:( Olen siis rasisti? Kai mä sitten näillä kriteeteillä olen.
On mulla muiden mamujen joukossa myös somppukavereita. En mä mikään somppufoobikko ole..
Kyllä. Olet rasisti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:( Olen siis rasisti? Kai mä sitten näillä kriteeteillä olen.
On mulla muiden mamujen joukossa myös somppukavereita. En mä mikään somppufoobikko ole..
Nyt en ala kännykällä kaivelemaan viitteitä, mutta käytännöt eivät ole samat. Seurustelin joskus yhden YK:n edustajan kanssa. Hän kertoi Suomen ottavan suhteessa enemmän Somaliasta pakolaisia, syystä jota hänkään ei ymmärtänyt.Herra Mirandos sanoi:Millä ihmeellä luulet olevan mahdollista, että yhdelle etniselle kansanryhmälle luodaan jyrkemmät maahanmuuttolait kuin muille?
Niin, tuo ei tietysti ole missään nimessä hyväksyttävää enkä minä ainakaan suosi väkivallalla asioiden selvittelyä. Se mitä kirjotin et kansa ottaa oikeuden omiin käsiin ei automaattisesti tarkoita väkivaltaa. Totuus lienee kuitenkin se et jos nää afrikan maista tulevien mamujen rötöstelyt jatkuu niin jossain vaiheessa tulee kantaväestölle raja vastaan. Jotenki on vaikea uskoa et noita katotaan loputtomiin. Kriittisyys kasvaa joka eskaloituu väistämättä jossain vaiheessa myös väkivaltaisiin tekoihin ja siinähän kärsii paljon myös rehellisesti ja laillisesti asuvat mamut.
Et säkään kyllä osaa vastata kysymyksiin suoraan. Tämä yllä oleva lainaus on sun vastaus Disgustin kysymykseen "miten mun tuttavapiirin lukumäärä on olennainen osa maahanmuuttokeskustelua?"
Aa, sorry jäi osittain vastaus vajaaksi. Ehkä ennemmin olisin Disgustin itse toivonut ottavan tämän esille mutta vastataan sitten sulle. Keskityt näköjään ihan hyvin Disgustin kirjoituksiin, kannattaa samalla myös perehtyä siihen mitä hän on lainannut niin ei sun tarvitse kantaa nolostumisen taakkaa. Eli kohta johon nojaillen Disgust kyseli oman tuttavapiirinsä värikkyydestä, ei omalta osaltani ainakaan käsittänyt edes MITÄÄN mikä viittaisi millään asteella Disgustin luottofrendeihin. Tältä pohjalta multa on aika typerä kysellä miten herran kaverit tähän keskusteluun liittyvät. Ja kaikenlisäksi hän itse ne on tietääkseni tähän ketjuun jossain vaiheessa liittänyt joten kysymys olisi ehkä hyvä esittää Disgustille, että minkä takia alunperinkään ne tähän juttuun mukaan otti jos mielestäsi ne eivät tänne kuulu.
Mitä vikaa missään rodussa on? Siis rodullisesti.
Onko mustat koskaan keksineet mitään oleellista?
Ja tämä on mielestäsi geeneistä kiinni? Ettei olosuhteilla voi olla asiaan minkäänlaista merkitystä?
Sitäpaitsi kyllä afrikassa on keksitty. Egyptissä tehtiin paljon merkittäviä tänä päivänä käytössä olevia keksintöjä, voit googlata listan siitä mitä muinaisessa egyptissä keksittiin. Nigerialaiset keksivät rahantekokoneen. Kuka keksi Jazzin, Bluesin tai Rock - musiikin? Ihan vaan esimerkkejä. Pointti varmaan tuli selväksi.
Minkä värinen on maailman vaikutusvaltaisin mies? Miten vitussa jenkkien presidentiksi on päässyt musta mies, kun geenit on niin viturallaan?
Jos laittaa sut vaikka Rokulian tai Mirandosin viereen, niin siinä on näkee eron maahanmuuttopolitiikassa ja rasismissa.
Heitäppä kuule vertaisarvioitu tieteellinen tutkimus tuosta. Sovitaanko niin, että jos löytyy tuollainen tutkimus, josta ei ole löydetty virheitä, niin minut bannataan foorumilta? Jos ei löydy, niin sinut bannataan.Se on tutkittu että mustaihoiset eivät voi koskaan tulla niin älykkäiksi kuin valkoihoiset.
Nyt en ala kännykällä kaivelemaan viitteitä, mutta käytännöt eivät ole samat. Seurustelin joskus yhden YK:n edustajan kanssa. Hän kertoi Suomen ottavan suhteessa enemmän Somaliasta pakolaisia, syystä jota hänkään ei ymmärtänyt.
Suomi on keskittynyt ottamaan somaleita muita enemmän, joten kyllä mä näkisin, että heille on silloin eri kriteerit. Työtätekevä serbi ei päässyt tänne yhtä helposti.Mutta puhut eri asiasta.
Suomessa ei ole eri kriteereitä somalialaisille kuin muille. Sinä puhut määrästä.
. Nigerialaiset keksivät rahantekokoneen.
Suomi on keskittynyt ottamaan somaleita muita enemmän, joten kyllä mä näkisin, että heille on silloin eri kriteerit. .
:DTotta. ne käyttää sitä vieläkin.
Eilen viimeksi tuli yksi sähköposti Nigeriasta, jossa mun piti laittaa arpajaisvoiton lunastusmaksuksi 100 USD jollekin tilille.
Osa on jo ottanut..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122314994965_uu.shtml
..muistaakseni jo toinen tapaus lyhyen ajan sisään.
Heitäppä kuule vertaisarvioitu tieteellinen tutkimus tuosta. Sovitaanko niin, että jos löytyy tuollainen tutkimus, josta ei ole löydetty virheitä, niin minut bannataan foorumilta? Jos ei löydy, niin sinut bannataan.
Ja tämä on mielestäsi geeneistä kiinni? Ettei olosuhteilla voi olla asiaan minkäänlaista merkitystä?
Sitäpaitsi kyllä afrikassa on keksitty. Egyptissä tehtiin paljon merkittäviä tänä päivänä käytössä olevia keksintöjä, voit googlata listan siitä mitä muinaisessa egyptissä keksittiin. Nigerialaiset keksivät rahantekokoneen. Kuka keksi Jazzin, Bluesin tai Rock - musiikin? Ihan vaan esimerkkejä. Pointti varmaan tuli selväksi.
Minkä värinen on maailman vaikutusvaltaisin mies? Miten vitussa jenkkien presidentiksi on päässyt musta mies, kun geenit on niin viturallaan?
Jos laittaa sut vaikka Rokulian tai Mirandosin viereen, niin siinä on näkee eron maahanmuuttopolitiikassa ja rasismissa.
Kun täällä noita mustia haukutta niin onhan ne ainakin urheilussa helvetisti parempia kuin valkoiset. Juoksijoillaki puolta isommat perseet kuin valkoisilla, geeneissä on eroja.

Ikävä pilata, mutta:
"Lehdenjakaja hyppäsi parvekkeelta - loukkaantui vakavasti -- Uhrin vammojen luultiin aluksi johtuneen pahoinpitelystä, mutta nyt poliisille on selvinnyt, ettei häntä pahoinpideltykään."