihmettelee miks sul on pipo
Totaalirepeäminen ja kahvit näppiksellä :D Kiitos aamun piristyksestä!Päästin "märän" pierun eikä ole vaihtokalsareita töissä...
Totaalirepeäminen ja kahvit näppiksellä :D Kiitos aamun piristyksestä!
Jengillä kyllä tuntuu täälä menevän noita näppiksiä. Kaikilla on aina sopivasti kahvit suussa, kun alkaa naurattaan. Varmaan jäähdyttelee niitä aina poskissaan minuutin ennenkun nielasee
Haha, ehkä se onkin enemmän semmonen kielikuva..;) Kahvit oli suussa mutta ehkä ne ei ihan näppikselle asti lentäny, olen pahoillani..Jengillä kyllä tuntuu täälä menevän noita näppiksiä. Kaikilla on aina sopivasti kahvit suussa, kun alkaa naurattaan. Varmaan jäähdyttelee niitä aina poskissaan minuutin ennenkun nielasee
Joku tos aiemminkin sano Adelesta. Ei perkele että se vituttaa. Aivan sama mille kanavalle laittaa nii sieltä kuuluu sen helvetin ruman ja läskin laulajan tupakan polttama ääni. Miks kaikki radiokanavat soittaa tommosia johonkin teineihin iskeytyviä "hittibiisejä" niin saatanan kauan ja usein? Miksei radiosta kuulu hyvää ja vähä vanhempaa musaa vaan miks joka kanavalta pitää kuulua aina 3 kuukautta putkeen pelkästään niitä viittä eri hittibiisiä eikä mitään muuta. Miksei voi jumalauta vähän revitellä ja laajentaa sen soittolistan sellaseks että sieltä kuuluu paljon erilaista musiikkia myös vähän vanhempaa, suuttuuko teinit sitte ja laittaa radion kiinni jos ei puoleen tuntiin kuulukkaan adelea tai lady gagaa? Vittu mä kysyn vaan!!!!
Ja ennen kun sanot ettei toimi jossain, niin osta vermeet jolla toimii. :D