Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Menee vähän OT mut Mike perusteleppa muutamalla sanalla miksi/miten perussuomalaiset on sun mielestä kommunisteja? Ite kannatan kyllä persuja mut en todellakaan ole aatteeltaan mikään kommari. Mä en näe persuissa ja kommareissa juurikaan mitään samaa, taitaa monesta muustakin puolueesta löytyä kommarihenkisiä.
Lue niiden puolueohjelma.

Timo Soini "Yli 5000 euroa kuukaudessa tienaavat pitäisivät pistää isomman tuloveron alle, samoin pääomaveroa ylöspäin". Vitun kommari koko ukko. Just kun toki ite tienaavat vähän alle 5 tonnia kuussa.

Eli toi tekee sun mielestä Soinista kommarin?...hohhoijaa, olisko mitään parempia perusteluja? Soinihan yrittää vaan vakauttaa tän maan.

Ja sieltä löytyy kommunismin aatteet?

http://yle.fi/uutiset/teemat/vaalit...lma_suurituloisille_lisaa_veroja_2390687.html
[h=1]Perussuomalaisten vaaliohjelma: Suurituloisille lisää veroja[/h]julkaistu 25.2. klo 13:19, päivitetty 26.2. klo 13:01

Kannattaa tosiaankin lukea niiden periaatteet, kunnon vitun kateellisia runkkukommareita.

Perussuomalaiset ovat julkistaneet vaaliohjelmansa. Puolue korottaisi ylimpien ansiotuloveroluokkien verotusta, mutta pitäisi keski- ja pienituloisten verotuksen nykyisellä tasolla.

Pääomaveron puolue nostaisi 28:sta 30:een prosenttiin. Eduskuntavaaliohjelman mukaan henkilökohtaisten pääomatulojen verotuksen pitäisi olla progressiivista eli tulojen mukaan kiristyvää. Puolue palauttaisi myös varallisuusveron takaisin.

Leikkaukset
“Yritystuet -200 miljoonaa euroa

Minä kysyn vain, EIKÖ TÄSSÄ MAASSA OLE JO JUMALAUTA IHAN TARPEEKSI VEROTUSTA?

PerSujen ohjelmasta löytyy talouden saralla hyvin pitkälti vasemmistolaiset päämäärät. Samaa paskaa kuin Vasemmistoliitto ja SDP monessa mielessä. Pelkkä maahanmuuttokriittisyys ei autuaaksi tee.

Eli siis kun persut on samaa mieltä muutaman muun puolueen kans siitä et talous pitää saada kuntoon niin se tekee heistä kommareita?

Eli se on kommunismia jos halutaan saada talous kuntoon? hohhoijaa....ootteko te pojat oikeesti lukenu koskaan mikä on kommunismin periaate? Eli on parempi et annetaan talouden mennä päin vittua niinku se nyt näyttää menevän, sekö on sitten ei kommunismia?

http://yle.fi/uutiset/teemat/vaalit...lma_suurituloisille_lisaa_veroja_2390687.html
[h=1]Perussuomalaisten vaaliohjelma: Suurituloisille lisää veroja[/h]julkaistu 25.2. klo 13:19, päivitetty 26.2. klo 13:01

Kannattaa tosiaankin lukea niiden periaatteet, kunnon vitun kateellisia runkkukommareita.

Leikkaukset
“Yritystuet -200 miljoonaa euroa

Minä kysyn vain, EIKÖ TÄSSÄ MAASSA OLE JO JUMALAUTA IHAN TARPEEKSI VEROTUSTA?

Kysympähän vaan mistä tämä kaikki paska saa alkunsa? Soinistako??? Eli samaan veneeseen ku muutkin vai? Laitetaan ne miljoonat mielummin jonnekkin muualle?

Just, otetaan niiltä keltä voi ottaa ja annetaan niille, jotka eivät voi antaa. Tämän päälle nää hinttikommarit haluavat ottaa lisää niiltä joilta voi ottaa, että ne joilta ei voi ottaa saavat mielensä paremmaksi ettei vain naapuri tienaa enemmän. Kuka on niin vitun kateellinen kusinaama, että hänen mielestään 50% veroprossan omistajalta pitää vielä ottaa lisää niin, että valtio saa enemmän mitä rahan tekijä?

Just, otetaan niiltä keltä voi ottaa ja annetaan niille, jotka eivät voi antaa. Tämän päälle nää hinttikommarit haluavat ottaa lisää niiltä joilta voi ottaa, että ne joilta ei voi ottaa saavat mielensä paremmaksi ettei vain naapuri tienaa enemmän. Kuka on niin vitun kateellinen kusinaama, että hänen mielestään 50% veroprossan omistajalta pitää vielä ottaa lisää niin, että valtio saa enemmän mitä rahan tekijä?

En mäkään tota verotusta ymmärrä mut ku sä oot niin paljon viisaampi nii kerro miten tuo pakollinen sit pitäis hoitaa? Säästää on pakko ja nyt persujen ohjelmalla pienyrittäjä kärsii, no miten me tää hoidetaan? annetaanko mennä miinukselle vaan ja vähät välitetään? vai eletäänkö niinku muutkin (esim, Kreikka) ja katotaaan missä se kana pissii ja kaatuu vai onko muita hyviä ehdotuksia? kuseenahan me ollaan menossa ja kovaa vauhtia.

En vaan ymmärrä tota sun kommari juttua? onko jatain antipatioita Soinia kohtaan?

Ihan sama mistä leikataan, mutta tämän maan täysin mielisairas verotus ei kaipaa enää korotuksia. Vain kommari kannattaa kateellisten paskakitinää suurituloisien verotuksesta. Yritysveroa vain lisää joo, ikäänkuin tässä maassa ei olisi jo aivan vitun kallista työllistää ihmisiä. Jos sulle maksetaan 100 euroa palkkaa, niin se maksaa yritykselle 160 euroa. Työllistä nyt siinä sitten ja työllisyys on se, joka ehkäisee kaikkia ongelmia ja lisää kulutusta. Mut ei, yritysveroa vain kireemmäksi, samoin tuloveroa ja pääomaveroa, joka ajaa kaikki firmat kiristämään ja kikkailemaan rahat ulos kaikkia keinoja käyttäen jotta verotuksen saisi pienemmäksi.

Radikaalimpi vaihtoehto on alentaa roimasti röökin ja alkoholin hintaa, niin saadaan kusipäiset uunot tappamaan itsensä aikaisemmin, niiden pakkollinen palkasta ulosmitattu 4,5% eläke voidaan sitten käyttää vaikka vittu kukkien istuttamiseen. Tiesittekö muuten, että kaikki palkansaajat maksavat, halusivat tai eivät, noin 4,5% eläkettä tuloistaan. Siinä moni varmaan yllättyy kun tajuaa, että valtio ulosmittaa sulta rahaa ja toivoo, että kuolet vitun aikaisin.

Ja tämän päälle jotkut idiootit vielä pistävät nuorena lisää eläkerahastoihin, mitä vittua? Mitä sä sillä rahalla teet vanhana enemmän mitä nuorena? Vanhana mennään sossun luukulle mittaamaan takaisin kaikki mitä on tullut maksettua ja kuollaan perseaukisena ja vitun velkaisena kaikki ja lainatut kuluttaneena. Sitä ennen törsätään kaikki mitä irtoaa, koska kulutus on se, joka tätäkin maata pyörittää. Rahojensa päällä istuvat apinat ovat hyödyttömiä kansantaloudelle kun se sama raha menee sitten lasten eläkerahastoon ja siitä taas heidän lasten eläkerahastoon. Sitä ei koskaan kuluteta.

Mä maksan niin vähän eläkettä kuin kykenen, eli sen pakollisen YEL alarajan. Sit kun joskus iskee eläkeikä ja olen jotenkin kusessa kun ei ole eläkettä, niin kämpät vain myyntiin ja sillähän elelee sitten kivasti jossain toisessa maassa ja haistattaa tälle paskavaltiolle pitkät vitut.

Mä en muutenkaan ymmärrä tota perisuomalaista kateellista homoilua. Jos joku tienaa jossain 10 miljoonaa kuukaudessa ja vetelee 10 eri huippukiesillä ja asuu 500 neliön kattohuoeistossa Aleksanterinkadulla, niin way to go, hommat mennyt putkeen, ansaitsee jokaisen penninsä ja ne spurgut, jotka katuja lakaisee, ei ansaitse ainuttakaan euroa tuon kaverin rahoista.

Ihan sama mistä leikataan, mutta tämän maan täysin mielisairas verotus ei kaipaa enää korotuksia. Vain kommari kannattaa kateellisten paskakitinää suurituloisien verotuksesta. Yritysveroa vain lisää joo, ikäänkuin tässä maassa ei olisi jo aivan vitun kallista työllistää ihmisiä. Jos sulle maksetaan 100 euroa palkkaa, niin se maksaa yritykselle 160 euroa. Työllistä nyt siinä sitten ja työllisyys on se, joka ehkäisee kaikkia ongelmia ja lisää kulutusta. Mut ei, yritysveroa vain kireemmäksi, samoin tuloveroa ja pääomaveroa, joka ajaa kaikki firmat kiristämään ja kikkailemaan rahat ulos kaikkia keinoja käyttäen jotta verotuksen saisi pienemmäksi.

Radikaalimpi vaihtoehto on alentaa roimasti röökin ja alkoholin hintaa, niin saadaan kusipäiset uunot tappamaan itsensä aikaisemmin, niiden pakkollinen palkasta ulosmitattu 4,5% eläke voidaan sitten käyttää vaikka vittu kukkien istuttamiseen. Tiesittekö muuten, että kaikki palkansaajat maksavat, halusivat tai eivät, noin 4,5% eläkettä tuloistaan. Siinä moni varmaan yllättyy kun tajuaa, että valtio ulosmittaa sulta rahaa ja toivoo, että kuolet vitun aikaisin.

Ja tämän päälle jotkut idiootit vielä pistävät nuorena lisää eläkerahastoihin, mitä vittua? Mitä sä sillä rahalla teet vanhana enemmän mitä nuorena? Vanhana mennään sossun luukulle mittaamaan takaisin kaikki mitä on tullut maksettua ja kuollaan perseaukisena ja vitun velkaisena kaikki ja lainatut kuluttaneena. Sitä ennen törsätään kaikki mitä irtoaa, koska kulutus on se, joka tätäkin maata pyörittää. Rahojensa päällä istuvat apinat ovat hyödyttömiä kansantaloudelle.

Eli sä nyt oot vaan ottanu persut vitutuksen kohteesti koska Soini on ehdottanu pienyrittäjien verotusten korotuksia? Meinaatko oikeesti et tää maa selviää pelkästään sillä et pienyrittäjien verotusta korotetaan? Leikkauksia valitettavasti joudutaan tekemään joka saralla eikä siinä ole kommunismin kans mitään tekemistä. Jotenki vaan vituttaa toi kommentti et kommarit, mä en näe kommareissa ja ittessä mitään samaa, mut siinä näen et tän maan asiat pitää hoitaa tavalla tai toisella kuntoon. Olen mäkin ollu pienyrittäjä ja tiedän et helppoa se ei ole mut en mä niin idioootti ole et sysäisin sen jonku puolueen syyksi joka vaan yrittä pelastaa tän maan....Mut hei annetaan paskan valua.....

Ei se nyt mikään ihme ole, että perussuomalaiset ovat suurituloisten veroja korottamassa, ovathan he ihan perussuomalaisia kateellisia apinoita.

http://evvk.com/progressio.html

Siitä vain lukemaan miten vitun järjetön koko verotus on.

Otetaanpa sitten mukaan lapsilisät. Ne ovatkin ainoa etuus, jossa ei ole vielä tulosidonnaisuutta, eli kysymyksessä on siinä mielessä reilu etuus. Ylempänä mainittiin, että perheessä on kolme lasta. Ensimmäisestä tulee lapsilisää 100.40 €/kk, toisesta 110.94 ja kolmannesta 141.56 €. Yhteensä lapsilisä siis 352.90 &euro/kk. Timo Soini esitti, että 5000 euroa kuukaudessa on sellainen suurituloisen raja, että sen yli tienaavilta voitaisiin ottaa lapsilisät pois. Esimerkin perheiden B ja C isät tienaavat yli 5000 €/kk, siispä lapsilisät pois vaan!

Perhe A Perhe B Perhe C ero A - B ero A - C

vuodessa nyt
kuukaudessa nyt
Soinin haaveissa v
Soinin haaveissa kk

Käytettävissä olevat tulot lapsilisineen
Perhe APerhe BPerhe Cero A - Bero A - C
[TD="align: right"]65916[/TD]
[TD="align: right"]64762[/TD]
[TD="align: right"]60411[/TD]
[TD="align: right"]1154[/TD]
[TD="align: right"]5505[/TD]

[TD="align: right"]5273[/TD]
[TD="align: right"]5181[/TD]
[TD="align: right"]4832[/TD]
[TD="align: right"]92[/TD]
[TD="align: right"]441[/TD]

[TD="align: right"]65916[/TD]
[TD="align: right"]60528[/TD]
[TD="align: right"]56177[/TD]
[TD="align: right"]5388[/TD]
[TD="align: right"]9739[/TD]

[TD="align: right"]5273[/TD]
[TD="align: right"]4842[/TD]
[TD="align: right"]4494[/TD]
[TD="align: right"]431[/TD]
[TD="align: right"]779

[/TD]

Huomatkaa, että se jolle jää vähiten käteen on se, joka ansaitsee näennäisesti eniten. Suurempituloisten isien kannattaisi varmaan ruveta laiskottelemaan ja lyhentää esimerkiksi työviikkoansa, koska suuremmista tuloista ei ole yhtään mitään todellista etua, vaan päinvastoin, ja tätä halutaan vielä kiristää. Niinkö sitä parempaa Suomea rakennetaan? Juttu nyt vaan on niin, että tulosidonnaisuus ei kannusta, eikä sitä tule lisätä entisestään. Nykyistäkin tulosidonnaisuutta tulisi vähentää, ettei täällä täysin passivoiduta.

Onko tuo rokulia sun mielestä oikein ja pitäisikö vielä lisää kiristää? Hä?

Ja vielä lisää meidän kommariapinoiden ideoita.

Perussuomalaiset haluavat kiristää suurituloisten verotusta. Tällä puolue haluaa hillitä "kerskakulutusta". Perussuomalaisten puheenjohtajaTimo Soini määrittelee hyvätuloisuuden rajaksi 5000 euroa kuukaudessa ansaitsevat.

Lisäksi hyvätuloisilta leikattaisiin myös lapsilisiä.
Perussuomalaiset esitteli perjantaina vaaliohjelmansa. Sen nimi on "Suomalaisille sopivin".
Pääomatulovero nostettaisiin perussuomalaisten toiveissa 30 prosenttiin ja siitä tehtäisiin lievästi progressiivinen. Myös osinkoverotus kiristyisi.
- Olemme ottaneet sen kannan, että listaamattomista yrityksistä voisi verovapaana ottaa osinkoja korkeintaan 45 000 euroa, kertoo ohjelman tiedotustilaisuudessa esitellyt puolueen varapuheenjohtaja Vesa-Matti Saarakkala Verkkouutisille.

Yrittäjälle verovapaiden osinkojen maksimisumma putoaisi siis nykyisestä puoleen.

Vastaavasti perussuomalaiset helpottaisi pienyrittäjien asemaa verohuojennusten alarajaa nostamalla arvonlisäveron osalta.
Perussuomalaiset haluaisi kerätä pääomatuloveroa myös suurilta säätiöiltä.
- Voi sanoa, että fyrckan finns (rahaa löytyy), kun aletaan puhua yhteiskunnan vapaamatkustajista, Soini hauskuutti tiedotustilaisuuden yleisöä.
Lisäksi perussuomalaiset palauttaisi varallisuusveron. Kiinteistöveroa puolue ei ulottaisi maa- ja metsätalousmaahan. Alkoholi- ja tupakkaveroja kiristettäisiin.
Perussuomalaisten mielestä verotukseen pitäisi palauttaa niin sanottu lapsivähennys, joka voitaisiin myöntää porrastetusti esimerkiksi yhteensä alle 4 000 euroa kuukaudessa ansaitseville perheille.

Yritystukiin perussuomalaiset kaavailevat 200 miljoonan euron leikkauksia.

Just. Halutaan hillitä kerskakulutusta, jeesus miten kateus haisee ja vitun pahalle haiseekin. Se kerskakulutus kun sattuu tuomaan leipää yrittäjien perheisiin, se luo työpaikkoja jne jne. Onneksi meillä on kokoomus, joka edes vähän kannattelee järjen ääntä tässä maassa.

Katainen - "Meille on tärkeää, että ansiotulojen ja eläkkeiden verotusta voidaan maltillisesti alentaa".

http://www.taloussanomat.fi/politii...-puolueet-ottivat-yhteen-veroista/20113434/12

Kylllä toi mun mielestä on semmonen ohjelma mitä vois kannattaa, Mä en ole koskaan edes sanonu et olen täysin samaa mieltä ku persut vaikka kannatus meneekin sinne. no Mike ku oot noin viisas niin kerros meille mikä puolue pelastaa meidät pahasta? eikä tästä tulevasta lamasta ole tietoakaan? (HUOM! olen ollu pienyrittäjä) olen kokenu. Mun pointti on se et Suomeenkin tulee pahempi "lama" tai millä nimellä sitä nyt haluataankaan kutsua mut se et miten siitä selvitään on taas toinen juttu.

Mike, ei todellakaan pitäis kiristää. Veroja maksetaan jo ihan saatanasti, mut jos sulla on tasan kans vaihtoehtoa: eli konkka tai verojen korotus. Kumpi tuntuu paremmalta?
Mua vaan sylettää toi vitun kommari vertaus. Kai mä sit olen kommari tietämättään.

Lama lama lama. Perussuomalaisen lässytystä. Oikein trendisana nykyään. Pieni taantuma ei ole mikään lama. Joku sanoi Pakkotoistolla joskus hyvin, "Sitten on lama kun kelataan ostetaanko kakaralle lelu vai ostetaanko ruokaa". Ei Suomi konkkaan mene vaikka täysin infernaalista progressiota ei nostettaisikaan. Progressio kasvattaa vain entisestään harmaata taloutta ja siitä ei tule penniäkään veroja valtiolle. Nyt jo yritykset pakenevat ulkomaille ja tarpeeksi suurituloiset myös harrastavat ahkeraa verosuunnittelua. Jos täältä järjettömästä verotuksesta katoaa isoja yrityksiä, niin se lisää vain työttömyyttä. Kerroppa sinä Rokulia, millä sä ratkaiset työttömyysongelmat? Verottamalla yrityksiä entisestään?

Jos koko puolueen pomon argumentti on tasoa "halutaan hillitä kerskakulutusta", niin mitä se on muuta kuin pahemman luokan kateutta ja kommunismia. Kukaan ei saa tienata saatana!!

Kannattaa pistää googleen "kommunismi ja verotus". Pompsahtelee Soini kumppaneineen sieltä, en ole ainoa joka tätä progressiokiimassa hilluvaa puoluetta vastaan, puolutetta joka kampanjoi edustajiensa etua maahanmuuttoa keppihevosenaan käyttäen sen ollessa kuitenkin troijan hevonen kommareiden hallussa.

"Otetaan rikkailta ja parannetaan sosiaaliturvaa". Reipasta toimintaa. Töihin ei kannata mennä kun himassa tienaa ihan hyvin kun otetaan ne hillot paremmin tienaavilta.

Juu ja joo, eli niinku mä jo sanoin en ole kaikissa asioissa samaa mieltä persujen kanssa. Vituttaa se munkin kukkrarossa. Mun mielestä se on ihan oikein et me/te jolla fyffee on niin maksetaan vähän enemmän? vai onko oikein et miljoonia tienaavat esim, nokia pissikset maksaa saman verran ku me normaali tuloiset? Mä voi tähän paljon muuta sanoa ku et nähää mite täs käy ja kiistellää sit lisää et mikä oli oikea tapa. Tiedän et olen oikeassa ja suru tulee vielä moneen puseroon, mut katellaan.......Toivotaan et rahaa tippuu taivaasta ja kaikilla on hyvä mieli.....näin saduissa.....

Toi kyrsii eniten et kommariksi haukutaan....

Back
Ylös Bottom