Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kiintiöt vaan kavereillekin. :lol2: Eiköhän ne kaveripiirit muodostu ihan muiden seikkojen pohjalta kuin kansalaisuuden, minuu ei ainakaa kiinnosta paskan vertaa mistä päin kukakin on jos muuten tulee juttuun.

EDIT: Niin ja mikä on riittävän ulkomaalainen? Lasketaanko esim. länsieurooppalainen maahanmuuttajaksi, pitääkö olla puhdas tuontineekeri vai mitä?

Biaudet tais tietenki tarkottaa tuossa perus somalineekeriä.

Suhteellisen rasistista muuten valita kaverit kansallisuuden takia. Enkä mäkään halua että ulkomailla mun kaveri ollaan siksi että olen suomalainen eikä siksi että mä olen mä.

Ja olen niinkin monikulttuurinen että viimeiset kaksi naista joita olen havitellut josko ne parisuhteeseen oisi alkanut, oli molemmat ulkomaalaisia (venäjältä)

Suhteellisen rasistista muuten valita kaverit kansallisuuden takia. Enkä mäkään halua että ulkomailla mun kaveri ollaan siksi että olen suomalainen eikä siksi että mä olen mä.

Ja olen niinkin monikulttuurinen että viimeiset kaksi naista joita olen havitellut josko ne parisuhteeseen oisi alkanut, oli molemmat ulkomaalaisia (venäjältä)

:D Olisi kiva kuulla tästä lisää. "..havitellut josko ne parisuhteeseen olisi alkanut?" Sori en tiedä miksi, mutta mua huvitti toi lause.

no vonkailin, käytin ravintolas sun muualla ja yritin hankkia muijjjjjaaaa..:)

Ehkä lauserakenne oli heikohko.;)

Ketjuun parhaiten sopiva lause olis että pohjustit perhesuhteeseen perustuvan oleskeluluvan saantia. :)

Onks kukaan pakkiksella muuten ollut afrikkalaisten naisten kanssa? Jostain syystä en ole vielä nähnyt yhtään joka edes näyttäis yhtään kiinnostavalta.

Ketjuun parhaiten sopiva lause olis että pohjustit perhesuhteeseen perustuvan oleskeluluvan saantia. :)

Onks kukaan pakkiksella muuten ollut afrikkalaisten naisten kanssa? Jostain syystä en ole vielä nähnyt yhtään joka edes näyttäis yhtään kiinnostavalta.

No, nyt oon varattu että sen puoleen tee enää edes mieli. Mutta olis tehny mieli joskus tutustua kun oli sinkku, mutta niitä on todella todella vähän vapaalla jalalla Suomessa. Ja 99%:lla on huntu, eivätkä ne liiku baareissa, tai muuten vaan ihmisten ilmoilla paikoissa missä voisi tutustua. Ja nirppanokkakatseita/ignorea tulee jos yrittää katsekontaktia, mikä puree monesti suomimuijaan. Toista se on naisilla täällä jotka haluaisivat tutustua tummiin miehiin, ei paljoa tarvitse nähdä vaivaa :tasa-arvo:

No, nyt oon varattu että sen puoleen tee enää edes mieli. Mutta olis tehny mieli joskus tutustua kun oli sinkku, mutta niitä on todella todella vähän vapaalla jalalla Suomessa. Ja 99%:lla on huntu, eivätkä ne liiku baareissa, tai muuten vaan ihmisten ilmoilla paikoissa missä voisi tutustua. Ja nirppanokkakatseita/ignorea tulee jos yrittää katsekontaktia, mikä puree monesti suomimuijaan. Toista se on naisilla täällä jotka haluaisivat tutustua tummiin miehiin, ei paljoa tarvitse nähdä vaivaa :tasa-arvo:

Miksi muistelen, että Disgust oli eri mieltä noista hunnuista ja baareissa käymisestä?

Tottakai..:)

Kerran vuonna yks ja kaks tapasin oikein kivan näkösen etelä-afrikkalaisen tytön ja käytin sitä kahvilla ja monta kertaa.. Ei se antanu, sano et ei harrasta jos ei oikeesti seurustele..

Ainiin, sellanen vaaleaverikkö joka puhui äidinkielenään afrikaansia, eli ei kai lasketa.. Oikeista afrikkalaisista tulee mieleen 2 juttua.. Toinen on se että ne naiset on aika harvassa ja niillä aika usein on mies & perhe mukana, toinen on että HIV on aina valitettavasti vaihtoehto..:) En itseasiassa tunne yhtään jätkää joka oisi ainakaan koskaan sanonut olleensa afrikkalaisten kanssa.. Tiiä sitte että onko kukaan, vai onko nyt sellanen asia kyseessä jota ei kehdata myöntää..

e: oisi kiva tuoda kotiin näytille joku yönmusta kongolainen nainen (siis ihan vain näytille, ei sen kanssa tarvi oikeasti edes olla) Haluisin nähdä mun vanhempien reaktiot moiseen..;) Sellasia ne teoriamonikulttuuriset ihmiset on et teoriassa tykätään vierasmaalaisista, sitte ku sanoo mutsille että kävin tässä viikolla muuten kylässä venäläistytöllä, tulee huutoa että etkö sä mies suomalaisia tavallisia naisia muka saa että tarttee jotain huoraa katsella, ja kai nyt käytit ees ehkäisyä..:D

En tiedä missä te asutte ja missä te käytte, mutta missä mä asun ja missä mä käyn, näen päivittäin mamunaisia (somppuja, kurdeja, arabeja.. u name it) ilman huntuja ja baareissa.

Tottakai..:)

Kerran vuonna yks ja kaks tapasin oikein kivan näkösen etelä-afrikkalaisen tytön ja käytin sitä kahvilla ja monta kertaa.. Ei se antanu, sano et ei harrasta jos ei oikeesti seurustele..

Ainiin, sellanen vaaleaverikkö joka puhui äidinkielenään afrikaansia, eli ei kai lasketa.. Oikeista afrikkalaisista tulee mieleen 2 juttua.. Toinen on se että ne naiset on aika harvassa ja niillä aika usein on mies & perhe mukana, toinen on että HIV on aina valitettavasti vaihtoehto..:) En itseasiassa tunne yhtään jätkää joka oisi ainakaan koskaan sanonut olleensa afrikkalaisten kanssa.. Tiiä sitte että onko kukaan, vai onko nyt sellanen asia kyseessä jota ei kehdata myöntää....:D

Miks ei kehtais? ;) Moon polkassu tummia mammoja ja eipä ne sen erikoisempia ollut kuin kananvalkoiset suomalaisetkaan

En tiedä missä te asutte ja missä te käytte, mutta missä mä asun ja missä mä käyn, näen päivittäin mamunaisia (somppuja, kurdeja, arabeja.. u name it) ilman huntuja ja baareissa.

Niin minäkin näen, mutta ne on jotain 10-vuotiaita ja useilla niistäkin hunnut. Ei vaan ole omanikäisiä ainakaan paljoa kun tämä muutto on tässä vasta viime aikoina huipentunut. Tunnenkin yhden omaikäisen, mutta harvassa ovat ja ihan pk-seudulla tämä ilmiö. Voin ottaa taas tarkastelun kun lähen kotiin kauppahelvetin ja kahden junan kautta Pasilassa vaihtaen, kuinka monta n.17-30v Yön Jaanaa nään normivaatteissa ilman huntua. Kuitenkin törmään about tuhanteen ihmiseen matkan varrella että jonkinnnäköistä otantaa löytyy :)

Toista se on naisilla täällä jotka haluaisivat tutustua tummiin miehiin, ei paljoa tarvitse nähdä vaivaa :tasa-arvo:
Ollaan vain ihan tyytyväisiä ettei tässä asiassa noudateta minkäänlaista tasa-arvon oppikirjaa. Olis meinaan melkoisen rasittavaa jos kadulla kävellessä joka saatanan Alepan nurkalla olis kasa mustaakin mustempia suohirviön näköisiä somalinaisia huutelemassa "Hei sina komea soomi-mies, tulla muka, menna autolla baari Konala, sa tulla muka, me koitta kosketella sina".

HYI SAATANA!

Hmm, eilen YLEn uutisissa näytettiin juttua Tunisiasta; siellä naiset ovat huolissaan, että islam leviää politiikkaan ja maan uusi järjestys säädetään islamin mukaan.
Miks vitussa?
Suomessa ainakin naureskellaan kovasti rasistiksi ja juntiksi ja islamofoobikoksi, jos on islamin leviämisestä huolissaan,
koska ainakin täällä islam ei uhkaa mitään eikä ketään, eikä ole milleen eikä kelleen haitaksi.

Mistä nämä rasistiset tunisialaisnaiset oikein ovat islamofobiansa saaneet?
Jos se islam sielläpäin on jotenkin erilaista? Ja sieltä tänne kulkeutuessaan muuttuu hienoksi?

Hmm, eilen YLEn uutisissa näytettiin juttua Tunisiasta; siellä naiset ovat huolissaan, että islam leviää politiikkaan ja maan uusi järjestys säädetään islamin mukaan.
Miks vitussa?
Suomessa ainakin naureskellaan kovasti rasistiksi ja juntiksi ja islamofoobikoksi, jos on islamin leviämisestä huolissaan,
koska ainakin täällä islam ei uhkaa mitään eikä ketään, eikä ole milleen eikä kelleen haitaksi.

Mistä nämä rasistiset tunisialaisnaiset oikein ovat islamofobiansa saaneet?
Jos se islam sielläpäin on jotenkin erilaista? Ja sieltä tänne kulkeutuessaan muuttuu hienoksi?

Koska... öööh... tuota... yksittäistapaus? eiku ei sittenkään... erilaisuus on rikkaus? ei sekään oikein sovi tähän...

Äh, parempi vaan sanoa varmanpäälle että senkin rasisti ei kaikki muslimit oo sellaisia.

Oon itse 5-10krt kokeillut "mustaa magiaa". Länsi-afrikkalaisia. Melko keskinkertaisia sängyssä, mutta muuten tosi jees mimmejä.

Frendi on kaupungilla töissä, tekee mm. ns. sosiaalisia muuttoja. Kiroaa jonkin verran mihin tässä vähän ajan sisällä on pari somppua muuttanut. Toinen kolmioon penthouseen Hämeenlinnan sillirantaan, eli kalliita kämppiä, näkymä suoraan Vanajaveteen.
Ja toinen somppu pistettiin asumaan neliöön. Kuka maksaa? sossu eli sä ja mä.

Sinänsä kivaa varsinkin kun miettii omaa ekaa kämppää, mut ja avokki laitettiin johonkin 20 neliön koiran koppiin kaupungin pahamaineisimmalle alueelle. Tasan ei käy onnen lahjat, varsinkaan jos on vastassa Suomen valtio ja yksi kielitaidoton töitä vieroksuva somppu.

Frendi on kaupungilla töissä, tekee mm. ns. sosiaalisia muuttoja. Kiroaa jonkin verran mihin tässä vähän ajan sisällä on pari somppua muuttanut. Toinen kolmioon penthouseen Hämeenlinnan sillirantaan, eli kalliita kämppiä, näkymä suoraan Vanajaveteen.
Ja toinen somppu pistettiin asumaan neliöön. Kuka maksaa? sossu eli sä ja mä.

Sinänsä kivaa varsinkin kun miettii omaa ekaa kämppää, mut ja avokki laitettiin johonkin 20 neliön koiran koppiin kaupungin pahamaineisimmalle alueelle. Tasan ei käy onnen lahjat, varsinkaan jos on vastassa Suomen valtio ja yksi kielitaidoton töitä vieroksuva somppu.

Toivottavasti tää oli joku sairas vitsi...

Miten VITUSSA toi voi olla mahdollista?

Mä kun muutin omilleni (vähän jälkeen, kun täytin 18), kävin koulun ohella töissä SIIVOAMASSA (:whip:), kun työt loppuivat, oli pakko mennä sossun luukulle..

Noh siellä semmoinen kiva täti sanoi, et en saa sossusta fyrkkaa, jos en ota opintolainaa ja jälkeenpäin sain tietää, et ei mun olisi ollut pakko ottaa sitä vitun lainaa :curs:..

Haistakaapa paska!

Toivottavasti tää oli joku sairas vitsi...

Miten VITUSSA toi voi olla mahdollista?

Mä kun muutin omilleni (vähän jälkeen, kun täytin 18), kävin koulun ohella töissä SIIVOAMASSA (:whip:), kun työt loppuivat, oli pakko mennä sossun luukulle..

Noh siellä semmoinen kiva täti sanoi, et en saa sossusta fyrkkaa, jos en ota opintolainaa ja jälkeenpäin sain tietää, et ei mun olisi ollut pakko ottaa sitä vitun lainaa :curs:..

Haistakaapa paska!

Miksei meki vaa lainata mamuille ja ne sit maksaa takas työllä ajan kanssa. Vitut ne mitään 2k tukia kuussa tarvi!

Back
Ylös Bottom