Rinkku
epäihminen, antihomo
Repesikö salilla rintalihas? Jäikö sormi sirkkeliin? Otitko nännilävärin?
Tähän threadiin oman elämän kovin kipukokemus.
Mä olin toissapäivänä urheiluhierojalla hierotuttamassa jalat. Sattui enemmän mitä mikään aikaisemmin. Kipuaistimusta on hirveän vaikea "selittää" muuten kuin vertaamalla sitä johonkin toiseen kipuun. Esimerkiksi se, kun hieroja avasi noi luukalvot, mihin tulee esim. penikkatauti, niin kipu oli kymmenen kertaa kovempi kuin se kipu, mikä ison tribalitatuoinnin tekemisestä tuli.
Tähän threadiin oman elämän kovin kipukokemus.
Mä olin toissapäivänä urheiluhierojalla hierotuttamassa jalat. Sattui enemmän mitä mikään aikaisemmin. Kipuaistimusta on hirveän vaikea "selittää" muuten kuin vertaamalla sitä johonkin toiseen kipuun. Esimerkiksi se, kun hieroja avasi noi luukalvot, mihin tulee esim. penikkatauti, niin kipu oli kymmenen kertaa kovempi kuin se kipu, mikä ison tribalitatuoinnin tekemisestä tuli.
ja siihen haljenneeseen osaan tuli jossain vaiheessa reikä. Hammasta alkoi sitten särkemään niin perkeleesti, että pakkohan se oli mennä laitattamaan kuntoon. Kyseinen hammas oli mennyt niin vitulleen, että piti tehdä juurihoito. Eikä siinäkään vielä mitään, mutta kun se toimenpide tehtiin ilman puudutusta/ nukutusta. Sattui vähän perkeleesti kun hermoja rassattiin eikä voinut mitään tehdä. :( Kuulin sitten myöhemmin, että "olishan sen puudutuksenkin saanut, mutta meinattiin että kyllä sä kestät ilmankin kun olet niin karskin oloinen" (vittu olin nuori jolppi!)
<-Maassa makaamista tuon näköisenä
Voin poijjaat ja tytöt sanoa että silloin vihlaisi aika perkeleesti!!