Ite olen tehnyt niitten avuilla, joilla varmistetaan esim. penkkiä. Turvaraudat vai mitkä nyt ovatkaan oikealta nimeltään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Aiemmin ketjussa on puheltu siitä, että lattiapenkki paineet alhaalla pois päästämällä on hyvä tapa treenata rinnaltalähtöä. Onko tässä nyt sitten mitään eroa siihen, jos normipenkkiin ottaa vain kunnon stopin rinnalle ja päästää paineet + räjähtävä nosto? Jos siis ei ole erityistä tarvetta treenata ojentajia (mulla vahvuus verrattuna rintaan).
Nostellaas. Onko kukaan tehnyt lattiapenaa rintaliikkeenä bodausmielessä? Itse olen olkapäävammainen ja olen jo pitkään etsinyt rintaliikettä, joka ei aiheuttaisi kipua olkapäähän. Sain todella hyvän tuntuman rintaan, ei niinkään ojentajiin (tosin tämä voi johtua siitä, että rinta on jäänyt pitkään ilman treeniä joten ojentajat ovat suhteessa vahvat). Ja mikä tärkeintä, olkapäihin ei sattunut
Olisiko jollain vinkkejä, miten saisin mahdollisimman paljon rasitusta rinnalle? Leveä/kapea ote, paineet ala-asennossa pois vai ei?

LOL jätkällä 16 postia mutta näköjään jo Neutraali tullu tutuks![]()
Tuli mieleen että kukakohan lihapää on alunperin keksinyt tämän nimen kyseiselle liikkeelle? :D Ei kuitenkaan olla penkin kanssa millään tavalla tekemisissä tässä liikkeessä. Lattiapunnerrus on paljon parempi ja loogisempi nimi.
Tuli mieleen että kukakohan lihapää on alunperin keksinyt tämän nimen kyseiselle liikkeelle? :D Ei kuitenkaan olla penkin kanssa millään tavalla tekemisissä tässä liikkeessä. Lattiapunnerrus on paljon parempi ja loogisempi nimi.
Minulla on ongelmia penkin kanssa, kun rinnaltalähtö on todella hidasta ja liike nopeutuu ylös mentäessä. Liian raskaat nostot jäävät heti rinnalle eikä esim. puolessa välissä tai loppuojennuksessa. Luulenpa siis, että minulla on vahvat ojentajat rintaan verrattuna. Kannattaako tämä lattiapunnerrus ottaa apuliikkeeksi siten, että ottaa löysät pois ala-asennossa vai että pitää jännityksen yllä?