Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jee uus jääkaappi sisällä! Nyt vaan odotellaan, että saa laittaa käyntiin ja sit pääsee kauppaan :)

Uusia jpg-kuvia tiedossa?

kellää kokemusta vuorokauden EKG-mittauksesta?
Eräälle kaverilleni on tehty tuo. Ei se siihen kuallu.

Hjuvaa huomenta vaan kaikille! Ulukona on lunta ja pakkasta, ei muuta kon auto roikan nokkaan ja rukoilemaan, että jostain syystä juuri tänään sisätilapuhaltimet rupee toimimaan. On hippasen vaikee ajella autolla kun lasit jäätyy sisäpuoleltakin, eikä nää mittään... :jahas:
Kuulostaa nuo Jumalten Vankkurin sähköpuolen ongelmat niin kryptisiltä välillä, että oliskohan siinä jotain häikkää maadotuksissa. No tiijä häntä.

Eräälle kaverilleni on tehty tuo. Ei se siihen kuallu.

Haha.. no joo saattaa kuolema olla aika kaukana.. ;D mut mite helvetissä se pysty elää näitte läpysköjen kanssa? Kutiaa nii vitusti rintakehä ja välillä painaa ja sitte taas kutiaa ja ARGH :D yöks joutuu varmaa pukee jonku pakkopaidan päälle ettei revi näitä pois :D

E. Vuorokauden verenpaineseurantaa sentää tottu vaikka se mittailikin vartin välein ja yöllä puolen tunnin :D Käsi vaa oli vähä hellänä seuraavana päivänä ku nii paljo "puristeltu" :)

En kysellyt sen tarkemmin miltä tuntui. Ja toi kutiaminen johtuu varmaan ihan siitä, että sun rintakarvat on pitäny ajella jotta läpyskät pysyy kiinni.

Jaksamista:piis:

Mä en puhu sulle enää. Koskaan. Ikinä.

Onneks huomiselle ja perjantaille on luvattu lunta...ja nytkin satelee hiljalleen.
Tuu ajelemaan mun takapihalle. Ois kiva mennä pellolle ja mehtään lenkkeilemään, jos ois polkuja eikä tarvis tarpoa hangessa.
Joku ystävällinen sielu oli ajanut kelkalla sentään polun 'ei talvikunnossapitoa' -pätkälle kylällä.

BTW. Kannattaisiko vakaasti harkita muuttoa Lappiin, jos on noin kova kelkkaintohimo? :D

Tuu ajelemaan mun takapihalle. Ois kiva mennä pellolle ja mehtään lenkkeilemään, jos ois polkuja eikä tarvis tarpoa hangessa.
Joku ystävällinen sielu oli ajanut kelkalla sentään polun 'ei talvikunnossapitoa' -pätkälle kylällä.

BTW. Kannattaisiko vakaasti harkita muuttoa Lappiin, jos on noin kova kelkkaintohimo? :D

Missä se takapiha sijaitsee? Missämissämissämissä?

Ei kannata, koska se hankaloittaa prätkäharrastusta. Ja tämä talvi nyt vaan on poikkeuksellisen hankala.

"If you're not a sledder, you can't understand it"

Eikä täälläkään ole lunta. Varmaan 50cm ja joet ei ole jäässä. Paska paikka. Talvi ei ole täällä. :)

Höpöteltiin kamujen kanssa vanhoista kännymalleista. Voi niitä suunnittelukukkasia. :lol2:

Täs mun nauruhermoja eniten kutkuttavia malleja:
no7610_00.webp30841888-2-440-overview-1.gifnokia7600.gifno3650_00.webp

Ei saa unta ja nettikin jo nukkuu. Missään mitään uutta vaikka miten refreshais...

Back
Ylös Bottom