Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Me työskentelemme hiki hatussa vaikeissa ilmastollisissa olosuhteissa – monet napapiirin kaamoksessa. Ja nämä ihmiset (kreikkalaiset ja portugalilaiset. - Toim.) tanssivat ja juovat viiniä meidän rahoillamme. Jos heillä ei ole työtä – tulkoon meille hakkaamaan metsää”, - sanoo Soini.”

http://elina.puheenvuoro.uusisuomi....najan-mediassa-–-kommunismia-ja-nationalismia

Vaihdetaas vähän sanoja tonne.

Me työskentelemme hiki hatussa vaikeissa verotuksellisissa olosuhteissa – monet yli 40% verotuksessa. Ja nämä sosiaalituen varassa elävät tanssivat ja juovat viiniä meidän rahoillamme. Jos heillä ei ole työtä, hommatkoon sitä ja tehkööt itse omat rahansa”

Kummasti Soinia vituttaa kun Suomen rahaa menee muualle, mutta kuitenkin oman maan sisällä on valmis ottamaan sen mitä kateuden pauloissaan voi rikkaamilta ottaa ja tämä on Simpan mielestä ihan ok.

”Terveet ja kurinalaiset eivät voi loputtomiin maksaa holtittomien ja varomattomien puolesta.”
Mut ei toki kotimaassa, täällä holtittomat ja varattomat saavat tosta vain sosiaalituen korotusta ja siihen raha otetaan niiltä joilta voidaan ottaa.

Nyt sä kyllä puhut täyttä paskaa....toivotaan ettei pakkiksella tää lama näy mut ei mulla tosiaanakaan ole mitään poppakonsteja tän laman yli pääsemisiksi, jos olis tuskin kirjottelisin tänne. vois olla jutut muualla. en ole politiikko jos olet väärin ymmärtäny, en edes ole politiikasta kiinnostunu mut vituttaa tommonen tietämätön skeida. Olen elektroniikan ja sähkön ammattilainen, en politiikan. Mua ei vitun vertaa kiinnosta politiikka. Ainuu mikä kiinnostaa et koitetaan olla rehellisiä. Jos sähköstä tai elektroniikasta jotain haluat tietää nii voin veuvoa

Kyllä mä voin löytää kommunismin sanoja ihan mistä puolueesta vaan...sä et näköjään tajua et tässä on kyse suomen pelastamisesta eikä pakkiksen kohtalosta? Mä sanon tän vaan tän kerran, kahellaa viiden vuoden päästä mikä on tilanne? Et nää nenääs pidemmälle =) nyt voi naurattaa vielä mut naurattaako kuukauden kahden päästä? vähä epäilen.....Meidän on turha kiistellä selvistä asioista...

Jos sähköstä tai elektroniikasta jotain haluat tietää nii voin veuvua.
Ei kiinnosta, olen koulutukseltani sähköasentaja.

Kyllä mä voin löytää kommunismin sanoja ihan mistä puolueesta vaan...sä et näköjään tajua et tässä on kyse suomen pelastamisesta eikä pakkiksen kohtalosta? Mä sanon tän vaan tän kerran, kahellaa viiden vuoden päästä mikä on tilanne? Et nää nenääs pidemmälle =) nyt voi naurattaa vielä mut naurattaako kuukauden kahden päästä? vähä epäilen.....Meidän on turha kiistellä selvistä asioista...
Perusnegatiivisen ihmisen höpinää. Mä katson tulevaisuuteen aina positiivisesti, tollaisella häviäjän asenteella ei ikinä saa mitään aikaan.

ps. persut ovat kommareita

Ei kiinnosta, olen koulutukseltani sähköasentaja.

Perusnegatiivisen ihmisen höpinää. Mä katson tulevaisuuteen aina positiivisesti, tollaisella häviäjän asenteella ei ikinä saa mitään aikaan.

ps. persut ovat kommareita

Kyl toi sunki näkökenttä näköjää rajottuu välissä. Kuka katsoo tulevaisuuteen nekatiivisesti? Valitan jos olen sun silmissä häviäjä. Et oo mun silmissä yhtään sen kummempi.

edit. Et kyl taida sähköstä ja elektroniikasta tajuta paskan vertaa, kirjoituksista päätellen.

Kyl toi sunki näkökenttä näköjää rajottuu välissä. Kuka katsoo tulevaisuuteen nekatiivisesti? Valitan jos olen sun silmissä häviäjä. Et oo mun silmissä yhtään sen kummempi.

edit. Et kyl taida sähköstä ja elektroniikasta tajuta paskan vertaa, kirjoituksista päätellen.

:D

Mikeltä hyviä pointteja. Olen samaa mieltä siitä, että jos joku tienaa, niin antaa jumalauta tienata. Jokainen keittää oman soppansa. Jos mulla on kaalikeittoa ja Matilla on lihakeittoa, niin en mä vittu vaadi Matin keitosta lihapaloja, siksi ettei mulla ole. Se, että mulla on kaalikeittoa on mun omalla vastuulla. Jotkut saa elämään eri lähtökohdat ja se on voi voi. Toiset saa sen lihakeiton kovalla duunilla ja joillekin lyödään suoraan lihakeittoa tuttipullosta. Keittiö verottaa Mattia jo ihan tarpeeksi ja vitusti jo liikaakin. Korkeampi yritysverotus nostaa ennen pitkää työttömyyttä ja sitä kautta tulee vielä isompia ongelmia, kuin tämä "lama" mistä jengi jaksaa jauhaa..

..ja tää oli niinku Kansan kielellä! ;)

crazy-laugh-o.gif

Mä voisin väittää, että melkein jokainen yrittäjä tässä maassa on jossain vaiheessa ottanut aikamoisen riskin bisneksillä. Toiset ovat tällä riskillä hävinneet kaiken, ja toisille se riski on ollut sen verran kannattava et rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ja ne ketkä onnistuu, ainsaitsevat IMO jokaisen penninsä. Ei siitä pidä rangaista.

Ja vielä lisää meidän kommariapinoiden ideoita.

Onneksi meillä on kokoomus, joka edes vähän kannattelee järjen ääntä tässä maassa.
Kokoomuksen linjat ovat idealtaan hyvät, mutta nykyisin toteutukseltaan huonot, valitetavasti :(

Ja vielä lisää meidän kommariapinoiden ideoita.

Just. Halutaan hillitä kerskakulutusta, jeesus miten kateus haisee ja vitun pahalle haiseekin. Se kerskakulutus kun sattuu tuomaan leipää yrittäjien perheisiin, se luo työpaikkoja jne jne. Onneksi meillä on kokoomus, joka edes vähän kannattelee järjen ääntä tässä maassa.

http://www.taloussanomat.fi/politii...-puolueet-ottivat-yhteen-veroista/20113434/12

Hyviä kommentteja tuolla :D
"Veroja on ehdottomasti korotettava ja kaikki julkinen velanotto lopetettava. Erityisesti yrittäjät ja muut rikkaat on laitettava maksamaan reippaasti enemmän. Kenenkään ei maassa pitäisi saada nettona yli 2500 euroa kuussa, vaan ylimenevä tulo lajista riippumatta pitäisi laittaa 100% verolle. Myös yli 10000 euron lahjat ja perinnöt 100% verolle. Kaikkien pitää aloittaa maallinen taivallus samalta lähtöviivalta. Tavallisten ahkerien pienten ihmisten veroja sensijaan pitäisi laskea, jotta talouskasvu vauhdittuisi. Kansalaispalkka, esim. 1000 euroa/kk, lisäisi myös talouskasvua."

Hyviä kommentteja tuolla :D
"Veroja on ehdottomasti korotettava ja kaikki julkinen velanotto lopetettava. Erityisesti yrittäjät ja muut rikkaat on laitettava maksamaan reippaasti enemmän. Kenenkään ei maassa pitäisi saada nettona yli 2500 euroa kuussa, vaan ylimenevä tulo lajista riippumatta pitäisi laittaa 100% verolle. Myös yli 10000 euron lahjat ja perinnöt 100% verolle. Kaikkien pitää aloittaa maallinen taivallus samalta lähtöviivalta. Tavallisten ahkerien pienten ihmisten veroja sensijaan pitäisi laskea, jotta talouskasvu vauhdittuisi. Kansalaispalkka, esim. 1000 euroa/kk, lisäisi myös talouskasvua."

Huh kun säikähdin ensin että tuo oksennus on jostain persujen esityksestä, mutta olikin onneksi vain jonkun tollon kommentti.

Ja topicciin liittyen: Kokoomus on vuosien mittaan kunnostautunut mokupuolueiden perseennuolemisessa ja ollut hyväksymässä kaikenlaisia mokutuksen helmiä. Persuilla on ärsyttävä tapa olla ryöstämässä "rikkailta" ja antamassa köyhille.

Nyt voidaan valita kummalla tavalla tämä maa saadaan kaadettua. Liika vasemmistolaisuus, vai liika mokutus. Kumpikin tapa on varmasti ihan tehokas, jos Suomesta kerran halutaan tehdä kehitysmaa.

Eihän se nyt saatana voi olla oikein, jos olet käytännössä 24/7 duunissa ja ansaitset siitä "hyvin", niin valtio vie yli puolet ansaitsemistasi rahoista.

Itse olen Perussuomalaisten kannattaja henkeen ja vereen, en tunnista itsessäni yhtään kommaria!!! Jos Kokoomuksen äänestäjät on niin viisaita ni laittakaa mailia sinne Jyrki boylle ja kysykää että lopetetaanko ulkomaanapu ja muuten mamujen hyysäminen vai nostetaanko alvia ja muita veroja!!! Kokoomus on ajanut Meidät kaikki ja Meidän lapsetkin vielä velkavangeiksi, PERKELE!

Sehän tuossa hassua onkin, kun kaikki jaksavat meuhkata noista veronkorotuksista. Veroja tullaan nostamaan aina, niin kauan kun on menoja enemmän kuin tuloja. Niin kauan, kuin menoja ei laiteta kuriin, ei verojen uudelleen järjestelyistä tarvitse unelmoida.

Back
Ylös Bottom