Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vittu. Olen katsonut koko paivan animea. Ykkosesta aloitin ja nyt olen jaksossa 20. Enka edes tykkaa animesta!
Mikä sarja?
Death Note. Niiin koukuttava! Katsoin siskon kanssa Full Metal Alchemistia jakson ja siita se sitten lahti.
FMA ei sitten olekkaan... rankaise siskoasi moisen katsomisesta! :evil:Death Note on ihan hyvä sarjaFMA ei sitten olekkaan... rankaise siskoasi moisen katsomisesta! :evil:
Mistä mä voin imuttaa noita?
Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=j_0d6JmWTb8&feature=related tota ma katon just. En jaksanut hakea sulle ykkosjaksoa :D
Olipa nuoret leijonat heikolla jalalla liikkeellä. Ykkönen sai ajoittain peliä kasaan mutta pakit seiso kun tervassa nikkarien painaessa molemmilta puolin ohi. Tähän kun yhdistetään ettei edes yritetä pitää omaa sinistä vaan peruutellaan niin onpa yllätys kun kaverit tulee laitojen välistä ohi. Pulu hukkaili tontteja mutta vastaavasti haki hyvin paikkaa ja teki jonkun verran peliä. Mikke oli liekeissä kuten aina mutta eipä toikaan vitja loppupeleissä pysty kanadan kovaa nippua horjuttamaan. Eniten vituttaa kun kun uskottelin itelle että pelistä tulee tasanen. Mitäs änäri pelejä siellä ois tulollaan..Iltaa. Änäriä.
Joulun aikaa, +9 lämmintä, vettä tulee, pimeää, vituttaa. Melkoinen kontrasti eiliseen, kun oli 30 cm lunta kotipuolessa pohjoisessa.Olis huomattavasti helpompi tehdä töitä, kun täälä näkis jotain.. tänään taitaa olla hyvä päivä "oho, eiku" teemalle.