Tosta mä oisin eri mieltä. Mun mielestä se paikka ratkaisee aika paljon esim. siinä et onko kuinka kiva dokata (set & settings juttu). Ulkomailla yleensä aina hauskempaa, itel ainaskin. Tosin jossain pattaylla tulisi oltua sen takia päissään ettei sitä menoa selvinpäinkään kestäisi eikä sen takia, et se olis kohteena jotenkin sellainen jossa olis hyvä meno.Mä join ihan hulluna, mutta se on ihan sama onko kännissä kesällä hietsussa vai Pattayalla, koska kännissä on ihan vitun sama. Helpommalla ja ilman tippuria pääsee kun vetää lärvit ihan Suomessa. Ulkomaanmatkoja on aika hölmöö tuhlata vain ryyppäämiseen.
Kyllä se kännäily on vielä hölmömpää hommaa ulkomailla kuin Suomessa, maksaa matkasta helvetin kauas kotoa että saa tehdä samaa shittiä mitä kotona, koska on tylsää eikä keksi muuta tekemistä :jahas: Noh se on tämä suomalainen juomakulttuuri, ilman viinaa ei voi olla kivaa! Itse en kyllä aio ulkomaanreissujani tuhlailla örvellykseen ja rapulointiin, onneksi muut näköjään hoitaa sen homman paremmin kuin hyvin :hyvä: