POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Kyllä se myrkytys on usklatamisesta ja panostuksestakin kiinni, onko valmis riskeeraamaan lihaksen ja voiman toivossa terveytensä, itse en ole ja voin sanoa että olen helvetin tyytymätön voimiiini ja lihasmassaani jos ilman terveydellisiä riskejä roinaisin varmasti. Syyllistyn myös siihen että ajattelen lähes kaikkia vahvoja roinaajiksi :), mitä taas pitää vahvana niin on jokaisen omassapäätettävissä

Pitäisi olla selvät rajat voimailuun ja kehoiluun niin olisi jokaiselle omat kisansa, myös että jokaikinen noudattaisi tätä "sääntöä"

Voimanosto. IPF = KAKKI natikoita, PRO= KAIKKI myrkyttää
Kehonrakennuksessa. Classicbb =KAIKKI natikoita, kehonrakennus = KAIKKI myrkyttää

[video]http://startingstrength.com/index.php/site/starting_strength_series_kirk_karwoski[/video] Captain Kirk Karwoskin haastattelu.. Aiheena miehen oman uran lisäksi kaikkien rakastama kyykkyjen syvyys, varusteet ja monolift. Hyvä pätkä kaikin puolin

[video]http://startingstrength.com/index.php/site/starting_strength_series_kirk_karwoski[/video] Captain Kirk Karwoskin haastattelu.. Aiheena miehen oman uran lisäksi kaikkien rakastama kyykkyjen syvyys, varusteet ja monolift. Hyvä pätkä kaikin puolin

Haa,vähä alle 40min kohdalla Karwoski tilittää Vilmin kanssa kisatusta MM-kisasta :)

Täytyy sanoa ettei ne ropittajat sen vähempää sitä työtä niiden tuloksien eteen tee ku natut. Nopeampi palautuminen = enemmän ja kovempaa reeniä.

Täytyy sanoa ettei ne ropittajat sen vähempää sitä työtä niiden tuloksien eteen tee ku natut. Nopeampi palautuminen = enemmän ja kovempaa reeniä.

Mutta samojen tuloksien tekemiseen tekee ;)

pakko myöntää et tämän "voimanostovideoita" osion otsikko on hyvin kaukana sisällöstä mitä lukee :D
siis, koska en ole laji-ihminen, niin en halua ottaa hirveesti kantaa tähän kinasteluun(asia ei minulle kuulu enkä osaisi sen viisaampia siihen sanoakaan)..
mut oma linjani on se että kun kerran testit on olemassa niin annetaan niiden näyttää kuka on sääntöjen mukasilla muroilla matkassa ja kuka ei, ei ne vältämättä kaikkea näytä mut hei, onko jotain parempaa tilalle??!! koko testaamisen uskottavuus lähtee siitä et urheilijat itse luottaa testeihin ja testijärjestelmään. itse luotan täysin. ja itse en jaksa pohtia käyttääkö joku mun vastustaja jotain, koutsi sano et asiaa johon ei voi vaikuttaa on turha liikaa pohtia. ja en siksi asiaa mieti. kun kerran täsä asiaa varten on ADT-WADA olemassa ja siellä asiaan koulutetut ihmiset niin uskotaan että he osaavat hommansa.
muutenkin mun mielestä turha asettaa rajaa sille mitä ihminen voi natuna tehä ja mitä ei.. sillä tulee vain rajottaneeksi omaa tekemistään. harjoittelussa on niin sairaasti mahdollisuuksia tehdä muita paremmin asioita tai sitten laiminlyödä ja jäädä jälkeen. en ite ainakaan tunne ketään joka olis kaiken tehny aina täydellisesti....

varustejuttuihin en ala sanoon mitään ku niistä en mitään oikeasti ymmärrä :D koko lajia seuraan aika noviisina sivusta ja innostuneena kattelen youtubesta jos on joku hieno nosto, mut silti oon lajista aika pihalla :) (ja pyydän anteeksi että tää mun viesti vähän venähti, yritin kyllä pitää tiiviinä :D )

http://www.youtube.com/watch?v=wUUJcj7Ct5c
Malanichev ;)

Kyykyn syvyydestä käytiin varusteissa mutka ja siitä sitten mentiin roinaan :)

Täällä olleita pätkiä mutta mutta kertaus on opintojen äiti, Meidän kylän kyykkyhirmut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitenhän pitkä Ronkainen on? Näyttää todelta lyhyeltä tuossa kyykkyvideossa, toki sillonhan se kyykky kulkee ;) Toki se voimaa vaatii, mutta oikeenlaiset on myös välitykset voimanostoon.

Hypnotisoivan hyllyvä maha.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Karwoski ottanu nuorena pojanmulukkuna kyykyssä ekalla yrittämällä 300 paunaa....Haista kapteeni vittu! :D

Hieno mies

Onneksi Muhonen lopetti jääkiekon ja alko tosissaan komentaan rautaa. Lahjakkuus näkyi jo selvästi noin 16-17 vuotiaassa miehessä.

Mikäli Muhonen oli lahjakkuudeltaan samaa luokkaa Jussi Jokisen kanssa, niin sitten en ymmärrä lopettamista. Muussa tapauksessa voin ymmärtää:rolleyes:

Kova kyykkyukko jokatapauksessa!!!!

Onko kukaan koskaan ajatellut, että osa katsoo näitä videoita ihan treeni motivaation kannalta? Eikä heitä kiinosta mitkään typerät kommentit videoiden välissä. Ylläpidon pitäisi todella harkita noiden typerien kommenttien siirtämistä johonkin omaan ketjuun. Videoketjun pitäisi olla videoketju, kuten joku jo aikaisemmin mainitsi ja joka kommentissa pitäisi olla video mukana.

Täällähän on keskustelut karranneet ihan käsistä näiden matalien kyykkyjen, huonojen penkkien kanssa ja roikotus vetojen kanssa. Ehkä vähän kevyempää materiaaliatähän väliin, ettei kaikkea tarvitse aina kritisoida joka videota.

70v jenkki mummo ottaa 85,45kg penkistä ja 130,91kg vedosta.

[video=youtube_share;miumxGLk1_8]http://youtu.be/miumxGLk1_8[/video]

Onko kukaan koskaan ajatellut, että osa katsoo näitä videoita ihan treeni motivaation kannalta? Eikä heitä kiinosta mitkään typerät kommentit videoiden välissä. Ylläpidon pitäisi todella harkita noiden typerien kommenttien siirtämistä johonkin omaan ketjuun. Videoketjun pitäisi olla videoketju, kuten joku jo aikaisemmin mainitsi ja joka kommentissa pitäisi olla video mukana.

Täällähän on keskustelut karranneet ihan käsistä näiden matalien kyykkyjen, huonojen penkkien kanssa ja roikotus vetojen kanssa. Ehkä vähän kevyempää materiaaliatähän väliin, ettei kaikkea tarvitse aina kritisoida joka videota.

70v jenkki mummo ottaa 85,45kg penkistä ja 130,91kg vedosta.

[video=youtube_share;miumxGLk1_8]http://youtu.be/miumxGLk1_8[/video]
Eli pitää kaivaa jokin voimanostovideo ennen kun voi kommentoida toista videota:wtf:

Back
Ylös Bottom