sotilaspenkki

Se on pojat semmonen homma, että aloitin sotilaspenkin 18 vuoden jälkeen, sillä silloin ei tunnettu sitä lajia vaan me puhuttiin keskitetystä penkistä, kun nostettiin velipojan kanssa salilla. Olen aina ollut erittäin kiinnostunut tästä lajista ja suunnittelen osallistumista tuleviin SM-kisoihin. Sanokaapa kannattaako osallistua jos saa 3 kk treenillä oman painon 80 kertaa (oma paino 95 kg)?

Epäilen trolliuttasi, laita eka video tosta 80x95kg? :D
Vai ymmärsinkö väärin? 3kk treenillä omapaino 80 kertaa, joopa joo..

Aikoinaan tulokset oli hyviä, nyt ne ovat kohtalaisia ja saatte ne nähdä virallisissa kisoissa, jos minut sinne hyväksytään. Olen ensimmäistä kertaa yrittämässä virallisiin kisoihin. Tavoitteeni on 100 kertaa omalla painolla 1 kk päästä. Olen musta hevonen, jos pääsen seuraaviin sm-kisoihin...Muistakaa paksupasi......

Aikoinaan tulokset oli hyviä, nyt ne ovat kohtalaisia ja saatte ne nähdä virallisissa kisoissa, jos minut sinne hyväksytään. Olen ensimmäistä kertaa yrittämässä virallisiin kisoihin. Tavoitteeni on 100 kertaa omalla painolla 1 kk päästä. Olen musta hevonen, jos pääsen seuraaviin sm-kisoihin...Muistakaa paksupasi......

Kannattaa kyllä osallistua jonnekkin muualle entä sotilaspenkin sm-kisoihin jos olet kerran hevonen ja osaat vielä kirjottaa. Keskiviikkona vaikka vermoon juoksemaan niin pääset telkkariin :thumbs:

Tulokset puhuu puolestaan, ei kannata ottaa paineita; varsinkin kun Vermossa juostaan joka tapauksessa!! Meikäläinen ehkä korkeintaan hirnuu omalla painollaan 100 x. Hyvää kevättä ja hymyillään kun tavataan!!!!!

Nykyään ei ole sotilaspenkkipunnerrusta, se on voimapunnerrus toistokilpailu. Tästä on myös maksimiversio. Tulokset on kyllä aika kovia, varsinkin juuri noissa normaalipainoisten luokissa.

Back
Ylös Bottom