Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep kaikki rivalry asetelmat urheilussa on vaan positiivista. Tuo tunnetta peleihin. Ja hienoa että toi Suomen peli oli loppuunmyyty. Mun mielestä saa pelata noi nuorten kisat aina Kanadassa. Tuskin euroopassa myytäis missään hallissa vajaata 20tuhatta lippua alkusarjan peliin, jos edes löytyy sen kokosia halleja.

Jep kaikki rivalry asetelmat urheilussa on vaan positiivista. Tuo tunnetta peleihin. Ja hienoa että toi Suomen peli oli loppuunmyyty. Mun mielestä saa pelata noi nuorten kisat aina Kanadassa. Tuskin euroopassa myytäis missään hallissa vajaata 20tuhatta lippua alkusarjan peliin, jos edes löytyy sen kokosia halleja.

Jep, Kanadassa ihan eri sfääreissä nuo yleisömäärät, mitä Euroopassa pidetyissä kisoissa. Suomessakin kisojen yleisökeskiarvo taisi olla 5000 luokkaa.

Huomenta. Kohta lentokentälle.

Huomenta vaan. Työterveys -> hoitajalle -> lääkärille -> hoitajalle -> lääkärille. Tuomiona angiina, käteen jäi antibiootit ja lyhyt saikku. Vituttaa tää syksy ku reenit on menny ihan vituiksi. Hirveää tämmönen kielenkäyttö mutta saatana että ärsyttää. Panostin ite lisäravinteisiin, valmentajaan ja muuhun. Ni sit joku vitun jatkuva ebola pyörii päällä ja sotkee KAIKEN. Saatana. Kuratiperkele. Ei se mittään. Alkuvuodesta sitten taas uudella energialla.

Huomenta vaan. Työterveys -> hoitajalle -> lääkärille -> hoitajalle -> lääkärille. Tuomiona angiina, käteen jäi antibiootit ja lyhyt saikku. Vituttaa tää syksy ku reenit on menny ihan vituiksi. Hirveää tämmönen kielenkäyttö mutta saatana että ärsyttää. Panostin ite lisäravinteisiin, valmentajaan ja muuhun. Ni sit joku vitun jatkuva ebola pyörii päällä ja sotkee KAIKEN. Saatana. Kuratiperkele. Ei se mittään. Alkuvuodesta sitten taas uudella energialla.
Paranemisia sinne. Itse jätän suorilta uuden nousun alkuvuoteen. Sen jälkeen loppuu tää pullukkana olo.

paranemisia.

Voithan ajatella sen silla lailla positiivisesti, että yleensä tuollaisen paskemman flunssataudin sairastaa normaali-immeinen sen kerran, max pari vuodessa joten sun pitäisi ainakin tilastojen mukaan päästä treenaamaan terveenä koko kevät! :D

Paranemisia sinne. Itse jätän suorilta uuden nousun alkuvuoteen. Sen jälkeen loppuu tää pullukkana olo.

Tänks, jospa nuo biootit potkis ja loppuis tää saamarin neekerisankkeri.

paranemisia.

Voithan ajatella sen silla lailla positiivisesti, että yleensä tuollaisen paskemman lenssutaudin sairastaa normaali-immeinen sen kerran, max pari vuodessa joten sun pitäisi ainakin tilastojen mukaan päästä treenaamaan terveenä koko kevät! :D

Haha! Aivan totta. Pirun hyvä treenikevät tulossa!

Itsellä meni alkusyksy sairastellessa, oli vaikka mitä pöhää ja lopulta vielä poskiontelontulehdus johon sain 10 päivän antibiotin. Yhteensä toista kuukautta tuli oltua sairaana parina ajankohtana, rupesi joo vähän vituttamaan...

Nyt viimein treeni taas kulkee, mitä selkä nyt vähän kiukuttelee.

Mä taasen haluaisin olla selvinpäin aattona. Käydä salilla ja katsoa vaikka leffoja ja syödä hyvin (paljon) On treenit kulkenut taas viimeaikoina niin hyvin ja siitä saa paljon enemmän tyydytystä kuin satunnaisista ryyppäjäisistä ettei viitsisi sitä krapulaa lähteä hakemaan. Enkä osaa juoda kohtuudella tuollaisissa tapahtumissa vaan kyllä se on aina väkisinkin se vintti pimeeksi ja omatoimi-vatsahuuhtelu edessä aamulla. Töissäkin on nyt ollut hommia taas ja tiedän että sitten menee se ensiviikkokin hermot kireellä ellei saa viikonloppuna levätä.

Vaikeeta vaan kun tyttöystävä ja kaverit painostaa lähtemään juhlimaan.

Mä ainaki lähen juhlistaa uutta vuotta ihan kunnolla :) Sisko lähtee toisen kerran tävä vuonna radalle ni kyl se tilaisuus on käytettävä hyväks :D

Molemmissa on puolensa kyllä. Sitä oloa ei kai kukaan haluais ja kai sitä vois ottaa ihan iisistikkin jos sitä tulee lähettyä. Tosin samalla voi ryyppäillä synttäritkin ni menis kaksi kärpästä samalla iskulla :)

Back
Ylös Bottom