Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli eilen käväistyä Nosturissa Michael Monroen keikalla. Just ennen kun vuosi vaihtui, niin törmättiin yhteen pariskuntaan ja tää nainen kertoi että oli elämänsä ekaa kertaa keikalla. Siinä höpöteltiin kaikki yhdessä tovi, sitten Maikkeli tuli lavalle ja alkoi laskemaan " 9...8..7..6..5..4..3..2...1..Hyvää uutta vuotta!". Sitten tää nainen nappasi mua niskan takaa ja pussasi suulle. Kyllähän siinä hetkeks menin hämilleni. :D

Sitten tää nainen nappasi mua niskan takaa ja pussasi suulle. Kyllähän siinä hetkeks menin hämilleni. :D
Olis siis ollut tarjolla pimppi juttuja..
Hitto, miks mä en oo vaan tajunnut käydä suhun käsiksi. Damn! :face:Tuli eilen käväistyä Nosturissa Michael Monroen keikalla. Just ennen kun vuosi vaihtui, niin törmättiin yhteen pariskuntaan ja tää nainen kertoi että oli elämänsä ekaa kertaa keikalla. Siinä höpöteltiin kaikki yhdessä tovi, sitten Maikkeli tuli lavalle ja alkoi laskemaan " 9...8..7..6..5..4..3..2...1..Hyvää uutta vuotta!". Sitten tää nainen nappasi mua niskan takaa ja pussasi suulle. Kyllähän siinä hetkeks menin hämilleni. :D
Oliks hyvä keikka? Toivottavasti oli ees nätti mutruhuuli joka moiskautti kiihkeän suudelman![]()
Keikka oli hyvä, kyllä se mies osaa ottaa yleisönsä ja vetää täysillä. Hyppi välillä pois lavalta yleisön joukkoon japanilaisia faneja moikkaamaan.Olis siis ollut tarjolla pimppi juttuja..
Hitto, miks mä en oo vaan tajunnut käydä suhun käsiksi. Damn! :face:
Näköjään :D Tässä rupee menemään maine ja kunnia pikkuhiljaa, jos liian kiltiksi heittäytyySoot nössöillyt? ;)

Ai yhden pusun takia? :D
Näköjään :D Tässä rupee menemään maine ja kunnia pikkuhiljaa, jos liian kiltiksi heittäytyy![]()
Pusu riittää.. Kyllä sä tiedät ;)

Huomenta. Joko saa mennä takaisin nukkumaan? Järjetön krapula...