Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos meillä olis mäyris niin sen nimi olis nakki. Ja seuraavan koiran nimi on perkele. On ainakin helppo kutsua sitä: perkele tänne. Ja muutenkin kuulee sen nimensä varsin usein...

Nakki perkele!

Tänään kyllä varmistui se, ettei musta olis ikinä mihinkään noista ylensyöntihaasteista. Yhden kotipizzan monsterin jälkeen meinas jo oksu päästä..
Väärä valmistautuminen. Tuo iso kalorimäärä ratkaistaan lähinnä edeltävän päivän toimilla.

Olipa surkea leffa. Vaikka tuo ei maksanut juuri mitään, niin voi silti sanoa, ettei ollut edes sen arvoinen. Bloood&Chocolate siis kyseessä.

Eipä tää nelosen leffakaan oo mikään hääppönen:D

Ihan hauska idea tuossa leffassa. Toteutus vaan jotenkin vähän ontuu, kun tuon päähenkilön käyttäytyminen on jotenkin aika epäloogista. Voihan tuo olla, että tuo tuosta paranee vielä.

Sunnuntaifiilis. Koko päivän ollut aamutakissa, eikä ole ollut mitään syytä poistua kämpiltä. Jos huomenna saisi jotain fiksuakin aikaiseksi.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011121014923851_vi.shtml

He ovat kaikkien aikojen seksikkäimmät naiset:

1. Jennifer Aniston

2. Raquel Welch

3. Marilyn Monroe

4. Britney Spears

5. Madonna

Tulos on yhtä päin persettä, kuin Venäjän vaaleissa.

Oikea kärki näyttäisi tältä. Listaan vain top-3, koska sen takana on niin tasaista, etten pysty rankkaamaan. Olen tehnyt pari hauiskääntöä 120kg:lla, joten muut mielipiteet ovat automaattisesti epävalideja.

1. Megan Fox

megan-fox-naked-no-clothes1%255B1%255D.jpg

2. Olga Kurylenko

olga-kurylenko-bond.jpg

3. Keira Knightley

keira-knightley_598db5ab.jpg

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011121014923851_vi.shtml
Tulos on yhtä päin persettä, kuin Venäjän vaaleissa.
Oikea kärki näyttäisi tältä. Listaan vain top-3, koska sen takana on niin tasaista, etten pysty rankkaamaan. Olen tehnyt pari hauiskääntöä 120kg:lla, joten muut mielipiteet ovat automaattisesti epävalideja.

Haha, herranjestas mitä äänestystuloksia. Britney Spears on ainakin ihan väärällä listalla. Mutta noh, eihän noista makuasioista voi oikein kiistellä.

Ötyä...

Kuulin tämän äsken, autolla ajaessa, Radio Rockilta....Tykkäsin sanoista, jäi päähän soimaan !!! Hieno kipale !!:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon tissutellu tässä koko illan kotona ja ollu koneella... Pidän itteäni tällä hetkellä tosi säälittävänä mulla ei oo mitää elämäääää... Just katoin tossa leffan warrior ja mulla tuli tippa linssiin lopussa... mä aina tissuttelen kotona tai sit veljellä mulla ei oo oikeita kavereita ollenkaa tällä hetkellä koska oon mokannu ne olemalla kotona.... mua ei kiinnosta vittuakaan hillua baarissa tai ryybätä itteeltäänsä tajua pois...Mulla ei oo mitää seksuaallista kanssa käymistä tällä hetkellä muun kun oikean käden kanssa ja mua vituttaa...mutta mites teillä näin sunnuntai aamuna menee .???

Detroitin peli tulossa etkai sä nukkumaan sentään?

Nope,

Kylään tulevat Jetsit kiinnostaa...Kunhan saa alta pois tuon El Clásicon....1-3 ...Jihaa...:)

Mä oon tissutellu tässä koko illan kotona ja ollu koneella... Pidän itteäni tällä hetkellä tosi säälittävänä mulla ei oo mitää elämäääää... Just katoin tossa leffan warrior ja mulla tuli tippa linssiin lopussa... mä aina tissuttelen kotona tai sit veljellä mulla ei oo oikeita kavereita ollenkaa tällä hetkellä koska oon mokannu ne olemalla kotona.... mua ei kiinnosta vittuakaan hillua baarissa tai ryybätä itteeltäänsä tajua pois...Mulla ei oo mitää seksuaallista kanssa käymistä tällä hetkellä muun kun oikean käden kanssa ja mua vituttaa...mutta mites teillä näin sunnuntai aamuna menee .???

Jalkapalloa, jääkiekkoa ja ennen kaikkea maailman parasta seuraa...(välillä sitä oikein nauttii, että saa olla yksin)...Normaalisti, kun olen yltiösosiaalinen...

Toki palstaveljien -ja sisarien, seura kelpaa aina...:)

Ittensä kanssa on kyllä kiva olla. Vähän houkuttelis konjakki leka jonka ostin faijalle joululahjaksi mutta ei taida kehdata korkata 80e pulloa. Ehkä jos Filppula heittää hatun yöllä.

Ittensä kanssa on kyllä kiva olla. Vähän houkuttelis konjakki leka jonka ostin faijalle joululahjaksi mutta ei taida kehdata korkata 80e pulloa. Ehkä jos Filppula heittää hatun yöllä.

Ois aika jees...Ja PikkuRudin tuleminen Red Wingsiin ois myös aika jees....Odottelen ekaa "Jullia" meille...Narrejahan tuolla on jo pörrännyt ja varailtukkin...:)

Valle ei kyllä enää ole narri IMO...:D...Vaan täysverinen Punasiipi...:)

Ja jos uskoisin jumalaan, hän olisi ehkä tämän näköinen...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Valle ei kyllä enää ole narri IMO...:D...Vaan täysverinen Punasiipi...:)
Mites se meni; en gång... alltid... tai jotain sinnepäin;). Eipä sillä että itellekkään ois nhl:ssä väliä mistä pelaaja on kotosin. Vähän sama kun maajoukkueen kanssa että hyvä kun suomalaiset pärjää. Tulevina vuosina ois sniperin paikka Pulkkiselle tarjolla mutta pakko myöntää että vaikka liigassa sujunu ihan ok:sti tää kausi niin odotin viime kauden jälkeen enemmän. Ei missään nimessä valmis nahliaan. Laukaus on liigatasolla poikkeuksellinen mutta rapakon takaa noita löytyy ja muut avut on noin isoissa ympyröissä vielä liian heiveröiset.

Back
Ylös Bottom