Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

28HA

Näin taas himmeetä unta että olis sota. Tällä kertaa oltiin poikkeuksellisesti hyökkäämässä, Viroon. Mutta se ei sopinut mulle, joten kaappasin tankin ja köröttelin sillä puoliupoksissa Turkuun asti.

Tuli eilen käväistyä Nosturissa Michael Monroen keikalla. Just ennen kun vuosi vaihtui, niin törmättiin yhteen pariskuntaan ja tää nainen kertoi että oli elämänsä ekaa kertaa keikalla. Siinä höpöteltiin kaikki yhdessä tovi, sitten Maikkeli tuli lavalle ja alkoi laskemaan " 9...8..7..6..5..4..3..2...1..Hyvää uutta vuotta!". Sitten tää nainen nappasi mua niskan takaa ja pussasi suulle. Kyllähän siinä hetkeks menin hämilleni. :D

Tuli eilen käväistyä Nosturissa Michael Monroen keikalla. Just ennen kun vuosi vaihtui, niin törmättiin yhteen pariskuntaan ja tää nainen kertoi että oli elämänsä ekaa kertaa keikalla. Siinä höpöteltiin kaikki yhdessä tovi, sitten Maikkeli tuli lavalle ja alkoi laskemaan " 9...8..7..6..5..4..3..2...1..Hyvää uutta vuotta!". Sitten tää nainen nappasi mua niskan takaa ja pussasi suulle. Kyllähän siinä hetkeks menin hämilleni. :D

Oliks hyvä keikka? Toivottavasti oli ees nätti mutruhuuli joka moiskautti kiihkeän suudelman :love:

AL-3-adriana-lima-20183725-500-326_large.jpg

Sitten tää nainen nappasi mua niskan takaa ja pussasi suulle. Kyllähän siinä hetkeks menin hämilleni. :D

Olis siis ollut tarjolla pimppi juttuja..

Hitto, miks mä en oo vaan tajunnut käydä suhun käsiksi. Damn! :face:

Oliks hyvä keikka? Toivottavasti oli ees nätti mutruhuuli joka moiskautti kiihkeän suudelman :love:

Vähän eri mallia oli, mutta viis siitä. :) Keikka oli hyvä, kyllä se mies osaa ottaa yleisönsä ja vetää täysillä. Hyppi välillä pois lavalta yleisön joukkoon japanilaisia faneja moikkaamaan.

Olis siis ollut tarjolla pimppi juttuja..

Ai yhden pusun takia? :D

Hitto, miks mä en oo vaan tajunnut käydä suhun käsiksi. Damn! :face:

Soot nössöillyt? ;)

Huomenta! On vähän sellainen olo, että on taidettu nauttia liikaa viskiä eilisen aikana. Taas muistuu mieleen, miksi tulee juotua niin harvoin :urjo:

MULLLA ON NÄÄÄÄLLKKKÄÄÄÄÄää

ja vasta tunnin päästä saa syödä. Voi vitttutttutututu. ja ongelman tästä tekee se että jos meen nyt salille en ehi syömään kuudelta vaan ruokailu venyy johonki seiskaan tai myöhempään.. Eli ehkä syön nyt treenaan ja syön sitte uudestaan. Pirun hyvä idea.

Näköjään :D Tässä rupee menemään maine ja kunnia pikkuhiljaa, jos liian kiltiksi heittäytyy :rolleyes:

Nyt ryhdistäydy nainen. Ens kerralla sitten vähän vaativammat otteet käyttöön. :D

Pusu riittää.. Kyllä sä tiedät ;)

Enpä tiedä...riippuu siitä minne pussaa. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom