Jee uus jääkaappi sisällä! Nyt vaan odotellaan, että saa laittaa käyntiin ja sit pääsee kauppaan![]()
Uusia jpg-kuvia tiedossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee uus jääkaappi sisällä! Nyt vaan odotellaan, että saa laittaa käyntiin ja sit pääsee kauppaan![]()
Uusia jpg-kuvia tiedossa?
Eräälle kaverilleni on tehty tuo. Ei se siihen kuallu.kellää kokemusta vuorokauden EKG-mittauksesta?
Kuulostaa nuo Jumalten Vankkurin sähköpuolen ongelmat niin kryptisiltä välillä, että oliskohan siinä jotain häikkää maadotuksissa. No tiijä häntä.Hjuvaa huomenta vaan kaikille! Ulukona on lunta ja pakkasta, ei muuta kon auto roikan nokkaan ja rukoilemaan, että jostain syystä juuri tänään sisätilapuhaltimet rupee toimimaan. On hippasen vaikee ajella autolla kun lasit jäätyy sisäpuoleltakin, eikä nää mittään... :jahas:
Eräälle kaverilleni on tehty tuo. Ei se siihen kuallu.

Hahah.. kiitti.. :D
psssst. Takapihan ohi meni juuri 3 moottorikelkkaa.. ;D
Mä en puhu sulle enää. Koskaan. Ikinä.
Onneks huomiselle ja perjantaille on luvattu lunta...ja nytkin satelee hiljalleen.
Tuu ajelemaan mun takapihalle. Ois kiva mennä pellolle ja mehtään lenkkeilemään, jos ois polkuja eikä tarvis tarpoa hangessa.Mä en puhu sulle enää. Koskaan. Ikinä.
Onneks huomiselle ja perjantaille on luvattu lunta...ja nytkin satelee hiljalleen.
Tuu ajelemaan mun takapihalle. Ois kiva mennä pellolle ja mehtään lenkkeilemään, jos ois polkuja eikä tarvis tarpoa hangessa.
Joku ystävällinen sielu oli ajanut kelkalla sentään polun 'ei talvikunnossapitoa' -pätkälle kylällä.
BTW. Kannattaisiko vakaasti harkita muuttoa Lappiin, jos on noin kova kelkkaintohimo? :D

Voi prkl noi uudet missit on aika hottiksia! Kts. esim. kuvat 11, 12, 47, 53, 65
http://www.iltalehti.fi/missit/2012011115063107_mm.shtml
Ei saa unta ja nettikin jo nukkuu. Missään mitään uutta vaikka miten refreshais...