Köyhän opiskelijan kanssa on huono lähteä tarjouskilpailuun. Mulle se 20snt:n on jo kotiinpäintäältä irtoo neljälläkympillä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Köyhän opiskelijan kanssa on huono lähteä tarjouskilpailuun. Mulle se 20snt:n on jo kotiinpäintäältä irtoo neljälläkympillä
Eiku kuhan kysyin.
Anteeksi, jos mielennne pahoitin.
pojat on täällä heti myymässä kaiken mikä irti lähtee!Menee bisnekset ihan sivuun nyt sun kaa!! Ois varmaan kymppi tai pari saatu puristettua :( Soon iso raha, sillä jokusen päivän söisLuulisi sinun jo stalkanneen lemmikkiketjusta, että pötkylän niml on Urhopojat on täällä heti myymässä kaiken mikä irti lähtee!
Luulisi sinun jo stalkanneen lemmikkiketjusta, että pötkylän niml on Urhopojat on täällä heti myymässä kaiken mikä irti lähtee!
Ostan Urhon.
Toiset sanovat pötkyläänsä kukoksi, jotkut Jormaksi, ja jotkut näköjään jopa Urhoksi.Ei saateri, onko Kairanki pötkylän nimi Urho :O
Sittenhän meitä on kaksi. Itsekin omistan pötkömallisen Urhon <3
Toiset sanovat pötkyläänsä kukoksi, jotkut Jormaksi, ja jotkut näköjään jopa Urhoksi.
Pötkylä muuttui lumessa rusakoksi. Suhteellisen pöljän näköinen otus.
Tänään kyllä varmistui se, ettei musta olis ikinä mihinkään noista ylensyöntihaasteista. Yhden kotipizzan monsterin jälkeen meinas jo oksu päästä..
Mä kävin hakemassa kanssa tossa iltapäivällä pitsan, mutta eipä sitä pystyny kokonaan syömään. Neljäsosa vielä odottaa jääkaapissa ja ehkä sen vois yrittää vielä saada syötyä tänään, kun mitään muutakaan ei ole tullut viimesen vuorokauden sisällä syötyä.
amatöörit :D lihamonsterin jälkeen, jäin vielä makustelemaan tuota 500g konvehtirasia-haastetta.
Hyi :D Muhun uppoaa muutenkin ruoka huonosti ja kovien viihdeiltojen jälkeen ei kyllä tarvi paljon kuvitella syövänsä.