Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää huomenta! :) Se on sitten sitä myöten keskiviikko ja perjantai lähestyy mukavalla tahdilla. Eilen tuli kyllä syötyä niin paljon, että vieläkin on maha kipee ja vähän huono olo. Mutta silti tekee mieli joulutorttuja :D

Jos joku keksisi unet korvaavan pillerin (ei piristäviä huumeita) niin niitä varmaan tulis mätettyä kuin lihava lapsi karkkia. Aikaa on päivässä rajallisesti, eikä se riitä läheskään kaikkeen mitä tälläisellä hullulla olisi mielessä :D
Eikös uni ole ainoastaan kofeiinin/amfetamiinin korvike?

Mun pomo syytti mua piripääksi yks päivä kun puhuin sille energiajuomista. Vitsillä se sen heitti ja huusi lopuksi perään, että: "Sama se vaikka vähän sniffaisitki, pääasia että kauppa käy!" :D Lunki kaveri.

Nukuin 7h, mutta olot on silti samaa luokkaa kuin ei olisi nukkunut ollenkaan. Perkeleen syksy & pimeys.

Koulussa kävi vierailulla Niinistö. Ihan hyvältä äijältä vaikutti, mutta se sen henkivartija oli sen verran skrode kaveri, että varmaan pakkislainen :D

Taas mun telkkarista tulee Avara Luonto. Eihän tommosta jatkuvaa selkään könyämistä kestä kukaan katella.

Oli muuten tänä aamuna enemmän kuin lähellä etten ajanu autolla ojaan. Piti jo välillä katsella menosuuntaan sivuikkunasta, mut oikes se sitten.

Vittu mun pitäs ajaa huomenna töihin huollettavaksi mun hieno talvifocus. Auto on tietenkin katsastamaton ja kesärenkaat alla. Laturi on paskana ja akku sen verran surkeessa jamassa ettei esim puhallinta, ikkunalämppäreitä tai pyyhkimiä raaski kauheasti käyttää jos tahtoo perille asti ja näin ollen ei varmaan näekään mitään eteensä. Mukava matka tulee. Onneksi ei ole pitkä.

Back
Ylös Bottom