MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
Ei toi voi olla ainakaan konsolilla mitenkään buginen tai paska pelinä. Kaksi edellistä olivat melkoisen hyviä, etenkin kun veti putkeen ja muisti kaiken ykkösestä. Nyt tulee rontin kuukauden tauko kakkosesta kolmoseen. En usko, että ovat floppia tehneet tolla pelihistorialla mitä sarja on tähän mennessä ollut.

Eikös tuossa ollut jotain sellaista, että demon pelaamalla saa unlockattua jotain itse peliin? Näin ainakin muistan jostain kuulleeni/lukeneeni.

Ilmeisesti jos pelaat Kingdoms of Amalur: Reckoning demoa, niin unlockaat shittiä Mass Effect 3:ssa. Jos taas pelaat Mass Effect 3 demoa, unlockaat shittiä tohon toiseen peliin.

Ahaa, sepä "kätevää" :D

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Samaa mieltä kuin Mike, kyllä tämän voi huoletta ostaa ihan suoraan julkaisupäivänä. Ei voi olla paska niiden kahden ekan jälkeen.

P.S. Onneksi Miranda jäi henkiin mun ME2-tallennuksessa.

Mordin kuoli mullakin, kahden muun lisäksi. En kyllä pitänyt siitä tyypistä muutenkaan. Se loppu oli kai mahdollista pelata niin, että kukaan ei kuole.

Mulla on kaksi tallennusta valmiina, toinen Paragon (miespuolinen Shepard) ja toinen Renegade (naispuolinen). Molemmissa kaikki hengissä ja kaikki lojaaleja.

edit:
toisen pelasin niin, että ensin ykkönen kokonaan ja sitten kakkonen perään. Toisen ME1 osio on pelattu sillä Genesis lisärillä (eli se interaktiivinen sarjakuva, jossa pääsee tekemään tärkeimmät valinnat).

edit2:
Toki ykkönen on tullut pelattua läpi jo monta kertaa, kakkonenkin nyt jo 3 kertaa, mutta uusimmat tallennukset vien kolmoseen.

Onkohan Illusive Man kolmosessakin? Siinä vasta hämärä mies. En luottanut yhtään koko äijään, vaikka pelastikin Shepardin hengen.

Mulla on siinä renegade tallennuksesa base säästettynä, paragon tallennuksena tuhottuna :D
Molemmissa tosiaan kaikki häiskät pysyi hengissä.
Mä tein molemmat niin, että Legion meni alussa sinne putkeen, Miranda johti fireteamia.
Garrus saattoi miehistön takaisin, Samara piti biotic barrieria, Miranda johti taas toista ryhmää.

Itsellä molemmilla kerroilla hiukan eri kaverit mukana, mutta samat tyypit läpi koko "suicide missionin".

edit:

Jos muuten lontoo taipuu riittävästi, niin kannataa lukea noi Mass Effect kirjat myös. Mulla kaikki tähän mennessä julkaistut ja pirun hyviä ovat. Ne on kirjoittanut Drew Karpyshian, eli toinen ME pelien lead kirjoittajista. Niissä Cerberus, Illusive Man, Saren jne saavat aika paljon lisää taustaa.

edit2:
Molemmat savet pelattu niin, että about kaikki mahdolliset upgradet oli jo hommattuna viimeiseen varsinaiseen tehtävään mennessä. Se ehkä vaikutti tuohon lopputulokseen.

Mulla on siinä renegade tallennuksesa base säästettynä, paragon tallennuksena tuhottuna :D
Molemmissa tosiaan kaikki häiskät pysyi hengissä.
Mä tein molemmat niin, että Legion meni alussa sinne putkeen, Miranda johti fireteamia.
Garrus saattoi miehistön takaisin, Samara piti biotic barrieria, Miranda johti taas toista ryhmää.

Itsellä molemmilla kerroilla hiukan eri kaverit mukana, mutta samat tyypit läpi koko "suicide missionin".

edit:

Jos muuten lontoo taipuu riittävästi, niin kannataa lukea noi Mass Effect kirjat myös. Mulla kaikki tähän mennessä julkaistut ja pirun hyviä ovat. Ne on kirjoittanut Drew Karpyshian, eli toinen ME pelien lead kirjoittajista. Niissä Cerberus, Illusive Man, Saren jne saavat aika paljon lisää taustaa.

edit2:
Molemmat savet pelattu niin, että about kaikki mahdolliset upgradet oli jo hommattuna viimeiseen varsinaiseen tehtävään mennessä. Se ehkä vaikutti tuohon lopputulokseen.
Valitsin kaikissa eri ukot. Joku niistä oli väärä... mutta silti ilmeisesti enemmän kuin yksi oikea kombinaatio, jos mulla kaikki eri ja silti vain yksi kyykkäs.

Valitsin kaikissa eri ukot. Joku niistä oli väärä... mutta silti ilmeisesti enemmän kuin yksi oikea kombinaatio, jos mulla kaikki eri ja silti vain yksi kyykkäs.

Joo, on niissä varmasti useampi oikea vaihtoehto. Itse vedin siksi samoilla, kun onnistui ekallakin kertaa :D
Tuossa on sekin pointti, että vaikka valinnat olisi oikein niin jos tietyissä kohdissa kestää liian kauan tms. niin tulee casualtia.

Sheppardina olisin jo lähtenyt sen perään yhdessä vaiheessa.

Jep :D Oletan, että tarkoitat "Collector vessel / turian distress call" settiä. Siinä olisi pitänyt olla sellainen "haista sinä illusive man vittu, tämä on nyt mun operaatio" vaihtoehto.

Tän ketjun takia rupea taas muistelemaan koko Mass Effect pelisarjaa kokemuksena. V*tun epic.

Mordin kuoli mullakin, kahden muun lisäksi. En kyllä pitänyt siitä tyypistä muutenkaan. Se loppu oli kai mahdollista pelata niin, että kukaan ei kuole.
On se mahdollista. Itellä yhdessä savessa kävi niin. Vaatii vaan sen, että osaa tehdä kaikki valinnat "oikein". Lisäksi se on hyvä bonus, että kaikki on lojaaleja. On se Illusive Man muuten kolmosessakin.
Jossakin videopätkässä se sanoo haluavansa Shepardin pään vadille. En varmaan yhtään ihmettele, jos se on Shepardin oikeudenkäynnin takana.
Sheppardina olisin jo lähtenyt sen perään yhdessä vaiheessa.
Meikä ois leiponut sitä pataan jo siinä vaiheessa, kun se kusetti Shepardin sinne Horizon-planeetalle. On nimittäin sen verran kohtuu-vittumainen mesta.

Back
Ylös Bottom