Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi piru, just kun luulin (toivoin) että työnantaja ei pidä pikkujouluja tänä vuonna, niin tossa illmoitti niiden olevan 17.päivä. :jahas: Eikä mulla edes ollut mitään ohjelmaa keksittynä sille päivälle vielä. Kele.

Ei helvetti, mähän vietänkin lauantain vajakkien seurassa. Päänsärkyä ja pahoinvointia tiedossa siis koko lauantaille :(

No höh ;( Joskin ei ole ruusupuskassa tanssimista täälläkään. Lauantaina (taas vaihteeksi) menossa muuttoavuksi ja kun sattuneesta syystä vältän yhet pikkujoulut niin loppu viikonlopun voisikin sitten tehdä vaikka töitä...:jahas:

No höh ;( Joskin ei ole ruusupuskassa tanssimista täälläkään. Lauantaina (taas vaihteeksi) menossa muuttoavuksi ja kun vältän pikkujoulut niin loppu viikonlopun voisikin sitten tehdä vaikka töitä...:jahas:

Mä päätin, että pidän kavereistani niin paljon että en koskaan ikinä enää pyydä ketään muuttamaan mitään. Sillä rahalla, jonka muuttoauto + ukot maksoivat sain mielenrauhaa ja terveitä ihmissuhteita.

Kaverilla ois bileet lauantaina. Joutuu kait sitä menemään. Vetoa nyt tällä hetkelle ei, niin hirveesti kyllä ole.

Voisin mennä duunin pikkujouluihin, mutta saattaisin pienessä sievässä pieksää kaikki.

Tämän takia en mene.

Olen kohtelias ja huomaavainen.

Onneksi minulla ei ole pikkujoulua, enkä menisi vaikka olisikin. Turhaa hömpötystä mokomat.

Sasse.

Pikkujoulut on jees. Ilmasta ruokaa ja viinaa! :dance:

Meillä näköjään tällä kertaa Mexico-teema, joten margaritoja ja Coronaa. Saapa tekosyyn laittaa yksi mekko päälle, jota ei ole vielä korkattu (roikkunut vaatehuoneessa sen pari vuotta ainakin).

e. tai sitten pukeudun mariachiksi, tai meksikolaiseksi pyssysankariksi - ay caramba.

Mä päätin, että pidän kavereistani niin paljon että en koskaan ikinä enää pyydä ketään muuttamaan mitään. Sillä rahalla, jonka muuttoauto + ukot maksoivat sain mielenrauhaa ja terveitä ihmissuhteita.

Ei toi muutto ole mikään ongelma vaikka sain sen siltä ehkä kuulostamaankin. Sitä kun opiskelun ohessa teki työkseen vuosia niin ihan rutiinilla tollaset menee :) Ja mielelläni kavereita autan. Kyllä mun hermot kestää aina, mutta itse muuton kohde tuntuu aina joskus olevan "hieman" stressaantunut.. Mukava se onkin saada sitä muuttostressiä vähemmäks sillä kun toinen huomaa että kyllä hommat hoituu.

Enemmän toi tietty pikkujoulutouhu närästi...

Ei toi muutto ole mikään ongelma vaikka sain sen siltä ehkä kuulostamaankin. Sitä kun opiskelun ohessa teki työkseen vuosia niin ihan rutiinilla tollaset menee :) Ja mielelläni kavereita autan. Kyllä mun hermot kestää aina, mutta itse muuton kohde tuntuu aina joskus olevan "hieman" stressaantunut.. Mukava se onkin saada sitä muuttostressiä vähemmäks sillä kun toinen huomaa että kyllä hommat hoituu.

Ehkä se on toi kun itsellä ei ole ajokorttia niin on helvetin iso kynnys pyytää ketään, kun ei voi koskaan tehdä ainakaan samanlaista vastapalvelusta. Mutta kyllä mä seuraavallakin kerralla otan ton palveluna, kun ei kavereissakaan ketään ammattihenkilöä ole. Toivottavasti ei tosin tarvitse ainakaan kymmeneen vuoteen muuttaa.

Muutto suoritettu! Äske lähti valokaapeliki rullaa ku oli eile jottai häikkää siinä.. Kyllä nyt kelpaa :) Kohta salin kautta kaljakauppaan ja sitte voiski pitää jonku muotoset tuparit.. Toivottavasti ei tuu häätöä niinku viime kerralle KEH KEH.

Ai niin

1625022291.png

Ens vkolla alkaa talvi, joten etköhän viimestään jouluna pääse.

Ihan ekana rakennat sitten hyppyrin. Mäenlasku ilman hyppyriä on teeskentelyä.

e:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meillä oli junnuna oikein kuningasidea sitoa monta stigaa peräkkäin ja laskea porukalla yhtenä junana. No sitten tietenkin paljastui ettei se ollutkaan niin hyvä idea, kun laskit jonon ensimmäisenä ja törmäsit johonkin. Voi sitten arvata mitä sen jälkeen tapahtuu. Lopputulos 1 murtunut jalka, lukuisia mustelmia ja 3 stigaa paskaksi. :hyvä:

Pari jalkaa mekin saatiin aikoinammen murrettutua, siinä mäen kupeessa missä lakettiin kisaa oli sellainen kivi mihin oli kiva yritää kiilata kavereita.
Lähtökasky oli aina one,two,three välillä lähettäjä huusi vanttuut riippuu naulakossa, jonka jälkeen lähteneet joutuvat kipuaan noloina takaisin riviin:lol2:

Oijoi, nyt tuli itellekin himo päästä laskemaan Stigalla. Oma on vieläkin ehjänä porukoilla, vaikka on jo 20 vuotta vanha.

Back
Ylös Bottom