Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mä join ihan hulluna, mutta se on ihan sama onko kännissä kesällä hietsussa vai Pattayalla, koska kännissä on ihan vitun sama. Helpommalla ja ilman tippuria pääsee kun vetää lärvit ihan Suomessa. Ulkomaanmatkoja on aika hölmöö tuhlata vain ryyppäämiseen.
Tosta mä oisin eri mieltä. Mun mielestä se paikka ratkaisee aika paljon esim. siinä et onko kuinka kiva dokata (set & settings juttu). Ulkomailla yleensä aina hauskempaa, itel ainaskin. Tosin jossain pattaylla tulisi oltua sen takia päissään ettei sitä menoa selvinpäinkään kestäisi eikä sen takia, et se olis kohteena jotenkin sellainen jossa olis hyvä meno.

Tosta mä oisin eri mieltä. Mun mielestä se paikka ratkaisee aika paljon esim. siinä et onko kuinka kiva dokata (set & settings juttu). Ulkomailla yleensä aina hauskempaa, itel ainaskin. Tosin jossain pattaylla tulisi oltua sen takia päissään ettei sitä menoa selvinpäinkään kestäisi eikä sen takia, et se olis kohteena jotenkin sellainen jossa olis hyvä meno.

Alkoholistien puolusteluja :rolleyes: Kyllä se kännäily on vielä hölmömpää hommaa ulkomailla kuin Suomessa, maksaa matkasta helvetin kauas kotoa että saa tehdä samaa shittiä mitä kotona, koska on tylsää eikä keksi muuta tekemistä :jahas: Noh se on tämä suomalainen juomakulttuuri, ilman viinaa ei voi olla kivaa! Itse en kyllä aio ulkomaanreissujani tuhlailla örvellykseen ja rapulointiin, onneksi muut näköjään hoitaa sen homman paremmin kuin hyvin :hyvä:

Vader Vs Hitler round 2

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua hymyilyttää tuo kun taustalla opetetaan maven tekniikkaa ja toinen tekee aika kiitettävää PR:ää. Huudot päälle ja repeilyt.

Vittu:( Mutta nyt tiedän miten saan ilmaista ruokaa!:dance:

Näitä videoita on rutkasti lisää tällä kyseisellä youtube kanavalla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vois valtio pakottaa kaupat jakamaan vastaavanlaiset vielä syömiskelpoiset safkat joka ilta köyhille vaikka tunnin verran. Aina kannettais lava noita kaupan pihalle ja jos kukaan ei hae mitään, niin lava kaatopaikalle. Mut ei, valtiomme vitut välittää, niillä on tärkeempiä tehtäviä kuten hommata eduskuntaan torkkupeittoja.

:offtopic:
Vois valtio pakottaa kaupat jakamaan vastaavanlaiset vielä syömiskelpoiset safkat joka ilta köyhille vaikka tunnin verran. Aina kannettais lava noita kaupan pihalle ja jos kukaan ei hae mitään, niin lava kaatopaikalle. Mut ei, valtiomme vitut välittää, niillä on tärkeempiä tehtäviä kuten hommata eduskuntaan torkkupeittoja.
Tuollainen "köyhille jakaminen" olisi vaan valitettavasti aivan perkeleen iso harppaus kohti kommunismia. Pahimmassa tapauksessa tuollainen käytäntö johtaisi siihen, että maksavat asiakkaat siirtyisivät sinne köyhien jonon jatkoksi. Eli käytännössä kauppias kusisi pahasti omiin muroihinsa. Mike yrittäjänä varmasti ymmärrät, että kauppiaan on tarkoitus tehdä massia, ei harjoittaa hyväntekeväisyyttä.

Tulisiko valtio myös pyyhkimään pyllysi ja haliruttaamaan, kun tunnet itsesi aivan liian vapaaksi ja itsenäiseksi kansalaiseksi?

Taidat muuten olla itse yrittäjä. Jaatko paljonkin omia tuotteitasi ilmaiseksi ja kaipaisitko kenties jotain ministeriä jakamaan niitä puolestasi? Hipit tietävät aina paremmin asiasi kuin sinä itse. Kaipaamme ilmanmuuta lisää holhoamista ja hyysäämistä.

:offtopic:

Tuollainen "köyhille jakaminen" olisi vaan valitettavasti aivan perkeleen iso harppaus kohti kommunismia. Pahimmassa tapauksessa tuollainen käytäntö johtaisi siihen, että maksavat asiakkaat siirtyisivät sinne köyhien jonon jatkoksi. Eli käytännössä kauppias kusisi pahasti omiin muroihinsa. Mike yrittäjänä varmasti ymmärrät, että kauppiaan on tarkoitus tehdä massia, ei harjoittaa hyväntekeväisyyttä.

Ilmaista ruokaa saa nytkin. Tuo on väärin heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin, joten Hurstille nakkipaketit. Kaupat toki sais tästä sitten krediittiä.

Noihin voisi edes viimeisenä myyntipäivänä lätkiä OIKEASTI roimat alennukset kun alkaa näyttää siltä että tavara jää hyllyyn. Paljon säästyisi jo sillä kaatopaikalta.

Myös vaatekaupat ja oikeastaan ihan kaikkien muidenkin alojen kaupat harrastaa sitä, että vanhat tuotteet nakataan kaikessa hiljaisuudessa kaatopaikalle lahjoittamisen sijaan. Tärkein syy on varmaankin juuri se, ettei potentiaaliset maksavat asiakkaat siirtyisi kärkkymään ilmaista tavaraa.

Noihin voisi edes viimeisenä myyntipäivänä lätkiä OIKEASTI roimat alennukset kun alkaa näyttää siltä että tavara jää hyllyyn. Paljon säästyisi jo sillä kaatopaikalta.

Jep, esim 70 - 90 alet, niin aivan varmasti mustamakkara maistuu. Jotain tuolle ruokaongelmalle pitäisi keksiä, sillä vaikka kuinka "voiton maximoimisesta" on kyse, niin ymmrtäähän tuon nyt tyhmäkin, että jotain tässä on väärin: ruokaa tuotetaan aivan vitusti ja pyritään myymään vitusti, ja sitten heitetetään roskiin, kun kukaan ei osta (köyhillähän ei välttämättä edes ole rahaa ostaa niitä). Sitten meillä on kaikki ongelmat käsissä jo nyt ruuan kalleuden, energian kulutuksen, liian prosessoidun ruuan kanssa ja nälän hädän muualla maailmassa, niin JOTAIN tälle kulutusyhteiskunnalle on tehtävä. Mitä se on, niin sen toivoisin kuulevani esim. jonkun fiksumman suusta.

Nyt on pakko korjata. On viimeinen käyttöpäivä ja parasta ennen päiväys. Ne ovat 2 eri asiaa.

http://www.evira.fi/portal/fi/elint...ysaika_ja_viimeinen_kayttopaiva__-ajankohta_/

Mikäänhän ei siis pakottaisi ilmaiseksi taikka edes alennuksella nakkipakettia antamaan vaikka siinä se päiväys onkin mennyt. Tämä on vain suomalaisten omaksuma tapa pitää tuotteita jotenkin pilaantuneina silloin kun se päiväys menee.

Back
Ylös Bottom