Mille jeesukselle, näytätkö missä se luuraa, niin voin antaa vaikka turpaan sille. Ihan sama, mutta miten vapottelu liittyy mihinkään? Jatkossa voisit vastata jotenkin järkevästi kaikkiin, koska trollaaminen saa riittää.
Sä olet vankilassa, ainaisessa herran pelossa. Et voi nauttia elämästäsi, vaan joudut joka päivä pyytämään syntejäsi anteeksi, vaikka ne ovat meidän luonnossamme ja jokainen rikkoo kuolemansyntejä päivittäin. Erotus on vain siinä, että ateisti voi nauttia elämästään murhehtimatta jos himoitsi jonkun ihanan edellä kävelevän naisen hanuria. Siitä voi ottaa kaiken irti visuaalisesti, sinä taas et voi kymmenen käskyn mukaan, vaan jos otat, niin sitten meet illalla polvillesi ja rukoilet olematonta alistajaasi. Sun elämäs on käytännössä puoliteholla ja säälin sua.
Käytännössä noin joittenkin kohdalla.Ite en noudata 10 käskyä enkä lue raamattua oikeastaan juuri koskaan.Mä en mene illalla polvilleni rukoilemaan alistajaani vaan kiitän sitä jonka uskon antaneeni mulle vapaan tahdon,tästäkin hienosta päivästä.Mä en tiedä että mitään luojaa on olemassa,mutta mä USKON että on.Ja kun se on niin suuri ja voimakas niin mihin se mun kumarteluja kaipais?Ainoa asia mikä mua rajoittaa on mun omatunto,ei pelko siitä et mä saisin tukka pöllyä "isolta kundilta" tuon puoleisessa.Se että seuraan omaa tuntoani joko riittää tai ei riitä,en mä ala arvailemaan mitä joku spekulatiivinen olento haluaa mun tekevän,tai vielä vähemmän tehdä niinkuin jotkut muut ihmiset sanovat tämän spekulatiivisen olennon haluavan.Kuten sanoin,uskon sen olemassa oloon,siinä kaikki.Ehkä joku päivä koulukirjoissa lukee maailmankaikkeuden väkiluku ja kaikki se mitä mustat aukot yms. on niellyt,mutta siihen saakka mä USKON että tän universumin pölläytti ilmoille joku otus jota voi kuvata vaikka nimellä "luoja" paremman puutteessa.
Ehkä ens vuoden tieteenkuvalehdessä selitetään miten täydellisestä tyhjyydestä tuli energiaa.