HUUTONAURUA :D
Kai tilasit jo? Kiinnität ton pulkkaa, niin samalla treenaantuu handut ku vetelet sitä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HUUTONAURUA :D
Äläälääläläläläläläläläläläälä.
MÄ HALUUN HIIHTÄMÄÄN! Ulkona olis lunta, mutta sukset on porukoilla 100km päässä. Eikä tässä kyllä ihan vieressä ole latuakaan :(
Maila ja kiekko pitää olla aina mukana! Ja hanskat. Itse pääsen lauantaina, toivottavasti ei sada lunta.
Tämä pitää nyt.Menee hyvä punttisika pilalle kun sillä lailla viuhtomaan lähtee. Syö jotain ja unohda sellaset hiihtämiset.
Loistavuutta.
Ylppö - Matador
Mä jopa ihan vakavalla naamalla katselin suksipakettien hintoja eilen... En taida tohtia ostaa kuitenkaan.
Se on kyllä vähän hinnakas harrastus. Etenkin jos joutuu kerralla ostamaan kaikki kamat. Yhtään parempia, ni satasia menee...
Mulle riittäis ihan perusromppeet, katoin et halvimmillaankin lähtis sen 99e meiltä, mistä mä toki saisin vielä 15% alennusta. Mutta kun en tiiä tulisko sitä kuitenkaan niin paljoo hiihdettyä että oikeesti kannattais?
menkää grillille tappeleen, se on ilmasta.
paska harrastus. menkää grillille tappeleen, se on ilmasta.
Nojuu kyllähän sitä nyt vähän lipsuttelee perusvehkeilläkin. Mä kävisin kyllä varmaan pari kertaa viikossa, jos vaan olis vieressä joku mesta. Tai jos olis auto ni pääsishän sitä aika helposti pelipaikoille.
E: Eihän se Vilu nyt ihan ilmasta oo, jos kovin usein joutuu uusia hapaita laittamaan :D