Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunk..._uimarit_peittavat_verhot/?ref=tf_iOKboksi_p1

--Sporttia kaikille - liikuntaa kotouttavasti Vantaalla -hankkeeseen. -- Auroma perustelee verhojen käyttöönottamista sillä, että Vantaalla on tarkoitus mahdollistaa uiminen kaikille sitä haluaville.

Jos mä haluan mennä tiettyyn aikaan uimaan, jolloin mamut vetää siellä, enkä pääse, onko se sporttia kaikille? Voi vittu nyt taas.

Maahanmuuttajien kohdalla on ollut esteenä, että koska uimahallit ovat avoimia paikkoja, maahanmuuttajilla ei ole ollut mahdollista osallistua uintitoimintaan, toteaa projektipäällikkö Marja Auroma.
Ja mikäköhän on ollut se este ostaa se stnan piletti ja painua altaaseen niin kuin kaikki muutkin?!

"Maahanmuuttajauinnit keskitetään Martinlaaksoon ja Korsoon"

Ne vois mun puolesta keskittää kaiken muunkin toiminnan korsoon. Ja sitten jumalaton aita korson ympärille, että ne saa uida ja telmiä rauhassa.

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunk..._uimarit_peittavat_verhot/?ref=tf_iOKboksi_p1

Jos mä haluan mennä tiettyyn aikaan uimaan, jolloin mamut vetää siellä, enkä pääse, onko se sporttia kaikille? Voi vittu nyt taas.

Ja mikäköhän on ollut se este ostaa se stnan piletti ja painua altaaseen niin kuin kaikki muutkin?!

Vedä happea. Toi uintivuoro on normaali aukioloaikojen ulkopuolella, eli se ei ole keneltäkään pois. Ihme vinetystä taas.

Käytännössä normaaleiden aukioloaikojen ulkopuolella järjestettävien uintien aikana..

Joo, on aukioloaikojen ulkopuolella(tuskin kuitenkaan yöllä joten luultavasti työssäkäyvät joutuu sopeutumaan jos on esim klo 18-20), mutta mitä pahaa tuossa on uida ilman niitä verhoja? Kai sitä saa vähän ihmetellä kun tuskin siellä alasti uidaan ja tuskin sonnit ikkunasta kauheasti kyylää ja vaikka niin olisikin so what, aurinko on ihan mukava asia ja säästää kesäisin sähköä, kun käytetään turhaan valoja? Mua saa ainakin kyylätä kun uin, itseasiassa olis mukavaakin välillä? Sopeutuminen taas nollassa tämänkin asian tiimoilta. Disguistingi senkun puolustelee :D

Tuli vaan tässä mieleen ettei meillä ainakaan intissä ollut yhdelläkään mamulla ongelmaa yhdessä uimisen kanssa. Santiksessa kun olin ja satuin vielä omalla p-kaudella sellaiseen "mamu-joukkueeseen" että oli kaikenlaista taistelijaa somalista turkkilaiseen. Uikkarithan ne monet kävi pukemassa jossain vessassa tai muualla piilossa, mutta tämän jälkeen ei muuta kuin sekaan vaan. Kai ne pitää uimahallissakin niitä uimahousuja kuitenkin?

Vähän haiskahtaa siltä että taas halutaan kaikennäköisiä kummallisia etuuksia itselleen ja niitä ajetaan sisään rasismilla.

Vedä happea. Toi uintivuoro on normaali aukioloaikojen ulkopuolella, eli se ei ole keneltäkään pois. Ihme vinetystä taas.

Uimahalli on auki ke, to 13–20, niin jos ne vuorot heittää vaikka 10-13, niin silloin ne on käytännössä normi aukioloaikojen ulkopuolella. Mut jos taas sellaista vuoroa ei olisi, voisi uimahallikin olla auki aikaisemmin. Tai olla olematta. Tai olla koko paska kiinni.
+ Tietysti onhan kyse fygestäkin, kun aletaan laajentamaan aukioloaikoja.

Mä oon varmaan kummallinen, koska jos mä en pysty tekemään jotain, mitä kaikki muut tekee, ilman erikoisehtoja, mä en tee sitä.

Uimahalli on auki ke, to 13–20, niin jos ne vuorot heittää vaikka 10-13, niin silloin ne on käytännössä normi aukioloaikojen ulkopuolella. Mut jos taas sellaista vuoroa ei olisi, voisi uimahallikin olla auki aikaisemmin. Tai olla olematta. Tai olla koko paska kiinni.

Mä oon varmaan kummallinen, koska jos mä en pysty tekemään jotain, mitä kaikki muut tekee, ilman erikoisehtoja, mä en tee sitä.

Mitä se on sulta pois? Miks sulla meni hiekkaa pipariin, kun luit ton jutun? Miksi se häiritsee sua, jos normaali aukioloaikojen ulkopuolella avataan pariks hassuksi tunniksi uimavuoro muille? Siellä laitetaan korkeintaan valot päälle ja yksi uimavalvoja saa parin tunnin lisävuoron (joka tuskin panee pahakseen lisäduuneille). Ei ole helppoa ei, jos tämmönenkin asia vie jonkun yöunet..

Mitä se on sulta pois? Miks sulla meni hiekkaa pipariin, kun luit ton jutun? Miksi se häiritsee sua, jos normaali aukioloaikojen ulkopuolella avataan pariks hassuksi tunniksi uimavuoro muille? Siellä laitetaan korkeintaan valot päälle ja yksi uimavalvoja saa parin tunnin lisävuoron (joka tuskin panee pahakseen lisäduuneille). Ei ole helppoa ei, jos tämmönenkin asia vie jonkun yöunet..

Älä huoli, ei tommonen vie mun yöunia. Hiekkaa menee pipariin, kun väitetään, että halutaan integroida porukka tänne ja sitten koko ajan tehdään erityiskohtelua, joka ei todellakaan integroi heitä suomalaiseen yhteiskuntaan. Meinaatko, että vaatimukset jää tohon ja vähitellen sopeudutaan tänne? Ei varmasti jää.

Tietysti, jos susta on ok, että musliminaiset ui jatkossakin yksin. Ja varmaan säkin haluat jatkossa saattaa omasi hallille asti, ettei vain näy toisen miehen seurassa?

Jos ei muiden ihmisten kanssa voi uida samassa altaassa niin sit voi jäädä kotiin. Kaikenlaisten erivapauksien jakaminen on vähän vaarallista koska mitä seuraavaksi aletaan vaatia?

Uskomattoman turhaa verorahojen käyttöä, antaa mamuille oma uintivuoro. Tuo on selvää rasismia! Minäkin haluan oman uintivuoron perkele.

Porukka hakkasi miestä lumilapiolla

Matkalla linja-autopysäkille miestä vastaan oli tullut kolmen ulkomaalaistaustaisen miehen seurue. Yhdellä heistä oli mukanaan lumilapio, jolla seurue alkoi turkulaista hakkaamaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122815008439_uu.shtml

Lumilapion oikeaoppinen käyttötarkoitus on vielä vähän epäselvä näille mamuille. No, harjoitus tekee mestarin. Eihän kukaan ole seppä syntyessään.

Mitä veikkaatte että jos joku lihava suomalainen nainen tai mies ois pyytänyt omaa uintivuoroa että mitä ois käynyt? Kunnon paskaa, vittu saisi heittää kaikki noi vihervasemmisto femakko akat ja kaikki vihervasemmisto homo ukot suomesta helvettiin. Menis sinne Somaliaan tai Afganistaniin tai jonnekin persreikään levittää sitä suvaitsevaisuuden sanomaa, kauankohan pysyisi hengissä?

Back
Ylös Bottom