Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meni firman pikkujoulut sen verran vihkoon, että jahka tästä itse kukin taas selviää ja pääsee töihin, niin odottaa mukava ihmissuhteiden kirjo työpaikalla.. Voi helvetin helvetti, että sitä osaa sählätä..

Perus pikkujouluthan nuo :) Aina joku loukkaantuu tai suuttuu.

Älä murise mummoille, mummot on suloisia (tai riippuu varmaan siitä, miten ne mummot liittyvät työhösi). :)

Eivät ne kuule ole ainakaan silloin kun tulevat nauttimaan korkeakulttuurista. Luulisi käytöstapojen olevan jo jotenkin hanskassa kun se mittari nakuttaa jotain 60 tuolla puolen, mutta eih...

Mummot on ihan helvetin äkäisiä yleensä, kaikkein pahimpia asiakkaita. Ihan todella. Osa on toki niitä herttaisia, pulleita ja pullantuoksuisia. 98% sitten kiukuttelee kaikille muille. Ymmärtäähän sen, että vituttaa kun ei enää voi kulkee ilman vaippoja, tekareitten väliin jäi aamulla näkkäriä ja nuoret ihmiset kävelee omin jaloin - ihan vain vittuilun vuoksi. Nih, pahoja ihmisiä olemme.

Meni firman pikkujoulut sen verran vihkoon, että jahka tästä itse kukin taas selviää ja pääsee töihin, niin odottaa mukava ihmissuhteiden kirjo työpaikalla.. Voi helvetin helvetti, että sitä osaa sählätä..

Eipä ne ihan putkeen menny täälläkään.. ;D ja kerta olin eilen vielä viettämässä vapaapäivää ni oliha nää työkaverit ehtiny muitten jutut jo spekuloimaa ni tänään oliki sitte mun vuoro :D Oi voi.

Mummot on ihan helvetin äkäisiä yleensä, kaikkein pahimpia asiakkaita. Ihan todella. Osa on toki niitä herttaisia, pulleita ja pullantuoksuisia. 98% sitten kiukuttelee kaikille muille. .

Ja näin joulun alla se kiukuttelu ja mummoilu alkaa jo tuossa 40vuoden ikäisillä naisilla. Oikeastaan 40-60 ovat pahimpia ja sitten +70 alkaa jo sitten kääntyä agret laskuun...

Jouduin ottamaan työpisteen seinältä pois Megan Foxin kuvat ja vaihtamaan tietokoneen taustakuvan, kun tänne tulee jotain arabeja vierailulle ja ne kuulemma ei pidä tuollaisesta. Ärsyttää tuollainen pelleily.

Kiva olla tällänen läpipaskoja, jatkuvasti vessassa täytyy ravata. nimimerkki tänään jo 4 kertaa kusella ja 2 paskalla. Heräsin puol kasi. Ruoatki menee suoraa läpi ni koita tässä kasvaa.

Muuten hyvä fiilis, perjantaina reissuu :dance:

Jouduin ottamaan työpisteen seinältä pois Megan Foxin kuvat ja vaihtamaan tietokoneen taustakuvan, kun tänne tulee jotain arabeja vierailulle ja ne kuulemma ei pidä tuollaisesta. Ärsyttää tuollainen pelleily.

Mulla oli ennen avokonttorissa asiakastilojen vieressä seinällä tämä

220pic2.jpg

Mulla oli ennen avokonttorissa asiakastilojen vieressä seinällä tämä

220pic2.jpg

lol :D

Mulla on ollut vain noita Megan Foxin kuvia, joissa se on Transformersissa räpläämässä sitä auton moottoria. Toi kuva on aiheuttanut naispuolisissa työkavereissa närästystä joskus aikaisemmin. Joku niistä oli jopa kerran piirtänyt Meganille viikset ja silmälasit kun olin lomalla. Se vitutti aika paljon aikoinaan.

Mulla on ollut vain noita Megan Foxin kuvia, joissa se on Transformersissa räpläämässä sitä auton moottoria. Toi kuva on aiheuttanut naispuolisissa työkavereissa närästystä joskus aikaisemmin. Joku niistä oli jopa kerran piirtänyt Meganille viikset ja silmälasit kun olin lomalla. Se vitutti aika paljon aikoinaan.

Törkeetä! Mulla on tällä hetkellä vain pieniä kuvia, mm. Al Swearengen, Lemmy, Sheldon Cooper, House, Darth Vader ja Alan Averill. Kyllä repisin pelihousut jos joku kävisi täällä sotkemassa.

Törkeetä! Mulla on tällä hetkellä vain pieniä kuvia, mm. Al Swearengen, Lemmy, Sheldon Cooper, House, Darth Vader ja Alan Averill. Kyllä repisin pelihousut jos joku kävisi täällä sotkemassa.

Joo kyllähän se ärsytti. Muutenkin mua vituttaa välillä tämä avokonttorielämä. En olisi koskaan uskonut minkälaisia pikkumaisia rottia sitä toimistoissa onkaan. Olin ihmeissäni kun ekan kerran tuli jotain anonyymi lappu. Joku oli nähnyt asiakseen huomauttaa minua nimettömänä siitä, että kävin joskus kahvilla jossain toisessa taukohuoneessa kuin siinä mikä on lähimpänä työpistettä :wtf: Joku oli myös joskus ottanut astianpesukoneesta pois likaisen eväsrasiani ja protskushakerini, vaikka tilaa olisi ollut. Kuulemma työpaikan astianpesukoneessa ei saa pestä omia astioita :) Tuntuu, että välillä porukka tekee jostain merkityksettömästä asiasta ison jutun vain jotta pääsee pätemään. Olen ollut monessa eri konttorissa töissä ja kaikissa on vähän samanlaista menoa. Kuitenkin tämä nykyinen työpaikka on hyvä ja täällä on hyvä henki, että en silleen valittaisi, mutta tuollaiset anonyymit pelleilyt mitä joskus näkee on vain tosi naurettavia.

Kuulostaa siltä, että sulla on hyvä maku kuvien perusteella :) Mulla ei ole nyt muuten mitään paitsi Megan foxit, mutta joskus oli vapaaottelujulisteita seinällä.

o_O

Meillä vaihtui toimipisteen mukana avokonttori omiin huoneisiin, ja nyt mulla ei ole ikkunaa. En tiedä kumpi on kivempi, ovi vai ikkuna. Ehkä ovi, täällä voi kuunnella jonkin verran musiikkia, mitä nyt paperiseinät sallivat.

Ovi, ehdottomasti! Ikkunasta ei ole iloa kun suurimman osan vuodesta on niin pimeää. Mulla ei ole oikein mitään yksityisyyttä. Selän takana on pomon työhuone ja olen oikeastaan huoneen keskellä. Hälinää on välillä ihan liikaa, kun koettaa keskittyä.

Onhan se noinkin. Ja kesällä on melko viileä huoneessa. Pomo on mulla yhden huoneen päässä, mutta palautteesta päätellen tietokoneen kaiutinkin riittää tuottamaan tarpeeksi meteliä ovet kiinni että kuuluu sinne asti. Valtaosan ajasta kiva olla omassa rauhassa, mutta onhan tässä toisaalta vähän pihallakin muiden touhuista.

Kuka lähtis kärräämään mua tänään kaupasta toiseen, eka postin kautta kuiteskin? Kun tarttis tehdä hieman lahjahankintoja ja tuntuu että kroppa ja mieli on uupunut jo nyt (mikä johtunee suurimmalta osin siitä, etten nukkunut kovin hyvin viime yönä). Yksi todennäköinen kohde olisi Ruoholahden Verkkokauppa (ei sinne toiseen jaksa raahautua).

Ei hitto, pakko ostaa jotain piri(steit)ä!

Tämä päivä on onneksi kokeiden osalta ohi. Vanhaa leikkausarpea vihloo ja hengittäminen on hankalaa. Eipä kuitenkaan vituta yhtään, kait flunssa on tehnyt mun aivoista muussia sitten :rolleyes:

Back
Ylös Bottom