Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto kun pitäs jaksaa tänään lukea tentteihin. Se, että eilen juopotteli yliopistolla yli aamuneljän ja selviytyi kotiin vasta äsken ei oikeen auta jaksamiseen.

Pumppailua.. kivaa oli.. tuntuma todella jees.. Nyt jotain muuta. Haiskaa pierulle !

Ei saateri, onko Kairanki pötkylän nimi Urho :O

Sittenhän meitä on kaksi. Itsekin omistan pötkömallisen Urhon <3
Toiset sanovat pötkyläänsä kukoksi, jotkut Jormaksi, ja jotkut näköjään jopa Urhoksi.

Toiset sanovat pötkyläänsä kukoksi, jotkut Jormaksi, ja jotkut näköjään jopa Urhoksi.

Pötkylä muuttui lumessa rusakoksi. Suhteellisen pöljän näköinen otus.

Tänään kyllä varmistui se, ettei musta olis ikinä mihinkään noista ylensyöntihaasteista. Yhden kotipizzan monsterin jälkeen meinas jo oksu päästä..

Pötkylä muuttui lumessa rusakoksi. Suhteellisen pöljän näköinen otus.

Tänään kyllä varmistui se, ettei musta olis ikinä mihinkään noista ylensyöntihaasteista. Yhden kotipizzan monsterin jälkeen meinas jo oksu päästä..

Mä kävin hakemassa kanssa tossa iltapäivällä pitsan, mutta eipä sitä pystyny kokonaan syömään. Neljäsosa vielä odottaa jääkaapissa ja ehkä sen vois yrittää vielä saada syötyä tänään, kun mitään muutakaan ei ole tullut viimesen vuorokauden sisällä syötyä.

Mä kävin hakemassa kanssa tossa iltapäivällä pitsan, mutta eipä sitä pystyny kokonaan syömään. Neljäsosa vielä odottaa jääkaapissa ja ehkä sen vois yrittää vielä saada syötyä tänään, kun mitään muutakaan ei ole tullut viimesen vuorokauden sisällä syötyä.

amatöörit :D lihamonsterin jälkeen, jäin vielä makustelemaan tuota 500g konvehtirasia-haastetta.

amatöörit :D lihamonsterin jälkeen, jäin vielä makustelemaan tuota 500g konvehtirasia-haastetta.

Hyi :D Muhun uppoaa muutenkin ruoka huonosti ja kovien viihdeiltojen jälkeen ei kyllä tarvi paljon kuvitella syövänsä.

Mä en oo kanskaan innostunu noista mättöhaasteisiin. Jos on nälkä, niin syödään, mutta ei tuo mättäminen ole koskaan iskeny minua vaikkakin kohtuu iso mies olenkin.

Jos meillä olis mäyris niin sen nimi olis nakki. Ja seuraavan koiran nimi on perkele. On ainakin helppo kutsua sitä: perkele tänne. Ja muutenkin kuulee sen nimensä varsin usein...

Back
Ylös Bottom