LUNTA!! Talvi saapui etelämpäänkin.. Joku voisi lähteä seuraksi ulkoilemaan, tai luovuttaa vaikka koiransa seuraksi!
Koirat on tylsiä. Pandat taas...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LUNTA!! Talvi saapui etelämpäänkin.. Joku voisi lähteä seuraksi ulkoilemaan, tai luovuttaa vaikka koiransa seuraksi!

Olen löytänyt maanpäällisen helvetin, Hoplopin.
4 tuntia aamulla isäukon kanssa mettätöissä. Ette uskokkaan kuinka hyvältä maistuu kahvi termarissa ja voileipä! <3
Olen löytänyt maanpäällisen helvetin, Hoplopin.
Haha, no Panda on hyvä ja lähtee seuraksi, mie ajattelin kohta rykästä itteni pihalle, määränpää tuntematon.Koirat on tylsiä. Pandat taas...![]()
Hmmph. No ny siel on sitten sitä lunta. Mä jo haaveilin t-paitakeleistä. :jahas:
Haha, no Panda on hyvä ja lähtee seuraksi, mie ajattelin kohta rykästä itteni pihalle, määränpää tuntematon.
Hiljaa. Nainen.
Ei tullut kuin muutama sentti, mutta sekin toki tyhjää parempi.
Päätit tehdä käytännön testin facebookin "ohjetta" mukaillen? :D (Kumpi rakastaa sinua enemmän, mies vai koira? Laita molemmat tunniksi auton takakonttiin ja katso kumpi on iloisempi nähdessään sinut oven avautuessa)Kauhee vinetys kun vähän jättää toisen lukkojen taakse... :D
Päätit tehdä käytännön testin facebookin "ohjetta" mukaillen? :D (Kumpi rakastaa sinua enemmän, mies vai koira? Laita molemmat tunniksi auton takakonttiin ja katso kumpi on iloisempi nähdessään sinut oven avautuessa)
Ja treenikin tuntui hyvältä.Mitä, etkö sä heiluttanu häntää samalla innokkuudella? Ehkä se on vaa harjoituksen puutetta. :DVoin kertoo, että koira vei kyllä pidemmän korren tässä testissä
Ei oo tullut vielä perseestä mitään oksuja, mut eiköhän se sieltäkin ala kohta kamaa tulemaan :D
Vatsatauti on vain tekosyy.. heh