Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kieltämättä vituttaa ku tein ilmeisesti jonkulaisen henk. koht ennätyksen ku nukuin 4llä tunnilla pommiin koulusta. Saatana kun ei puhelimherätys ääneen herää enää ku oli jo 3 kerta viikon sisällä ni vähempikin vituttaa :D pitää kait toivoo joululahjaks herätyskello -.-

Olethan lääkärillä käynyt? Mulla oli pitkään päällä pieni flunssa, lopulta menin sitten lääkärille ja se totesi poskiontelon tulehduksen. Se piti sitä rasittavaa flunssaa päällä, antibiottikuurilla vasta lähti pois.

Kävin eilen lääkärillä ja se tuumas et on vaan jotain flunssan jälkitautia tää yskä.. Määräs jotain yskänlääkettä ja sillä selvä.

Opparityö saatii eilen päätökseen ja tänään aattelin ottaa hyvin ansaitun rokulipäivän koulusta. No eihän tästä voi nauttia kun kaikki tuntuu ahdistavan niin vitusti. :wall:

Kieltämättä vituttaa ku tein ilmeisesti jonkulaisen henk. koht ennätyksen ku nukuin 4llä tunnilla pommiin koulusta. Saatana kun ei puhelimherätys ääneen herää enää ku oli jo 3 kerta viikon sisällä ni vähempikin vituttaa :D pitää kait toivoo joululahjaks herätyskello -.-

Perussettia taalla :D Johtuu tosin siita etta torkutan aina ja olen liian tottunut torkkuihin. Ennatys on kai jotain 5h luokkaa, torkuttaen 5min valein koko ajan ja nousematta silti sangysta...

Parturi raiskas aika huolella mun fledan. Jos oisin puutarhuri ja mulle sanottaisi että siisti vähän tota pensasaitaa niin en mä hakis moottorisahaa ja vetäs koko aitaa tasaseksi. Tai tässä tapauksessa vielä epätasaiseksi. Onneks on talvi ja voi hyvällä omatunnolla olla koko ajan pipo päässä. Ja miks vitussa mä menin vielä sanomaan kiitos.

Vituttaa kun kävelee pimeellä ulkona niin vastaantulevat naiset vaihtaa jo valmiiks puolta siksi aikaa kun ollaan kävelty toistemme ohi ja palaavat sitten samalle puolelle. Mikä siinä on että nykyään pelätään, että jokainen vastaantulija on raiskaaja?

No siis. Väistäähän täytyy kun läpi ei voi mennä. Ja monet tykkää kävellä tietyllä puolella katua.

Vituttaa kun kävelee pimeellä ulkona niin vastaantulevat naiset vaihtaa jo valmiiks puolta siksi aikaa kun ollaan kävelty toistemme ohi ja palaavat sitten samalle puolelle. Mikä siinä on että nykyään pelätään, että jokainen vastaantulija on raiskaaja?

Laita pussi päähän, nii ei naiset pelästy niin paljoa :rolleyes:

Piristi kieltämättä mukavasti treeniä kun veivasin ties monentenako liikkeenä tiettyä liikettä vähän erikoisemmalla variaatiolla. Painot olivat toki treenin lopussa ja liikkeen vaativuudesta johtuen surkuhupaisan pienet. Siinä samalla vanhempi herra kovasti seuraili tekemisiäni ja jokaisen oman sarjansa jälkeen kääntyi tujottamaan meikäläisen suuntaan. Päätti sitten tulla välissä kokeilemaan samaa liikettä mun painoilla. Eipä vaan noussut rauta senttiäkään telineestä vaikka kuinka ähisi ja puhisi:D Joissain liikkeissä saattaa pienetkin raudat tuntua yllättävän raskailta ;)

Parturi raiskas aika huolella mun fledan. Jos oisin puutarhuri ja mulle sanottaisi että siisti vähän tota pensasaitaa niin en mä hakis moottorisahaa ja vetäs koko aitaa tasaseksi. Tai tässä tapauksessa vielä epätasaiseksi. Onneks on talvi ja voi hyvällä omatunnolla olla koko ajan pipo päässä. Ja miks vitussa mä menin vielä sanomaan kiitos.

Ei käyny mielessä sanoa että "täähän on ihan päin vittua räpelletty" ja vaatinut vähän parempaa jälkeä?

Vituttaa toi työpaikan "pakko joustaa" -mentaliteetti. Yks työntekijä ollu kohta puoltoista kuukautta saikulla, käy välissä yhden työvuoron ja sit taas saikulla. Ei siinä muuten mitään, mutta nyt kusi kaikki taas. Piti huomenna lähtee ajamaan Ylöjärvelle viettämään viikonloppua ja muutenkin kaikenlaisia suunnitelmia tehtynä suuntaan ja toiseen. Sit tulee ilmoitus, että vuorot vaihtuu. Varoitusaika jotain alle 12h. Sinne meni kokonainen päivä suunnitelmia ja mua vituttaa! Olis edes ainoa kerta, mutta kun jatkuvasti saa ja PITÄÄ joustaa ja annetaan ymmärtää, että olet mulkku jos et jousta ja tule töihin just sillon ku pyydetään. Sanotaanko nyt niin, että vituttaa niin paljon, että vitutus on muuttunut jo masennukseksi ja tekis mieli vaan istuu alas ja porata ääneen. Lisäksi voisin vaikka luvata tässä itselleni, etten rupee tällaisella varoitusajalla enää IKINÄ suostumaan yhtään-vitun-mihinkään. Ihan sama vaikka uhkailtais suoraan ase ohimolla. Elämä se on mullakin, perkele!

Etkö sinä voi sanoa, että sinulla on suunnitelmia joita ei voi perua? Jos yleensä suostut joustamaan, niin luulisi työnantajan joustavan sinunkin kohdallasi.

En mä enää voi... tuli jopa mieleen ku ajoin kotiin, että mitä jos lähtisin juokseen tonne jäätiköille, et jos vaikka murtais jalkansa niin ei vois mennä töihin. Mä tajuan noi tilanteet aina hippasen liian myöhään. Sanoin kyl, että mulle on mm. tulossa sohvatoimitus ja sit ois astetta tärkeämpää päästä lähteen reissun päälle, mut sieltä tuli sit marttyyrivastaus että muillakin menee kaikki vituiks.

Vituttaa toi työpaikan "pakko joustaa" -mentaliteetti. Yks työntekijä ollu kohta puoltoista kuukautta saikulla, käy välissä yhden työvuoron ja sit taas saikulla. Ei siinä muuten mitään, mutta nyt kusi kaikki taas. Piti huomenna lähtee ajamaan Ylöjärvelle viettämään viikonloppua ja muutenkin kaikenlaisia suunnitelmia tehtynä suuntaan ja toiseen. Sit tulee ilmoitus, että vuorot vaihtuu. Varoitusaika jotain alle 12h. Sinne meni kokonainen päivä suunnitelmia ja mua vituttaa! Olis edes ainoa kerta, mutta kun jatkuvasti saa ja PITÄÄ joustaa ja annetaan ymmärtää, että olet mulkku jos et jousta ja tule töihin just sillon ku pyydetään. Sanotaanko nyt niin, että vituttaa niin paljon, että vitutus on muuttunut jo masennukseksi ja tekis mieli vaan istuu alas ja porata ääneen. Lisäksi voisin vaikka luvata tässä itselleni, etten rupee tällaisella varoitusajalla enää IKINÄ suostumaan yhtään-vitun-mihinkään. Ihan sama vaikka uhkailtais suoraan ase ohimolla. Elämä se on mullakin, perkele!

Minullakin piti olla viikonloppu vapaat tällä viikolla, mutta kun esimies on mokaillut työvuorojen kanssa.
Joten ilmoittelin asiasta noin viikon etukäteen, että saisinko ne takaisin. Eikä voinut antaa niitä, tuli jotain
epämääräistä mutinaa, joten sitä sitten ollaan töissä koko helvetin viikonloppu...
Inttikin olisi 9. tammikuuta, enkä saa edes viikkoa vapaaksi, vaikka käyttäisin lomapäiväni...
Sain kuitenkin 4. - 8. tammikuuta vapaiksi. Mun pitäisi joustaa ja jeesata muita, mutta kukaan ei tee mitään mun hyväksi!
Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että mua kusetetaan nyt oikein huolella!

Mutta koita jaksaa Xairax! :)

Back
Ylös Bottom